Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Kristel: is een koperspiraaltje niks voor je dan?
    Ik heb soms ook pijn in mn eierstokken, dan zit ik rond mn eisprong.
    Maar toen ik net begonnen was met de pil had ik soms ook enorme pijnen.
    Met een paar maanden/half jaar was dat weg.
    Misschien dat jij dat ook hebt?
    Dat je eierstokken moeten wennen aan de onderdrukking?

@Debby: toch wel ongi geworden ondanks het spiraal he ;)
    Ik gok dat je dan binnenkort je gewone cyclus weer terug hebt.

@Suus: brr kreeg helemaal de kriebels van je verhaal over de ks.
    Het lijkt me echt vreselijk als ze je kind meteen bij je wegtrekken.
    Lijkt me ook best moeilijk als je niet eerst als gezin kan genieten van je kindje, maar dat je man eerst (een uur? weet niet hoelang alles duurt) een tijd alleen zit met de kleine en jou alleen achter laat.
    Wel fijn dat je zo snel geneest!

@Hilli: doe maar na de feestdagen bevallen!
    Wel zo fijn voor de kleine zelf :p

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Hilli

Ik gok op 3 januari dat jullie ventje komt.

Die kleertjes had ik gewoon gister bij Zeeman gekocht. Nieuwe collectie. Ik neem altijd goed de tijd om lekker ff te snuffelen. Vind de Hema ook vaak leuke dingetjes hebben. H& M heeft wat stoerder, maar dat vind ik leuk voor over een maandje of 2. Nu mag het echt nog wel baby fluffy schattig.. hahah!

Ik zit nog te wachten op Christian, maar hij heeft vanavond wel heel lang gehuild. Verwacht niet dat hij zich voor 0.00 meldt.. Balen; dan heeft hij officieel vandaag maar 6 keer gedronken en dat vind ik wel erg weinig! Morgen toch meer achter de vodden aanzitten. Maar dan hebben we ook minder bezoek. Dan komen alleen ff de buurtjes koekeloeren.

Nou fijne nacht meiden, tot morgen!

3. juffie2008

@ Dreamer

Ik werd na de bevalling gewoon een uur helemaal alleen gelaten op de kamer. Ik vond het verschrikkelijk! Meteen na de bevalling werd Christian van me "afgepakt" en Johan ging mee naar de babyafdeling.. Ja en daar lig je dan.. Vind dat best slordig van het ziekenhuis..

4. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Dees en deesman.. van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie Jason!!!

@ Deb.. lief hoor die foto's!! Hoe vind hij het in de wandelwagen inzet?

@ Juffie.. hoe gaatr het nu met slapen?? En de voedingen?? En inderdaad erg slordig!

@ Kristel en mum.. wat een super leuke kerstkaart

@ All.. we heben het vannacht geprobeerd.. We hadden gisteren haar laatste fles gewoon uitgesteld en na 5,5 uur 240 ml aangeboden.. hiervan heeft ze 220 ml opgedronken en om 8.15 naar bed gegaan en om half 9 sliep ze.. Ze heeft doorgeslapen tot 5 uur.. toen begon ze wat kikjes te geven maar na 10 min was dat over en werd ze om 7.15 wakker.. nu zit ze bij papa een flesje te drinken! Goed he!! Ik ben zo trots op der..

Nog even een vraagje voor mum en Ryanne.. nu krijgt ze dus nog maar 4 flessen... 3 van 180 + 6 en 1 van 210 + 7.. al met al is dat dus zo'n 830 ml.. voor nu is dat nog wel genoeg.. maar hoe gaat dat dan als ze meer gaat wegen?? Dan krijgt ze volgens de regels TE weinig aangezien ze 150ml per kilo moet hebben.. weten jullie dat?? Als ik het met het CB ga overleggen verklaren ze me voor gek.. afgelopen woensdag zeiden ze nog dat ik zeker met de 5 voedingen door moest gaan totdat ze 4 maanden is! (ze is net 2,5 maand) Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen..

*Sorry voor het ego verhaal*

@ Kim.. Super zeg! Van harte gefeliciteerd met je baan!!

5. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen allemaal..

bloemetje welkom..

6. gaby1986

hoe trouwens echt een verrotte nacht gehad.. gister met puk bij mijn ouders geweest.. en daar heeft hij wat extra lekkere dingetjes gehad.. wat die niet kent.. bij ons krijgt hij alleen brokken en koekjes en heeeeeeeel af en toe een stukje kaas..
    gister heeft hij bij mijn ouders stukje worstebroodje en een of andere kippenbot iets.. en in de keuken kreeg hij nog iets van mijn stiefvader.. komen we thuis... moet puk overgeven.. ik dus mijn stiefvader bellen en hem op zijn kop gegeven dat hij puk niet zoveel dingen moet voeren..

vannacht om 4 uur.. hoor ik puk erg zielig piepen.. heel anders dan zo'n aandachtpiep.. ik schiet dus uit bed.. en rook t al bovenaan de trap... zijn hele bench ondergediareed.. blegh.. ik puk in de tuin gezet.. bench schoon gemaakt schoon dekenje erin.. puk erin.. en ik weer boven slapen.. maar puk was t daar niet mee eens en begon weer te blaffen en te piepen.. maar dat ging weer over in een zielig piepje.. ik weer uit bed.. puk in de tuin.. weer aan de schijt.. en toen ben ik maar op de bank gaan zitten met een dekentje en puk.. en puk ligt nog steeds lekker te slapen.. zo maar even mijn stiefvader bellen en hem op zijn kop geven..

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Gaby: ahhhh arme Puk!
    Honden horen helemaal geen menseneten te eten.
    Zeker als ze het niet gewend zijn is het slecht voor ze.
    Voelt ie zich alweer iets beter?

@All: pff het blijft sneeuwen en veel ook.
    Er ligt nu alweer 15-20 cm.
    En ik moet nog naar de stad voor de laatste kerstkadootjes!

Ow ja, en ik heb deze ronde eindelijk weer eens een duidelijk ei gehad!
    Duidelijke ei-pijntjes, duidelijke tempstijging.
    Nadeel is alleen wel dat ik oud & nieuw ongesteld door ga brengen .. extra confronterend.
    Ach ja, in 2010 hopelijk maar 1 of 2x ongesteld zijn en dan zwanger!
    Goed voornemen toch? :p

8. gaby1986

hier ligt ook echt veel sneeuw..

puk heeft nog wel last.. net wou die weer naar buiten.. om te poepen.. en dan zie je echt drup drup.. en meer niet.. echt zielig..
    had net mijn stiefvader gebeld..en hij had puk in de keuken nog wat kip gegeven.. dus denk dat t daarvan is.. want dat kippen ding was speciaal voor honden.. en van worstebroodje had hij echt maar een klein stukje.. dus t zal die kip wel zijn... heb gezegd dat hij dat niet meer mag doen..

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Dat druppen ken ik wel ja.
    Mijn hondje kan ook niet tegen alle hondensnoepjes.
    Die gekleurde snoepjes (die rode en groene staafjes zeg maar) kunnen veel hondjes niet tegen.
    Die komen er hier dus ook echt niet in.
    Je leert vanzelf waar ze wel en niet tegenkunnen, kip voor honden is voor Puk dus niet weggelegd :p

Dames, fijne dag!
    Ik ga me een weg banen door de sneeuw.

10. gaby1986

ja puk had gister een bruin staafje ook nog gekregen.. met een of ander smaakje.. zoiets heb ik ook nooit in huis..

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Dreamer: jep, wel ongesteld geworden... :( Jammer genoeg hahaha :) Ik houd het wel bij, als ik maandelijks ongesteld moet worden hoop ik dat er wel regelmaat in zit.

@ Ukkie: Levi vond het hartstikke leuk in de gewone wagen. Dan kan hij tenminste alles zien. 1 nadeel, hij slaapt er wel minder snel in. Maar als ik de rugleuning helemaal naar achter doe kan hij nog lekker liggen.

@ All: Gister al wat cadeautjes gehaald, maar moet straks weer. Voor Daan zijn stiefvader, mijn stiefmoeder en ik wil eigenlijk ook nog wat vinden voor mijn moeder en stiefvader. Denk dat ik maar lopend naar de stad ga.

Levi heeft weer goed geslapen. Om 23.00uur laatste fles en om 8.00uur kwam hij weer. Inmiddels ligt hij alweer een uur te slapen. :)

Ga maar even douchen enz.

Liefs

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Gaby: Balen dat ze Puk zoveel hebben gegeven en dat jullie daardoor zo'n rot nacht hebben gehad. Hopelijk kunnen jullie een lazy sunday houden. :)

13. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @kristel, mooie fotos! schattig jurkje!
    Ja persona kan ook goed toch als je een eventuele zwangerschap niet erg zou vinden? Mijn zus heeft er ook een en ik gebruikte die staafjes ook vaak als ovulatietestjes, dat moet je wel weten hoe je ze afleest.
    Zeeman valt idd groot ja! ben benieuwd naar je boom

@Suus, heftig! Wat jammer dat ze zo snel werd weggehaald..

@Kim, lijkt me ook heerlijk , een lekker loontje :D Koop eerst maar wat voor jezelf ervan dan, heb je wel verdiend ;)

@Juffie, je zou hem ook wakker kunnen maken om te drinken wanneer jullie op bed gaan? Dat doe ik wel en sindsdien is de nachtvoeding er ook uit. En de voedingen komen mooi uit.

@Ukkie, waarom wil je per se 4 flessen ipv 5 geven nu al? Misschien heb je dan dat probleem niet?

@Kristel en mum, leuke kaarten!

@gaby, wat zielig voor puk! is ook niet goed voor een hond nee..

@dreamer, hier ligt er ook nog een pak bovenop. Waar niet is geveegd/.gelopen ligt soms wel meer dan een halve meter haha.
    wat goed dat je cyclus weer lekker duidelijk is! nog heel even volhouden meid en dan is het zover ;)

@kerstcadeau's, daar doen wij niet aan. met sinterklaas wel maar kerst niet. We gaan gewoon lekker met de hele familie eten en savonds feestje :D, volgende dag bij de schoonfam, blijven we ook slapen.

sorry wie ik vergeet!

@all, Jorick heeft vandaag een 'papadag' haha. Ik heb dus lekker een dag voor mezelf! (behalve voeden dan) Ik moet nog een kerstdiner verzinnen dus die tijd komt goed uit..straks eerst even lekker een uur sporten.

wie weet nog wie mijn zus hier was? (staat ook in mn vriendenlijst ergens geloof ik) zie haar banner :D:D:D:D

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Emma: Nee, dat weet ik niet meer.... Maar is ze zwanger???

15. gaby1986

zo net met puk uit geweest.. wat een sneeuw zeg.. zakte echt diep weg haha..

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Hilli: ik heb de kerstkaarten gemaakt op www.wijfotoservice.nl
    heel leuk en niet te duur!

@ Matta: ja idd toevallig :p

@ Kristel: aaahhh wat een superlieve kleertjes :D
    Hoop dat je zonder de pil minder last hebt van die kwaaltjes!

@ Gaby: Haha ik ben iets minder subtiel als er mensen midden in het pad staan te kletsen ofzo, dan zeg ik gewoon keihard, doe dat ff in je eigen tijd... zeker nu met de kinderwagen, ik wordt er af en toe echt gek van hoe weinig rekening mensen met je houden... zelfs als ik netjes vraag of ik er even langs mag staan ze je echt zo aan te kijken van: hoe durf je? nou dan maar iets minder vriendelijk! Arme puk zeg! Het hondje wat wij pas hebben moeten laten inslapen konj ook niet tegen kip, ging daar ook enorm van spugen en aan de diarree... ook goed opletten met hondenvoer waar gevogelte in zit, daar kan hij het ook van krijgen!

@ BLoemetjes: Welkom! en thnx! Succes in het ziekenhuis!

@ Ukkie: Wat knap van Sophie zeg! maar 240cc is wel veel zeg... dat Drinkt Dimara nog niet!
    Tja ik kan je daar niet echt bij helpen, ik kijk bij Dimara gewoon hoe ze het doet en niet naar de richtlijnen van wat ze moet drinken a.d.h. van haar gewicht... Dimara zou volgens die richtlijn 1050cc moeten drinken dat zijn dus 5 flessen van 180/6 (wordt 210cc) maar als ik op t cb zeg dat ze 4 flessen van 180/6 krijgt mag ik haar niet meer geven :( ik bekijk het zo, als Dimara zo goed blijft aankomen dan krijgt ze genoeg, en als ze
    dan geen honger blijft houden vind ik het prima!

@ Dreamer: Supergoed voornemen meid!!

@ DebbY: Wat heeft Levi lekker geslapen zeg :D succes met de cadeautjes!

@ Emma: Whaaaaaa wat leuk, en vlug ook zeg :D gefeliciteerd hoor! Dat is je zus van Emma toch?

@ Demi: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Hier sneeuwt het weer gezellig, manlief is ff klussen bij oma en daarna vanmiddag lekk erop pas met z'n drietjes de sneeuw in, heb er helemaal zin in!
    Ben altijd wel blij da thet weekend is en we weer met zijn drieetjes zijn hooe!

@dreamer, een super mooi voornemen voor het nieuwe jaar meis1
    Zo min mogelijk ongi worden hihi

@gaby he wat balen dat puk zo'n rot nacht had, en jullie daardoor ook, hopelijk is eht nu beter!

@ukkie wat heeft sophie goed geslapen zeg, echt heel netjes hoor!

@emma ik weet niet meer wie je zus was, maar ik hoop dat je tante gaat worden :D

HIer weer een slechte nacht achter de rus, k word nu steeds weer wakkeer snachts, nou ja hopelijk gaat hij snel weer doorslapen
    Dacht dat ik misschien een ei zou hebben, maar nu al weer 2 dagen lage tmep, dus dat feest ga helaas niet door, was te mooi om waar te zijn ook eigenlijk ;)

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ik ben er ook weer meteen vandoor, schoonouders zijn lopend onderweg hier naartoe... gezellig! hmm...

tot vanmiddag!

19. juffie2008

Goeiemorge!

Gatsie Gaby, wat vervelend dat die hond diarree had... Nou idd zeggen dat het niet meer mag! Jeetje, ook zielig voor Puk..

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @juffei geodemorgen meis, hoe heeft C het vannacht gedaan?

@mum veel plezier! (lees succes :D)

@bloemetje, welkom meis, ik hoop dat jullie in het ziekenhuis wat meer resultaat gaan krijgen!
    Hopelijk mag je snel zwanger raken, een jaar duurt met zwanger worden heel lang!

ZZO ik ga me maar vast ff aankleden, zit nog lekker in me pyama namelijk, konden zo rustig aan doen vanochtend, dat ik nog geen zin had gehad :p

Deel Deze Pagina