@Gaby: Wat zielig voor Puk Idd, ze moeten hem niet zoveel geven. Zeker niet als hij het niet gewoon is. Goed dat je hen even laat weten dat ze dat een volgende keer niet meer moeten doen. @Dreamer: Dat is idd een goed voornemen. Ik hoop zo dat jullie snel mogen beginnen. Ik zal vanmorgen vast met de auto in de sneeuw Ze hebben me los moeten duwen Hehe. Mijn auto is de sneeuw niet zo gewoon. Ondertussen is het hier ook weer hard aan het sneeuwen, en vannacht ook al. Ik ben eens benieuwd of we een witte Kerst gaan hebben. Dinsdag ging het warmer worden, niet?
Mum.. ja dat is ook zo.. 240 cc heeft ze ook niet opgedronken hoor... ze heeft 220 gedronken en toen een nacht geslapen.. dus vind dat best knap... ik ga haar gewoon woensdag ff wegen kijken hoe ze het er op doet nu.. All.. vandaag met haar gezwommen.. ze vond het geweldig!! Zal zo ff een fototje spammen.. Ben ook gelijk weer weg.. zo naar de buren..
ik vind dat dit echt niet kan joh.. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/180780-kind-alleen-thuis-laten-om-gaan.html
@ Ster: haha dankje... @ Ukkie: Toch eindelijk wezen zwemmen leuke foto! @ Gaby: oohh wat erg zeg! Die mensen moeten echt aangepakt worden! Hier net even met de kinderwagen naar buiten geweest maar was ecth geen doen, op sommige plekken ligt hier nu ook ruim 30cm sneeuw, ik vind het echt geweldig maar vind het wel doodeng dat vriendlief morgen wel moet gaan werken
hoi hoi alles goed hier lekker weer he. het is echt heel erg wit hier. dik pak sneeuw voor de deur en alle buurjongens en mannen zijn een iglo aan het maken aan de overkant. erg leuk, vriendlief voelt zich weer helemaal jong haha.. @emma; is je zus zwanger @gaby: moet niet gekker worden zeg @ukkie: was het zwemmen lekker @kristel: lief pakkie hoor voor de kerst @suus: jemig zeg wat een verhaal. inderdaad heel anders als een gewone bevalling maar wel erg mooi. moet raar idee zijn dat je naar het ziekenhuis gaat en je weet dat je met zijn 3-en naar huis gaat. geniet lekker van jullie meid en doe lekker rustig aan. is pascal nu vrij? @de rest echt weer vergeten sorry. @all: gister verjaardag gevierd. was erg gezellig. vandaag rotzooi opruimen (poeh dat dweilen was hard nodig zeg als iedereen met dit weer naar binnen stampt) nu lekker cake in de oven staan voor morgen op mijn werk....ff trakteren. kleine man is trouwens onrustig hier. gisteravond om 10 uur ontroostbaar en vannacht om half 1 volgens mij buikpijn want hij is ontzettend aan het winden en rare poep. arm kind is ook erg verkouden en last van slijm volgens mij want af en toe hoest hij wat op..
@ Bos: Wat leuk dat de mannen zo fijn aan t spelen zijn buiten beterschap voor je kleine mannetje, rare poep? misschien ook tandjes?
@mum: zou kunnen maar t is wat slijmeriger misschien van de verkoudheid... leuke herrinnering van vorig jaar
Aha ja zou dan idd van de verkoudheid kunnen zijn! Ja gisteren waren we op de verjaardag van een vriend van ons, en ik kreeg meteen een dejavu naar vorig jaar! k vond het toen zoooo moeilijk om niet iedereen te vertellen dat ik die ochtend positief getest had!
jaa idd, mn zus is zwanger En wat best wel bizar is... ze heeft precies op dezelfde dag als ik vorig jaar een posi test! En het is bijzonder omdat ze pco heeft, ze was nog nooit uit zichzelf ongesteld geworden. Laatst had ze voetreflexzonetherapie gedaan en ineens kreeg ze een cyclus! dus zonder hormonen Ik ben echt helemaal hyper en blij hihi Nu moet ik het kerstdiner wel een beetje aanpassen of iets anders voor haar. @ukkie, mooie foto! hier zijn de zwembaden allemaal dicht vanwege de sneeuw. @mum, het is idd die zus, het word dus haar tweede! ja zwaar he met de kinderwagen? ik begin er niet eens aan haha. er ligt hier echt veeeel. @bos, wat leuk dat ze een iglo bouwen haha @sterretje, hopelijk gaat hij snel weer doorslapen! is vermoeiend zo.. hier was het vanacht ook weer raak. @gaby, pff wat erg zeg! ja laat je kind toch niet alleen.. @all, zo hier mn hele kast opgeruimd, positiekleding kan naar mn zus  
en wat ook nog grappig is, haar dochter is van aug. 2008, jorick van aug 2009, en de baby op komst word aug. 2010.. volgend jaar ik weer? hahahah
@ Emma: Leuk hoor van je zus! nogmaals gefeliciteerd En idd bizar dat ze op dezelfde dag posi testte! wanneer is ze precies uitgerekend?
Zo volgens mij is nu iedereen in mijn omgeving wel bevallen (niet echt directe omgeving maar meer mensen die ik ken), afgelopen week 3 jongens geboren Kenan(van een oud vriendinnetje), Bram (van mijn oude voetbaltrainer) en Rafael (van iemand waarbij ik op de camping heb gestaan)
ik weet het nog niet.. het lijkt me wel heel leuk. Maar dat komt ook omdat ik en mn zussen alledrie dichtop elkaar zaten en dat heb ik altijd erg leuk gevonden. Maar goed het kan ook zo zijn dat kinderen niet goed overweg kunnen natuurlijk.. Hoe lang wil jij ertussen? Ik neig het meeste naar een jaar of twee ertussen denk ik
@ Emma: Ik neig juist naar een jaar of 3... het lijkt me heel zwaar om hoogzwanger te zijn als Dimara net 2 is of nog net niet, dat is een vrij drukke leeftijd voor de ouders heb ik wel gezien bij een vriendin, kindje loopt dan wel maar wil nog vaak opgetild worden, traplopen gaat nog niet zelfstandig, aankleden vaak ook nog niet (logisch) maar dat is allemaal extra belastend... ik denk dat wij (als het aan mij ligt, en zoals ik het nu zie) weer willen gaan proberen voor een 2e als Dimara 2 jaar is!
dat is idd ook zo! Haar dochtertje heeft nu nog wel 1 slaapje overdag van 2/3 uren, dat is dan wel fijn als je zwanger bent. Je kunt wel even een dutje doen. Ik weet het ook allemaal nog niet, nu nog niet in elk geval haha. ik ben bezig met het kerstdiner, ik kom er niet uit. hoofdgerecht is iets met hertenbiefstuk, ik wil 4 gangen doen..