Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hoi meiden

vliegen de hormonen weer in de ronde :p hihi

@emma gefeliciteerd met je zus leuk hoor :D

wat doen jullie allemaal met de kerst?? wij zouden 1 dag gourmetten en de dag erna met beide ouders de stad in gaan en iets in de stad eten (makkelijks) maar heb gewoon zin in een uitgebreid menutje :D dat mis ik de laatste tijd wel maar heb nog geen ideeen..
    vandaag trouwens naar buiten geweest met ayden, hadden hem dik ingepakt en stukje gewandeld en samen op de slee :D frank was bek af haha :p goed geregeld toch ;)

2. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @emma hertenbbiefstuk is wel lekker ja

ik ga ook maar eens ff googlen :p
    alleen is de bedoeling dat het dan 2de kerstdag word want dan zijn frank zijn ouders er ook.. maar dan gaan we wel de stad in tot een uur of 7/8 dus dat word pas erna.. wil wel een amuse doen en dan voor, hoofd en nagerecht
    @emma wat doe jij dan als tussen gerecht ofzow??

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Ja de kleine meid van je zus zal nu nog wel 2/3 uur per dag slapen, maat hoe is dat straks als je zus 8 maanden zwanger is? ;) k bedoel t niet verkeerd maar t lijkt mij echt heel heavy! uhmm wat betreft je kerstdiner heb ik niet zoveel inspiratie, maar ik zal blijven denken!

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: hahaha jij hebt je ventje flink afgemat :p
    Wij krijgen op kerstavond een hoop eters, dan maak ik allemaal kleine hapjes (gehaktballetjes, gevulde eitjes, kleine pastijtjes, kleine satétjes etc..)
    1e kerstdag zijn we met z'n 3tjes thuis en weet nog niet wat we dan eten, ik denk niet heel veel bijzonders! 2e kerstdag komen mijn schoonouders en zwager en gaan we gourmetten...

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kim. wij gaan eerste kerst dag eten op het schip van mn zus en haar vriend, iedereen blijft slapen.. schip ligt nu namelijk in amsterdam. Tweede kerstdag gaan we bij marks zijn ouders eten en blijven we ook slapen.
    Ik weet nog niet welke gerechten verder , carpaccio is altijd wel lekker (en makkelijk te maken haha)
    We zijn beide dagen met zn 10en..

@Mum, haar tweede slaapje is er net af dus dat zal vast nog wel even zo blijven..
    En ja je hebt even een piek in de drukte. Mn vader zei je hebt het dan even druk maar anders heb je net je handen weer vrij en zit je weer opnieuw in de luiers ;) Maar goed het is voor iedereen anders.. ik zit er ook nog mee dat ik wil studeren en dan zou twee snel achter elkaar verstandiger zijn denk ik.
    Jij ook al inspiratieloos? het is lastig he..ik zit al op ah.nl te kijken maar daar staat niet veel op.

6. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mum dus jullie hebben 3 daGEN FEEST HAHA wij doen altijd o kerstavond gewoon een soort broodtafel met saucijzenbroodjes en worstenbroodjes en kerstbrood na de kerk dienst maar dat deed mijn opa altijd, nu zal mijn vader het wel doen

oh mijn vader belde trouwens dat hij inplaats van dinsdag woensdag nu thuiskomt om er geen vliegtuigen opstegen in schipghol dus alles met 24 uur vertraagd is (tot nu toe) ik hoop toch dat hij voor de kerst thuis is anders ozu het echt kut zijn

7. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @emma en moet jij 1 dag dan verzorgen? ondanks dat je niet thuis bent?? wel gaaf op een boot en gezellig met 10 man :D
    carpaccio is Zeker lekker maar da tmaak ik al best vaak eigenlijk :D

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @emma; wat leuk dat je weer tante word....super zeg dat het zo 'meezit' bij je zus..

@kerst: hier kerstavond gewoon lekker saampjes eten....eerste kerstdag waarschijnlijk gourmetten bij schoonouders. tweede kerstdag komen mijn ouders en zus hierheen en eten we carpacco, varkenshaas gevuld met kaas en ham erover en met broccoli en bloemkool en toetje..

9. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Was niet zo leuk nee om de elena te moeten laten gaan.. maar het was niet anders.. het was op de ok erg fris..
    De kinderarts controleerde haar snel omdat ze dat daar altijd doen.. Ze willen eerst zeker zijn dat alles goed is :)
    Maar moet zeggen dat die tijd op de verkoeverkamer (uur en een kwartier) nog best snel voorbij gingen.. Was iemand die voor mij zorgde en die kwam gezellig bij mij kletsen.. :D

Ik vind het best moeilijk om andere mensen mijn kleine meisje vast te laten houden.. het liefst heb ik haar zelf steeds op de arm.. bij sommige heb ik dat gevoel ook erger dan bij andere.. Hadden jullie dat ook??

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @kim, ja 1 dag. Ze hebben een horecakeuken dus dat kookt wel fijn :)
    Ik kook samen met mn zussen hoor, ik verzin het menu alleen.
    Carpaccio wil ik ook vaak maken maar het komt er nooit van op de een of andere manier. ik ben wel benieuwd wat jij maakt, jij bent echt zon keukenprinsesje volgens mij!
    Hopelijk is je vader gewoon met kerst thuis!

@bos, klinkt lekker!
    mijn schoonmoeder maakt ook varkenshaas. Met brie erin en cranberrycompote

@all, jorick schuift steeds een beetje vooruit in de box haha, zn kontje gaat de lucht in en dan zet hij zn beentjes af , soms gilt ie als het niet naar zn zin gaat hahah. echt een grappig gezicht
    ik zal even het eten maken, nasi met een eitje en zelfgemaakte satesaus, ik zal ook even uitgebreid doen hahaha

11. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

emma: gefeliciteerd met je zus..

suus: heb je dat bij mij ook?

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Dat is ook zo, het is ook maar net wat je fijn vind, het even druk hebben en er daarna "vanaf" zijn of het liever verspreiden... Hihi Jorick wil dus ook al kruipen... Als Dimara door heeft hoe ze haar armpjes moet bewegen dan schiet ze er ook vandoor :p

@ Kim: Ja wij hebben idd 3 dagen "feest" haha... Ik hoop echt heel hard met je mee dat je vader gewoon met de kerst thuis is hoor!

@ Suus: Dat is helemaal normaal hoor meid, ik heb dat nog steeds... het liefst hou ik mijn meissie gewoon de hele dag zelf vast!

13. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    nee bij jou niet :)

14. gaby1986

suus:eek:keej mooi..

joey is ff met puk weg... en ik krijg ineens de angst over me heen dat er natuurlijk de kans bestaat dat de icsi kan mislukken.. tuurlijk wist ik dat wel, maar heb steeds t idee dat die wel gaat lukken.. beetje moeilijk uit te legge...

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @suus: nee had ik niet zo'n last van alleen als hij erg krampjes had en veel huilde dan wilde ik hem het liefst zelf vast houden.

@emma; haha klinkt erg herkenbaar. lars probeert ook te tijgeren maar word ook boos omdat hij vergeet zijn handen mee te nemen en dan ligt hij bovenop zijn armen/handen.

16. gaby1986

k wou dat k nu kon testen.. wil t gewoon weten.. :(

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik heb dat vooral heel erg bij mijn schoonmoeder.. weet niet waarom.. ze doet soms beetje of het niet mijn kind is maar die van haar.. toen straks had zei haar vast en mutsje van elena zat niet goed.. ik deed die dus goed.. elena mopperde beetje.. zegt ze mama mag ook niet aan jou hoofdje komen he.. en toen draaide ze haar beetje weg.. zodat ik er niet meer bij kon

18. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Suus dat is normaal hoor, had ik ook. En ook gewoon nee durven zeggen, niet iedereen heeft haar continu vast te houden. Gewoon lekker zelf bij je houden:)

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    en je wil pas testen als je 2 dagen overtijd bent?? hoop dat je posi test.. echt heel erh hoop ik dat

20. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Tja schoonmoeders... daar had ik het helemaal bij. Dus kan ik me ook wel goed voorstellen bij jou schoonmoeder:p maar durf gewoon ook nee te zeggen vooral als ze lekker bij je ligt te slapen:)

Deel Deze Pagina