weet niet of k dat wel kan hoor.. ik vind t wachten nu veel erger dan de vorige keer.. en k moet nog zeker een hele week..
Ik zou zeker niet eerder gaan testen, misschien 2e kerstdag maar geen dagen ervoor dan is die toch negatief terwijl dat misschien helemaal in het echt niet zo hoeft te zijn.
@gaby: kan me voorstellen dat je nu wilt testen maar inderdaad wat rachel zegt straks is hij negatief terwijl je dan misschien gewoon te vroeg bent. dus niet eerder dan op je nod afgesproken? @rachel: hoe is het met je weer helemaal beter?
als t vannacht verder gaat met sneeuwen.. weet k gewoon serieus niet of k morgen wel naar m'n werk kan rijden zeg...
Hoi allemaal kwam ff melden dat we vanmorgen weer naar huis zijn gegaan! Het gaat namelijk heel goed met Jason hij hoefde niet eens aan de monitor joepie. Met mij gaat het nog een beetje belabberd, ben erg moe want heb nog niet zoveel geslapen. De bevalling was echt heel erg zwaar ik typ nog wel eens een bevallingsverhaal (niet te uitgebreid, want het was echt een hel zeg maar). Ik had alleen maar hele erge beenweeën en de pijnstilling werkte niet helemaal goed. Uiteindelijk heb ik hem eruit geperst zonder goede persweeën (ik voelde alleen het hoofdje drukken en de pijn in mijn benen). Hij kreeg het benauwd en poepte in het vruchtwater, ik kreeg een knip en hij had ook zijn handje naast zijn hoofd!! Ze drukten hem vanuit mijn buik en ik perste met alle kracht die ik nog had na al die uren en toen was hij er ineens uit. Aardig blauw, maar al snel kwam de kleur en het huilen op gang. Hij woog 3846 gram (!!!) en is ongeveer 51 cm. Ondertussen ligt Jason bij me te drinken (linkerborst gaat heel goed en rechts helemaal niet, tepel is te vlak). Wil nog even Suus feliciteren, meid van harte met je dochter wat een mooie meid!! Veel geluk met z'n 3en!! Foto's komen nog, ben nog erg brak
@bos mwah als ik me rustig hou gaat het wel maar heb nog steeds veel pijn echt van die steken. Bloeduitslag was ook nog niet normaal maar stijgde ook niet dus ontsteking werd niet erger. Ik moet morgen om 7.00 beginnen tot 12.00 en moet naar 9 clienten waarvan 3 op een boederderij, gaat volgens mij nooit lukken met deze sneeuw... vind wel eng haha.
@dees; meid rust maar lekker uit hoor. hoop dat je snel opknapt en de elende van de bevalling mag vergeten. vind het gewicht nog meevallen na zo'n tijd overtijd.... @suus: fijne avond meid @gaby: duim duim duim duim duim voor je meid dat de tijd hard gaat. het schijnt inderdaad heel glad te worden. als alles wat op de weg ligt opvriest.
k moet morgen toch eerst puk naar mijn moeder brengen.. kan k ff oefenen of t rijden een beetje lukt..
@Rachel: maar weten ze niet waar de ontstekingswaarde vandaag kwamen? want het was geen blindedarmonsteking toch uiteindelijk? wat voor werk doe je? ik wilde morgen gaan trakteren op mijn werk maar kijk wel ff wat voor weer het is. ben niet bang om te rijden maar met zo'n kleine in de auto vind ik het toch een stuk minder prettig. (hij gaat ook steeds huilen als we niet hard genoeg rijden is niet handig met dit weer )
Werk in de thuiszorg En afgelopen vrijdag was het al drama omdat ze op die kleine wegen niet strooien natuurlijk. Het was denk ik geen blindendarm onsteking maar volgens hun kan dat wel omdat het een langzaam verloop kan hebben ofzo. Straks is het heel iets anders, ze weten het niet alleen dat er dus ergens een onsteking zit. Ben ook niet zo van de ziekenhuizen en bloedprikken, laatst konden ze me niet prikken (auw) Ik zou morgen niet gaan rijden als het niet echt nodig is, brrr heb er echt een hekel aan met dit weer.
@ Gaby: Ow meid, hoop dat die week snel voorbij gaat zodat je zekerheid hebt! @ Suus: hier ook vooral bij SM dat gevoel... ze doet ook zo met Dimara als jou SM met Elena, ik kan daar ook absoluut niet tegen! @ Dees: Ha meid, Flinke jongen is Jason zeg!! Wat fijn dat hij in ieder geval aan 1 borst goed kan drinken!! Rust lekker uit meid! en geniet van je 2 mannen! @ Rachel: Beterschap meid!
@dees hey meid, jjetje klinkt al heftig.. maar gelukkig zit het erop. hopelijk gaat het snel beter met je andere borst zou jammer zijn als 1 terug loopt. genieten nu lekker thuis en foto komt wel @suus oj meid dat herken ik ook heel erg. ik wou hem altijd bij me hebben en vond het verschrikkelijk als andere hem langer dan 5 minuten hadden dan wou ik hem al weer terug en logisch dat je haren recht overeind gaan staan bij zo'n reactie van je schoonmoeder maar ze denken het vaak beter te weten ik heb dat soms met mijn oma.. errug vervelend ga eens ff op je babysite kijken @gaby ik hoop het ook zo voor jullie en niet voor de kerst want stel het is niet zo dan zijn je feestdagen denk ik niet zo leuk jammer dat je het gewoon niet al zeker weet maar nog ff geduld @emma zeker handig zo'n horeca keuken ik ga nog verder op zoek naar gerechten, hertenbiefstuk met rodewijnsaus lijkt me wel lekker en misschien een garnalencocktail.. ik maak carpaccio trouwens altijd met een eigen gemaakt sausje (voor de liefhebbers) iedereen vond het tot nu toe super lekker je maakt het met een beetje mayo, olie klein beetje water om het dunner te maken en heel klein beetje truffel olie (krijg je bij xenos heel goedkoop) en dat dan met zout en peper mengen. die dressing meng ik dna met gemengde salade en daarboven op doe ik dan de carpaccio met nog wat druppels van de dressing en de parmezaanse kaas en nog wat gemalen peper.. whalaa klaar. en het smaakt uitstekend LET OP!! echt neit te veel truffel olie want dat is echt heel overheersend en daar word je niet vrolijk van