ik ga ook de pc afsluiten misschien lees i kzo nog ff mee via de iphone krijg trouwens pijn in mijn keel hoop niet dat het heel erg word weltrusten allemaal
@gaby: balen dat het niet rustiger was op je werk @berg: hier heeft lars er ook last van. doe er babyolie in 1 x in de week en dan een nachtje en dan de volgende dag goed kammen met de kam en dan wassen. was het maar 1x in de week @emma; maar 1x in de week in bad??? of haren wassen?? 1x in bad lijkt me zo weinig...
@bos, jep dat advies kreeg ik.. ik doe hem wel wat vaker (2x) en verder was ik hem sochtends gewoon helemaal. Haren? welke haren? hahaha zoveel haar heeft hij niet op zn hoofd
@emma: haha oh hij heeft dus bijna geen haar haha...lars wel die heeft al een koppie vol...ik doe hem elke dag in bad en haar wassen 1x per week.
@ Emma: ow ja die houten vond ze wel leuk, al zat ze echt te kijken van: ja oké? wat moet ik hiervan denken? haha de laatste dagen zijn we niet meer met haar op zolder geweest, want het is daar koudddd!! heb over je post heen gelezen denk ik Slaap lekker! @ Gaby: Tjonge zeg, ik zou dat echt niet kunnen, mijn kind wegbrengen als ik zelf thuis ben van mijn werk, en dus verder niks belangrijks te doen heb... Fijne avond meid! @ Kim: Slaap lekker meid, hoop dat je morgen gewoon wakker wordt zonder keelpijn!
goedemorgen! ik mag zo weer aan het werk. lange dag vandaag en dan lekker 2 dagen vrij. zit nog in twijfel of ik zelf ga of me laat brengen door manlief. Zo maar even buiten kijken hoe 't er voor staat. Fijne dag!
Goedemorgen meiden, @ Red: Goedemorgen! Na vandaag lekker 2 dagen vrij! Hopelijk heb je een gezellige dag! Trek je het werk nog wel een beetje?
Goedemorgen allemaal! Red.. werkse vandaag!! all.. Sophie heeft vannacht onafgebroken doorgeslapen tot 07:15! Ik ben zo trots! Ne met haar gedouched (ze had zich tijdens het spelen in de box helemaal onder gepoept! ) Hier zouden we vandaag naar opa en oma van manlief gaan in Leeuwarden, echter wordt dat toch te gevaarlijk met de ijzel. Ze hebben Sophie n.l nog niet gezien (89 jaar) en het lijkt erop dat het ze niet gegunt wordt. Dus dan maar helaas weer een dagje thuis zitten
goeiemorgen! red werkse! debby jij moet ook werken toch? werkse! gaby, ook goeiemorgen nog precies 1 week! @all, zo j heeft lekker geslapen tot half 8 vind het wel relaxed dat m thuis is, nu kan ik lekkr op mn gemakje ontbijten etc hihi hebben jullie plannen voor vandaag?
Emma.. geen plannen helaas.. ik wil graag iets leuks doen.. heeft iemand een idee?? Een baby en gladde wegen.. Hmmm
@gaby, ja snap ik! het is ook erg spannend.. voel je ook iets? @ukkie, ja moeilijk he. Wij gaan liever ook niet met hem in de auto nu. Morgen wel even om hem naar de oppas te brengen (kerstboodschappen)
emma: ja voel een hoop.. maar ik weet niet of dat ik dat echt voel.. of dat ik dat wil voelen...snapie...
@ Gaby: Ik duim voor je hoor! @ Emma: Jep, braaf aan het werk vandaag! Laatste dagje voor de vakantie. Ik weet nog niet of ik Levi vanavond ook bij mijn schoonmoeder zal laten slapen. Morgen moet ik kerstboodschappen doen enz... Even een druk dagje! Dus weet niet wat beter is. Aan de andere kant wil ik hem ook lekker bij me. Maar dan weet ik zeker dat ik het allemaal niet red morgen. hihihi Want moet om 12.00uur in Nieuwegein zijn en Daan zijn auto is kapot dus dat betrekend dat ik met het ov moet. Moeilijk moeilijk. @ Ukkie: Lekker dat ze zo goed heeft geslapen. Zeker gezellig om lekker samen te ontbijten. hihihi