@ gaby, nee van de bevalling heb ik zelfs nog niks gelezen! Ben denk ik bijna twee weken niet geweest inmiddels. @ dees & deesman, een ontzettend late felicitatie, maar niet minder gemeend: van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!!!!! @ kristel, oh jee een kapotte ketel? Dat zijn altijd van die dure grapjes waar je niet op zit te wachten!!! Hier afgelopen weekend lekkage in de badkamer en slaapkamer van sneeuw wat waarschijnlijk onder de dakpannen is gewaaid. Vanmorgen lekkage in de woonkamer. Waarschijnlijk liggen er dakpannen niet goed, maar het is nu niet te doen om daar naar te kijken of het uberhaupt op te lossen :S @ debby, hebben jullie al veel bezichtigingen gehad voor jullie huis? En gaan jullie nu wel bij je schoonouders wonen of is dat van de baan?
@ Nen: Nee joh, het huis is nog steeds niet op Funda gezet! We gaan in het voorhuis van mijn schoonouders wonen. En als ze dat huis toch gaan verkopen dan willen ze een 2 onder 1 kap gaan kopen. Beide kanten.... zodat wij in het ene huis kunnen en zij aan de andere kant
nen: hier is het bevallingsverhaal van suus.. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/89997-jong-zwanger-willen-worden-6967.html#post6198990
goede morgen dames @kristel :hoop dat het snel geregeld is in huis. vooral omdat je een kleintje in huis hebt zeg.. @debby: wanneer gaan ze t huis op funda zetten dan @gaby: doe maar voorzichtig inderdaad. probeer zo min mogelijk gas te geven en met je koppeling te rijden. op gladde stukken ga je namelijk vanzelf met je koppeling en anders ga je alleen maar slippen. ik heb ooit een slipcursus gedaan en daar leer je hoe je een helling op moet rijden zonder gas te geven. heel vaag maar als het glad is ga je vanzelf puur op je koppeling. @red: word het niet zwaar het werken? wanneer ga je met verlof @nen: vervelend zeg die lekkage. komt er wel iemand kijken vandaag? @all: zo net naar het cb geweest. prikjes zitten er weer in. hij weegt nu 8170 en is 68 cm.
ik ga vast afsluiten.. ga zo mijn auto ijs en sneeuwvrij maken en dan aanrijden naar mijn werk.. bos: bedankt voor de tip.. als ik eenmaal cuijk uit ben is de weg gelukkig gewoon vrij.. tot ik in wijchen ben.. an dan moet ik weer voorzichtig doen.. tot vanavond..
@gaby: werkse @debby: oh raar dan dat het er nog nie opstaat. heeft de makelaar zelf ook geen site waar ze de huizen opzetten?
Goed nieuws van de makelaar: Ha Debby, Ik heb alles ontvangen dus we kunnen van start. De lijst van roeren de zaken heb ik ook ontvangen en die hoefde je ook nog niet te ondertekenen, pas als we de koper hebben! Morgen staat jullie appartement iig op onze site en overkorgen op funda. Als je nog vragen hebt hoor ik het uiteraard graag. Met een vriendelijke groet, Arne Hopstaken Govaert Makelaardij
@ Bos: Grote kerel hoor Lars! Volgens mij moest ik gister naar het CB, straal vergeten! Baal wel want had wel willen weten hoe zwaar enz hij nu weer was. Gelukkig hoefde hij geen prikjes meer, dus morgen maar even bellen voor een nieuwe afspraak.
@ gaby, ik kom niet op de juiste pagina voor het bevallingsverhaal @ debby, oh wel leuk dat mocht het huis verkocht moeten worden, ze als nog willen kijken naar een oplossing die voor jullie ook goed is! Wel stom dat ze jullie huis pas zo laat op funda zetten, daar betaal je ze toch niet voor? Belachelijk... @ bos, er kan nu weinig aan gedaan worden. Het heeft waarschijnlijk ook te maken met de loodflap van de dakkapel dus we moeten eerst wachten tot alles gedooid en droog is voordat we uberhaupt iets kunnen doen :S Lars is al een heel ventje zo te lezen! Gaat het goed met hem?
@nen: oh vervelend zeg. maar hoe meer het gaat dooien hoe meer het gaat lekken lijkt me of niet? ja hij is wat verkouden maar verder doet hij het erg goed..
@ Nen: Ik vind het wel meevallen. ik moest ook nog allemaal documenten opsturen enz. Ze moeten gegevens opvragen bij het Kadaster etc etc. Ik had het als ze het vrijdag er al op hadden kunnen zetten wel erg super snel gevonden. hihihi Ik had t stiekem ook niet verwacht. Ik heb heel specifiek aan mijn schoonouders gevraagd 'Wat als jullie toch dit huis gaan verkopen en ons huis is al verkocht of staat al te koop?' En toen kregen we die belofte. Dus Daar bvertrouw ik dan maar op. @ Bos: Nu je het zegt, ik heb wel 2 voicemailberichten. Maar dacht dat die van Daan waren. Misschien is er ook 1 van het cb.
@nen: en nu (bevallingsverhaal suus)http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/89997-jong-zwanger-willen-worden-2323.html
@ bos, ja dat zou zomaar kunnen. Dit leek erop dat het kwam doordat er sneeuw onder de pannen is gewaaid. Het is nu ook gestopt met lekken maar het dooit wel een beetje. Ik hou het in de gaten. Als al dat dooiwater gaat lekken, heb ik écht een probleem.. @ debby, wel fijn dat je die belofte hebt van je schoonouders!
@ bos, nee helaas het werkt niet.. Ik kom steeds op deze pagina terecht. Welk paginanr is het? (uitgaande van het max aantal berichten per pagina ingesteld..)