@ Kim: Ja ik wilde haar morgen ook eerst meenemen, ga ook samen met mijn moeder, maar ze is vandaag al mee wezen shoppen en ik denk dat ik beter opschiet alleen Spannend voor t eerst met Ayden met de trein! @ Nen: idd een toepasselijk nummer, zal wel confronterend zijn zeg! Ow vriendlief belt net dat hij al onderweg is... gelukkig en... mijn canvas is binnen ff uitpakken...
fotos uploaden weer mislukt... grrr!! Effe gekke vraag: Na hoeveel weken na de bevalling mag je weer sex hebben?
@ mum, oh fijn dat hij onderweg is! Op zich valt het wel mee hoe ik dat liedje als confronterend ervaar. Eigenlijk gaat het hartstikke goed met me. Ik ben lang niet zo verdrietig als de vorige keer. Alleen zondag ff gebroken omdat ik toen amper had geslapen door de lekkage en het ff niet meer zag zitten. Maar toen heeft hij me gelukkig ff opgepept aan de telefoon.. @ all, ik ga er zo ook weer vandoor. Lekker op de bank tv kijken!
@Kristel: stop nou eens met sorry zeggen meid we snappen het wel hoor @kim: nou het word weer de eerste keer voor mezelf. mijn nek zit weer eens vast dus denk weer ff kraken (nu al geen zin in maar goed als het maar helpt) @juffie: wat een leukerd zeg haha..ik ruik je hier ga maar snel douchen . misschien zelf taart maken is een stuk goedkoper...
@juffie: gewoon als je zin hebt denk . bij ons was het na vijf weken (toen was ik ook pas gestopt met vloeien)
@ Nen: ow eigenlijk wel fijn dat je niet zo verdrietig bent... waarschijnlijk gaat de tijd dan ook wat vlugger! Tadaaa:
Sjongejonge, ben ik nou zo traag geworden of gaan jullie r*tesnel? @ mum, prachtig geworden zeg!!!!! Past zo te zien ook mooi bij de kleur van de bank. Dat is echt een lieve foto van Dimara!
Nou, ik vraag het omdat ik haha al weken wil, maar ik weet niet of het kan en of je lichaam het al wel weer mag omdat het toch moet herstellen?
hij is gaaf hé... thnx voor de complimenten... ik hoop heel eerlijk gezegd dat vriendlief weer een tinteling krijgt en ik weer een doek kan bestellen dan wordt het een soort van 2-luik!
@ Bos Nee helemaal niets Maar het vloeien is zo minimaal nog, echt 4 a 5 druppels per dag ofzo. Heb nu al klein maandverbandjes gekocht, want ja het is zo goed als over..
Tuurlijk, het liep weer vast.. Ik ga er nu echt vandoor!! Fijne avond allemaal en slaap zacht voor de kleintjes Liefs
hey meiden! wij hebben ook weer wat hoor.. lekkage. De hele vloer in tussenhal was nat. Ik kijk omhoog, allemaal druppels aan het plafond.. hmm. Nu lekt er dus iets (?) in de badkamer. wss de afvoer in het bad. die zat al niet helemaal goed.. Hopelijk word niet weer een duur grapje! Dan is ons spaarpotje wel op na de nieuwe cvketel, kunnen we de auto verkopen ofzo haha zal straks even reageren als j wil slapen! @nen, fijn dat je je deze uitzneding beter voelt! @bos, is goed hoor ik kom wel schoonmaken hihi @Juffie , ik had ook geen scheurtjes of hechtingen. hier hadden we na bijna 2 weken weer voor het eerst sex, had nergens last van