hoe hoog hebben jullie de verwarming staan? k heb t al de hele avond koud.. en zet de verwarming net een half graadje hoger naar 20.. en joey vind dat niet goed... :S
@ Ukkie: Ik wil ook! Dimara gaat wel lachen en dan krijg je een hoge piep en dan is het stil ik hoop echt dat ze gaat schaterlachen, dat is zooo cute! Succes morgen met de boodschappen volgens mij is het morgen helemaal onwijs druk!
k zet hem ook wel vaker op 20 maar joey denkt . als ik hem nu hoger zet omdat k t koud heb.. dat k hem straks nog hoger ga zetten. heb gezegd dat als hij t er niet mee eens is.. hij hem zelf maar weer lager moet zetten.. maar dat k hem dan wel op 20 zet als hij er niet is.. joey zou nog tanken voor mij vandaag,, ben benieuwd of die dat nu nog gaat doen..
pff waarom lukt het mij niet met die foto's @agneta: hahahahahaha oranje wat een giller (voor mij dan niet voor jou ) weer ff webcammen
Gaby.. hier ook standaart op 20 graden.. haha is hij nu boos weggegaan dan? Mum.. haha lieve baby hoor! Het mondje lijkt inderdaad wel iest.. grappig hoor. Ja w..s is het morgen heel erg druk.. zo geen zin in! Het zal wel moeten Is dat lekker die beef shanghai??
is er niemand die mij kan helpen met die site voor de foto? ik weet namelijk echt nie wat ik fout doe.
hier de boodschappen in huis. baal alleen wat wilde vlees maar er waren er nog maar twee ipv 3 dus heb nog maar een ander soort meegenomen. @kado: nee hij heeft niks gezien en heb het nog op tijd kunnen inpakken. @gaby: hier staat de verwarming altijd om 20 of 21
nee hij is niet boos weggegaan..... vond t gewoon stom wat hij zei omdat k dat ding een halve graad hoger zette..
ik heb ook zo'n foto dinges gedaan.. heb alleen van mezelf geen goede foto waar k recht opsta dus t hoofd van die baby is een beetje scheef aan de rechterkant./