@ Gaby: aaahhh wat een droppie @ BosL Ow nee Lars lijkt het eerste happie idd niet zo lekker te vinden grote vent zeg!
@ agneet ow das balen van je haar @ suus toen de kraamhulp wegging dronk F. 80cc (en ook niet alle flessen) De eerste weken zat ze op 8 flessen per dag @ bos lukt hietr ook niet met de foto's @ mum die bril erdoor haha grappig Mn monstertje ligt eindelijk op bed. Hoop dat ze het tot morgenvroeg haalt, ze heeft maar 500 gehad vandaag. Had oei ik groei erbij gepakt en ze zit in haar sprong. Alle punten die daar genoemd worden heeft ze. (Is gelukkig pas de eerste sprong die we merken) maar kan tot week 30 duren. Ohow haha bos wat een grappige foto. Zal zo ook een foto van F. spammen met haar worteltjes. Is wel een beetje van kortbij genomen @ verwarming hier áltijd op 20 en zet hem vaak een of twee graadjes hoger als t fris is.
@ Ukkie: Ja dat is echt heerlijk beef shanghai @ Ryanne: haha ja die bril hé hmm vreemd dat ze nu ineens zo'n last heeft van haar sprongetje.. hoop dat ie niet echt tot week 30 duurt! ben benieuwd naar F. en haar worteltjes Ik zit naar Nick en Simon te kijken op Ned3... Ik wil ooooook! heb al naar kaarten zitten kijken! misschien een ritje Antwerpen!
hey meiden! leuke fotos! hier lukt het ook niet helaas wat hebben jullie veel gekletst zeg! ik heb even geen puf om overal op te reageren hoor sorry! ben kapot, gister ging j om het uur drinken en vandaag was druk, dat merk je wel aan je energie...en hij komt snachts weer. Zit er echt een beetje doorheen momenteel lijkt het wel.. m en mn zus zeiden, misschien moet je stoppen met de bv.. maar dat idee staat me zo tegen. Nou ja ik ga gewoon wat rustiger aan doen eerst.. Sorry dat ik niet overal op reageer! @all, ik heb een probleem, wie heeft er tips? J wil niet uit een fles drinken Hij krijst het uit. Ik heb gewoon flesjes van medela. is een difrax fles miss beter? Die heb ik wel in huis. Ik baalde wel want nu kon ik de afgekolfde melk dus weggooien, zonde! Ik heb trouwens via mp een doos vol met babyspeelgoed gekocht, zit ook een activitycentre in en allemaal spul van fisher price en tiny love, echt super leuk! meer dan 40 dingetjes en voor 20 euro Ik heb het allemaal even goed schoongemaakt, kan prima toch.
@ Ryanne: Owww wat kijkt F. vies zeg... nee ze vond het duidelijk niet lekker haha @ Emma: Ja idd even goed schoonmaken, kan prima! balen zeg dat Jorick zoveel wil drinken ineens... zou het kunnen zijn dat je een dipje hebt in de productie?
@mum, hm dipje in de productie denk ik niet. Ik heb stuwing en hij geeft ook erg veel terug.. Ik denk misschien een sprongetje? Hij wil het ook meer als troost heb ik het idee. Speentje wil hij helaas al een paar weken niet meer. Nou ja hopelijk is het snel over.. Hoe is het met jou?
@ Emma: Voel me wel iets beter maar heb veel last van mijn darmen, nu heb ik dat al sinds de bevalling, maar dacht ik steeds, dat zal nog wel goedkomen, op dit moment is het erger als t was en ben ik er toch wat ongerust over... t is misschien een stom verhaal maar als ik op t toilet zit en ik druk zet, voel ik een pijnlijke druk in mijn buik (echt darmen) en achterkant... nu heb ik het ook als ik nies of loop
@mum, is dat niet iets met je bekkenbodemspieren of je banden? Ik zou gewoon even heen gaan als ik jou was! Wel heel vervelend lijkt me!
Zoo beebje voor bos is gemaakt Emma.. vervelend zeg.. ach elke dag een nieuwe dag. Ryanne.. 500 is inderdaad weinig.. ach ze geeft het zelf aan.. SOphie heeft net ook 30 en vanmiddag 20 laten staan.. dus heeft ze 750 gehad.. en ik maak me zorgen.. stom he.. als ik jou zo hoor hoef ik dat niet meer te doen .. en toch een sprongetje.. hopelijk neemt ze snel de sprong.. monstertje
Mum.. hmm klinkt vervelend.. het klinkt misschien gek maar ik heb het sinds twee weken ongeveer terhoogte van mijn heupbot en dan iets meer in het midden.. ook een stekende pijn bij het drukken.. wazig hoor.. zo'n zwnagerschaop en bevalling is niet best voor ons
@ Emma: Nee daar lijkt het niet op dat t iets met mijn bekkenbodemspieren te maken heeft... Jorick misschien een paar regeldagen? @ Ukkie: hmmm ik heb af en toe nog wel wat gemene steekjes net onder t litteken... idd zo'n bevalling is niet gezond
@ Bos: lekker koppie hoor net zo'n bos haar als Lars hahaha Dimara is in de ban van Shrek, afgelopen zaterdag was ze boos dat de tv uitging op de verjaardag waar we waren, en nu zit ze weer heel gefocust naar dat groene monster te kijken... zo lief!
Mum.. ja die steken ken ik ook en het lijkt erop dat ze de afgelopeb dagen erger zijn geworden helaas.. ook heb ik weer veel last van men huid tussen men navel en litteken.. zo gevoelig bah bah bah! Bos.. Ja hij is goed gelukt