@ All: Nu Levi nog steeds slaapt, ga ik maar even sneel douchen. Dan maar eens kijken of alles in huis is. Al het eten, alle cadeautjes etc etc. Tot strakjes! @ Desireee: Doe we vanavond ook nog toastjes enz? En wel monipoli meenemen ofzo hea? En als Kevin een biertje wilt drinken mogen jullie van mij hier ook blijven slapen hoor. Morgen ochtend moeten we dan met z'n alle weer die kant op.
ik ga maar eens even een boterhammetje maken.. en zin maken om aan te kleden enzo.. moet nog ff naar de ah.. voor keelsnoepjes.. en labello..
@ me vannacht met ons meisje bij de huisartesnpost geweest. Ze wilde overdag niet drinken en is al drie dagen hangerig,. De verkoudheid werd erger en t hoesten harder. Meer een soort blaffen. Kwam ook van die vieze groene snot uit. Toen ik om elf uur op bed ging bleef ze er bijna in en R. heeft haar tussen ons in gepakt. Net toen we wilde gaan liggen sopte ze een paar keer ff met ademen. Nert ff te lang om normaal te zijn. Schrok hier van en hebben de huisartsenpost gebeld. Moesten ff langskomen. Hebben haar helemaal onderzocht en t komt allemaal omdat haar neus zo vast zat. Moeten na de kerst de kinderadrts weer bellen. Kon niet meer slapen. Om half 5 sliep ik en om 8 uur weer klaarwakker
@ryanne; he bah wat zal jij geschrokken zijn zeg brrr. krijg al kippenvel bij het idee dat ze stoppen met ademen.
oh en over wakker worden met de kou (weet ff niet wie ernaar vroeg). weet niet ik draai altijd de verwarming dicht maar als ik hem soms wel eens per ongeluk open laat staan slaapt hij niet beter of langer. koude handen hier geen last van ivm met inbakeren.
@ Ryanne: Jeetje meid, wat zullen jullie geschrokken zijn. Pfff ... Nou doe maar lekker rustig aan vandaag. Levi is eindelijk wakker, ga nu maar een flesj emaken voor die blije draak
@ryanne: wat eng zeg.. raar dat je nou tot na de kerst moet wachten. @all: net is de verpleegkundige van het cb hier geweest.. voor een intake gesprek.. Ze vond dat wij een heel mooi poppetje hebben.. dat zei ze.. haha.. Ze zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken over het eten.. en dat kindjes nou eenmaal heel verschillend zijn.. Zolang ze goed groeit hoef ik me echt geen zorgen te maken zei ze..
@suus: dat is dan weer een hele geruststelling of niet. heb het misschien ff gemist maar wil ze niet zoveel drinken? geef je fles op bv?
Ze drinkt nog steeds maar 60cc en dat drinkt ze meestal nog niet eens op.. De laastste 2 flesjes nu wel.. ik geef haar de fles..
@debby: dan ga ik haar kamertje van te voren ook goed warm maken (niet te warm natuurlijk) Ik zie mijn banner nu ook weer @bos: Aaah okee! Leuk ja @suus: Jullie hebben ook een heel mooi poppetje hoor Hoe gaat het met jullie? Doet Elena het goed? @all: zo heb net lekker gedouched..heb net zoals mijn vorige zwangerschap last van vettig haar...Baal ik heel erg van.. Moet ik weer kijken naar nieuwe zwangerschapskleren mijn oude zwangerschap broek zit aan de binnenkant van mijn benen een gat..omdat ik dikke benen heb schuren die langs mekaar heen..Dus weer een goede reden om te shoppen Grr heb onwijs last van droge lippen..
zo ik heb even een pan bonen gekookt haha denk dat lars nu voor anderhalve week bonen in de vriezer heeft hihi...of hij moet ineens veel gaan eten natuurlijk maar moet nog maar afwachten of hij het wel lekker vind vanavond eerst de andere beetje wortels geven en dan morgen wel bonen proberen.
@chamaro: oh ik had ook last van vet haar tijdens de zwangerschap en nu eigenlijk nog steeds wel. voordeel dat het minder pluist maar nadeel is dat ik het was en het zo snel weer vet is/voelt. zeker goeie reden om weer te shoppen ben je nog tevreden met het resultaat van de geverfde meubels?
@bos: ja daar ben ik wel tevreden over, alleen de commode moet nog.. ik stel het telkens uit en van uitstel komt afstel haha.. Ja het is wel een voordeel dat het minder pluist maar ik heb sowieso niet last van pluiizg haar..maar dat vette haar staat zo vies..haha..
@ Ryanne Wat heftig meis!!! Sterkte, is ook niet leuk zo met de feestdagen? Pff!! Duim duim duim dat ze snel weer gaat drinke!