Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ja die bolletjes houden dat tegen ja.. verwacht dat k morgen of overmorgen oni word.

rachel: dank je..

2. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    weet even niet wat ik moet zeggen....een hele dikke knuffel gaby!

3. gaby1986

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gaby: meid heel veel sterkte zeg.. ben ook sprakenloos had het jullie zo gegund. dikke knuffel

@chamaro: en hoe reageerd de fam toen je moeder het voorlas?

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    heeft er nog iemand goede voornemens voor volgend jaar?

6. gaby1986

ja zwanger worden..

7. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
  8. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @gaby: hele dikke knuffel!!
    Als er iets is wat ik voor je kan doen dan moet je het maar zeggen.. De deur staat voor jullie altijd open hier.. Als jullie willen komen maar het lastig vinden met elena dan kan ik haar wel boven laten en boven verzorgen..

@all: vandaag rustig dagje.. hele dag niet veel doen :p lekker

9. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @goede voornemens: afvallen ook :p

10. gaby1986

suus: dank je.. maar je hoeft elena echt niet boven te laten hoor...

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    kan me voorstellen dat je het moeilijk vind om elena nu te zien.. dus kijk maar.. voor elena maakt het toch niets uit.. maar als je het juist fijn vind om haar vast te houden mag jij dat ook :) misschien kunnen we filmpje kijken.. heb the proposal gekregen.. en nog een andere komedie

12. gaby1986

zal t ff aan joey vragen...

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    proposal is een leuke film

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Dankje, met mij gaat het wel weer, gisteravond na het goumetten wel ontzettend veel last gehad maar gelukkig gaat t nu wel weer...
    Gelukkig is het vandaag maar een middagje met schoonfam. maar gisteravond was weer een regelrechte ramp :(

@ Red: Moet je bronwater ook koken als het in van die pakken met een draaidop zit? want Dimara krijgt namelijk ook bronwater, maar wij warmen het gewoon alleen op in de magnetron!

@ Yvi: Thanx meid, wat een klein pechvogeltje had jij zeg! wel eng zo met dat vuur!

@ Mariss: Hoe reageerde je moeder op het nieuws?

@ Gaby: ow meid, ik heb t kippenvel op mijn armen staan! ik gun het jullie zo onzettend!!! hele dikke knuffel voor jou meid!

@ Bos: goede voornemens... uhm... Nog meer tijd met mijn gezinnetje doorbrengen, en wat liever zijn voor mijn mannetje (heb nu verder geen uitlaatklep dus hij moet het af en toe ontgelden), uhmmm nog 5 kilo afvallen en op dat gewicht blijven! uhmmm maar dat had ik me toch al voorgenomne, en heeft eigenlijk niets met het nieuwe jaar te maken!

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: oh waarom was het gister een regelrechte ramp. omdat je pijn had of met je schoonfam?

16. gaby1986

ik ga even lekker douchen.. en aankleden.. en dan een lekker soepje eten..

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Gaby: Hele dikke knuffel meid. Ik gun het jullie zo!
    Volgend jaar wordt jullie jaar!

@ Dreamer: Voor jou ook hoor meid. Ik gun het jullie zo. Volgend jaar kerst loop jij met net zo'n dikke toeter als de kerstman.

@ Bos: Goede voornemens... Ehm... Nog niet echt.
    Ik wil als ik weer in IJsselstein woon fietsend naar m'n werk, om weer wat strakker te worden.
    En...
    Niet zo snel in paniek raken, sommige dingen wat makkelijker van me af laten glijden.

@ All: Levi werd vanmorgen om 9.45 uur wakker. hihihi :) Wel pas om 00.30 zijn laatste fles gegeven. Daan was stappen en ik zat een film te kijken. Dus was een beetje laat geworden.

Inmiddels is Daan weer werken en heb ik net een heerlijk ontbijtje voor mezelf gemaakt. Gekookt eitje, pistoletje met kruidenkaas en zallm. Jammie!

Iemand nog plannen voor deze gekke zondag?

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: T laatste :p heb me weer flink geergerd! Er werd zelfs gezegd dat er met Dimara niks aan de hand is!

@ Debby: Lekker dat Levi zo heerlijk heeft uitgeslapen! Wij moeten straks naar de verjaardag(en) van mijn schoonouders!

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Mum: Nou succes vandaag dan maar! hihihi :)

Ik ga even douchen, Levi slaapt namelijk alweer. Hij zal wel een paar dagen helemaal moeten bijkomen van de drukte van afgelopen dagen.

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: nou ja zeg...kun je vandaag niet thuisblijven dan omdat dimara niet fit is. ik zou gewoon niet gaan als ik jou was...laat ze lekker stikken dan zou ik denken.

ik had eergister ook zo'n schoonmoeder die precies zegt wanneer hij gaat slapen (en dat wist ze want ik zei dat ik hem op bed ging doen en dan komt zei met mag ik hem nog even vasthouden ja he komt maar bij oma zitten (vervolgens plukt ze hem uit mijn handen zucht) prima en dan na 1 minuut pluk ik hem weer terug en zeg kom we gaan lekker slapen :D

Deel Deze Pagina