@debby: wat balen dat daan moet werken. hier weinig plannen beetje rust na deze twee drukke dagen voor lars. ik heb beetje buikpijn dus gaan lekker tvtje kijken denk en laatste was wegwerken. jij nog plannen?
Goede voornemens: Afvallen en (misschien) verhuizen En een vast contract (maar dat beslis ik helaas niet zelf)
@ Bos: Bah ik moet ook wassen, vouwen en strijken... Blegh! Ik doe het ook rustig aan vandaag. Misschien een wandelingetje maar verder niet veel.
hee meiden ben weer thuis. Kan er weinig doen maar goed ben ff geweest. @Mum, oe bah! 'k Zou er helemaal de kriebels van krijgen! Officieel moet dat wel, ik wist het eerst ook niet, maar als je het nooit gedaan heb, hoef je 't nu ook niet meer te gaan doen hoor. Staat het lang open? @Gaby, dikke knuff meid! Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, hoop alleen dat jullie droom ooit uit mag komen! @Goede voornemens, eerst maar 's een gezonde meid op de wereld zetten, daarna wat kilootjes kwijt. manlief zekerheid qua werk. Gaat hier lekker pff... manlief is hartstikke sjaggie opeens, ruitenwissermoter ofzo is stuk van de auto, klapt hier de keukendeur dicht omdat beide deuren open stonden, schopt ie 'm met z'n klomp open, gaat ie dwars door de deur heen. Pff... zijn hier al 2 deuren stuk... zouden we ff oplappen voordat de kleine komt.... maar schiet niet op zo. Bah!
@Gaby: Hele dikke knuffel meid... Het is jullie zo gegund. Hopelijk wordt 2010 jullie jaar! En dan niet ergens midden of eind 2010 maar snel! @Red: Niet slim van je man om de deur zo open te doen, nu is er weer wat stuk. Ik zou er niet mee lachen als mijn vriend zo reageerde. Maarja, iedereen werkt zijn frustraties op een andere manier uit
@redd: schiet zo niet op nee.. als hij zo lomp doet.. @hilli: jou kleine kan ook al bijna komen.. spannend.. zie net pas dat je al 37 weken bent.. @bos: lekker rustig aan doen.. is ook niet leuk dat daan in het weekend moet werken.. hoelaat is hij thuis? vervelend dat je sm zo doet.. wel goed dat je hem bijna meteen terug gepakt hebt @debby: suc6 met de was ik heb net alles gevouwen en gestreken dat is trouwens nog een goede voornemen.. om alles heel goed bij de houden poetsen, opruimen en de was bedoel ik dan @rachel: je hebt net pas huisje gekocht geloof er niks van dat je alweer gaat verhuizen @all: gaby en joey komen zo hier filmpje kijken.. vanmiddag komt er nog visite ... bahbah.. geen zin in.. maja.. bleven niet lang hadden ze gezegd
@suus: daan hoort bij debby he vervelend he visitie als je daar geen zin in hebt. veel fun met de film @red: nou lekker dan ik zou ook niet vrolijk worden als hij een deur zou slopen. @debby: succes met je was en strijk en alles wat je moet doen @hilli: hoe is het met jou? einde komt in zicht he ik wou zeggen je mag nu thuis bevallen maar dat doen ze niet he bij jullie? ben je er helemaal klaar voor?
zo soepje staat op... zo lekker eten en dan ff de zinnen verzetten... en een filmpje kijken bij suus..
@ Hilli: t schiet op he?!? Jeetje! Ben benieuwd hoor meid. @ Suus: Nou dat zou zeker een goed voornemen zijn maar ik ben bang dat daar niets van terecht gaat komen bij mij. Ik doe nu al zo mijn best, maar ja als de tijd er niet is dan komt het al snel in de vergetenis. hihihi
ik denk ook niet dat ik dat lang vol hou hoor debby @bos: haha.. oeps.. ik weet het wel maar was even een foutje.. @gaby: gezellig dat je zo komt.. kan je even je gedachten ergens anders opzetten.. @all: ga even de kleine meid wakker maken.. kan ik haar even een schone broek aandoen want daarna is het alweer tijd voor haar flesje..
@Suus: Ja, idd kben ook al 37 weken Maar zo voel ik me eigenlijk helemaal niet Ik voel me helemaal niet hoogzwanger. @Bos: Ja, we zijn er helemaal klaar voor. Alles staat klaar, alles ik uitgewassen. Hij kan komen, maar hij mag nog niet! Hehe, kheb liever dat hij nog even blijft zitten tot januari. Hadden jullie dat trouwens ook? Dat je je helemaal niet hoogzwanger voelde? Ik heb met momenten wel eens last van mijn rug en mijn buik. Nu vooral, omdat ik tijdens de feestdagen zoveel stil heb gezeten op een stoel Maar voor de rest heb ik er eigenlijk geen last van. De typische dingens zoals niet meer kunnen bukken en kortademig heb ik wel, maar daar heb ik eigenlijk helemaal niet zoveel last van. Nu dat mijn buik zo vol is, is mijn mannetjes ook minder 'aanwezig'. Ik kan het vaak moeilijk vatten dat er een jongetje in mijn buik zit, dat al helemaal af is. En dat zelfs al klaar is om op de wereld te komen ... Zo gek ... Dus eigenlijk gaat het best goed met me
@suus: haha geeft niet hoor. klinkt goed dat voornemen. ik ben al begonnen met een schoonmaakrooster zo kan ik beter zien wat ik nog moet doen en wat lang geleden is. beetje geheugensteuntje. @all: mijn voornemen is afvallen en meer doen voor anderen. (bijv vrijwilligerswerk)
ik heb me eigelijk ook nooit echt hoogzwanger gevoeld.. bij mij ging het op het eind eigelijk ook gewoon nog heel goed Het is toch echt zo.. over een tijdje komt je zoontje ter wereld..
@Hilli, kan het me wel aardig voorstellen, want zo voel ik me momenteel ook. Kan natuurlijk nog veranderen, ik ben nog niet zover als jou, maar moet me straks echt serieus gaan voorbereiden dat onze uk over niet al te lange tijd gaat komen. Gelukkig was het een deur die al stuk was, alle deuren moeten volgend jaar vervangen worden dus 't is geen ramp. maar baal er gewoon even van. hij deed 't ook niet expres en ging niet hard, deuren zijn gewoon slecht haha. maar hij heeft netjes z'n excuses aangeboden... ach hou wel van m'n mannetje al is ie soms wat knullig
@Suus dat wil niet zeggen dat ik niet alsnog wil verhuizen Hoop ooit toch naar Ridderkerk te kunnen, maar goed we zien wel hoe alles gaat lopen. Dan moeten we toch dit eerst kunnen verkopen Veel plezier met de film!
@Red, ik weet uit ervaring helaas dat deuren erg snel stuk kunnen gaan Fijn dat hij toch even z,n excuses heeft aangeboden. Ik denk dat wij zo maar naar dippie doe gaan, de kinderen vervelen zich. En ik moet straks nog werken pfff altijd zo,n hekel aan als ik avonddienst heb.
@kristel, red, bos en mum: Oh ik zie net dat ik dat er helemaal niet bij had gezet whaha..helemaal vergeten.. Maar mijn moeder die reageerde heel positief! Mijn ouders vinden het heel erg leuk..Ik had eerlijk gezegt een andere reactie verwacht haha..maar hier ben ik echt blij mee @gaby: aaah meid heel veel sterkte!! Hoop echt dat 2010 jullie jaar wordt! @all: pff ik ben echt kapot..Drukke dagen achter de rug..Ben eerlijk gezegt blij dat de kerstdagen voorbij zijn Vandaag lekker niks doen..Denk dat k zo maar even op bed ga..lag 3 uur op bed (Moest op mijn vriend wachten, had geen sleutel) en 8 uur werd Chanell weer wakker.. Mishcien dat ik straks nog wel even online kom.. fijne dag!
Goeiemiddag meiden, Gaby: Wat balen meid Dikke knuffel voor je, wat vreselijk!!! Hier: Christian heeft vannacht weer de voeding van 1 uur overgeslagen Ben trots op mn ventje! De kerstboom heb ik afgetuigd (letterlijk en figuurlijk!) en naar buiten gebonjourd.