Hoi meiden, Ik zal eerst even reageren! Ben ondertussen aan het 'morphen' via die link van kristel.. Zal straks ff laten zien hoe ons kindje eruit zou kunnen zien haha. @ agneta, balen zeg dat je moest stoppen met de borstvoeding. Ook vervelend dat julie niet was aangekomen.. Wil ze al wat meer drinken? Oh oh, oranje haren?! Heb je er nog wat aan kunnen doen? @ red, fijn dat de vk zei dat alles via t boekje is Zo te lezen niet de lekkerste dag daar! Balen van die deur zeg.. @ juffie, wat heftig dat het nog verder geëscaleerd is thuis... Precies nu jij lekker wilt genieten van je kraamtijd! @ kristel, zo zeg dus je hebt zelfs een vervelende operatie ondergaan voor je holteproblemen! Dat lijkt me zoo eng.... Ik heb op advies van een collega een andere neusspray gehaald: eurphorbium van Heel. Heb m zelf nog niet gebruikt, maar mocht het goed werken dan laat ik het je wel weten, want dat kan voor jou misschien ook een uitkomst zijn. Het is homeopatisch. Wat spannend dat jullie voor een tweede gaan!!!! Hoop voor je dat je niet weer allemaal narigheid hoeft door te maken... @ suus, wauw wat heb jij een prachig meisje zeg! Wat een knap kindje!!!!! (dit is echt het knappe-babys topic volgens mij!!). @ bos, Lars kijkt niet zo blij van zijn eerste hapje wortel haha. Is vast ook ff wennen compleet ander eten.. Wat goed dat je de voedselbank wilt hebben als vrijwilliger! @ emma, jij hebt lekker goedkoop speelgoed gekocht! Idd ff goed schoonmaken is dan is het toch prima Kan me voorstellen dat je er ff doorheen zit. M is vaak op oefening en dan moet je alles alleen doen, zo'n kleintje is niet niks natuurlijk! @ mum, vervelend zeg dat je zo'n last hebt van je buik! Als je het niet vertrouwt, zou ik er wel even naar laten kijken. Misschien ligt er een stuk darm niet helemaal goed? Die hebben natuurlijk ook je hele binnenkant gezien tijdens de bevalling. Lees nu dat het een virale infectie is. Jakkes zeg... Das een kwestie van uitzieken zeker? Balen dat dat precies tijdens kerst komt. Maar gelukkig geen BD ontsteking! @ ryanne, poe zeg wat schrikken dat je kleine meid het zo benauwd had dat je 's nachts nog naar de ha post moest! @ mariss, leuk jurkje!! @ dees, fijn dat je haast geen pijn meer hebt van de wond! Wel vervelend van die kloof in je tepel zeg. Goed dat je blijft volhouden @ dreamer, he jakkes meid wat jammer dat je zo ziek bent/was met kerst!!! Gaat het al wat beter met je? @ novmama, spannend dat jullie bezig zijn met een brusje voor Elle! Ik hoop dat het gauw raak mag zijn Wat leuk dat jullie kleine meid zo aan het kletsen is. @ gaby, awww bah meissie wat ontzettend k*t dat je niet zwanger bent. Ik had het zo voor je gehoopt dat je vlak voor 2010 toch die positieve test in haden zou hebben. Ik hoop écht voor je dat het een volgende keer wel goed mag gaan. Hele dikke knuffel voor jou!!! @ hilli, fijn dat je je niet hoogzwanger voelt! Dat zijn soms volgens mij toch wel kwaaltjes waar je niet per se blij van hoeft te worden.. Het schiet ook echt op voor jou zeg!! Alles al klaar voor de komst van je kleine man? En is papa in spé nerveus? @ all, poe poe ik ben weer bij haha. Moest acht blz bijlezen met max aantal berichten per pagina ingesteld. Hoop dat jullie allemaal gezellige kerstdagen hebben gehad, ondanks eventuele familiaire dingetjes.. Ik was met kerst bij mn ouders en het was heel gezellig. Veeeeeel te veel gegeten natuurlijk haha want mn moeder had allemaal lekkers in huis gehaald. Verder wel heel erg mijn mannetje gemist. Ik mis het om hem vast te houden, te zoenen, gewoon bij hem te zijn!!! Het voelt altijd zo vanzelfsprekend totdat het er opeens niet meer is.. Ben blij als de feestdagen achter de rug zijn, want dan ben ik in het jaar dat mn mannetje thuis komt Ik heb overigens besloten dat ik NIET voor de opleiding tot vk ga.. Ik wil eerst maar eens gaan werken en een gezinnetje stichten! De kinderwens en zo sterk.. Daarna zou ik altijd nog kunnen overwegen om me verder te gaan scholen. Het is nu gewoon niet handig met mn vriend in het leger en onze kinderwens. En ik verlang er zo naar om een gezinnetje te hebben. Gisternacht had ik gedroomd dat we een dochtertje hadden. Het voelde zo goed! We waren zo gelukkig... Ohja, ik heb ook "gemorphed". Hoop dat de foto op deze manier in het bericht komt te staan. Ik ben nooit zo handig met die dingen haha.
Pff de pagina loopt weer steeds vast.. Snap er niks van! Maar ik ga ook offline. Begin behoorlijke hoofdpijn te krijgen dus ga ff relaxen op de bank.. Fijne avond!! Liefs
Beste meiden, Wie van jullie gebruikt pampers luiers? Ik heb hier nog een kortingsbon die voor 31 december ingeleverd moet worden, krijg je 1 pak gratis.. Wij gaan over op de Huggies, pampers is te ruim voor zn billetjes. Net kraamvisite gehad, erg veel cadeautjes gehad waaronder de Ark van Noach van stof Ben erg blij Die wilde ik zo graag
@juffie: ik gebruik pampers. als je de bon nog aan niemand beloofd heb wil ik hem wel hebben. roep maar dan pb ik mijn adres wel. wat leuk dat je iets gehad hebt wat je graag wilde.
@ Debby: Nog bedankt, dat had ik nodig hihi @ Bos: tja dat vind ik dan weer zo lullig voor mijn schoonvader om niet te gaan... Pfff die van jou is dus ook zo *zucht* hier net ook toen we op t punt stonden om te gaan, kom nog eens ff bij oma... en dan zullen we t wel weer te horen krijgen dat we zo snel uit haar handen geplukt hebben omdat we gingen! @ Red: Uhm tja een paar daagjes (3 denk ik) t is een 2 liter pak, en ze drinkt 4 flesjes van 180cc per dag! ze heeft sinds ze dat krijgt geen last meer van krampjes en verder ook geen last ofzo! Ow bah wat balen van de deur zeG! @ Suus: hahaha dat is een heeeeel goed voornemen om alles bij te houden (de was enzo) want met een kleine is dat nog veeeeeeel moeilijker als daarvoor heb ik al wel ervaren @ Hilli: Volgens mij ben jij damen met Bos 1 van de weinigen hier die het niet beu was zo op t eind! Ik voelde me ook niet hoogzwanger en was het op zich nog niet beu (met 37 weken dan) toen ik de 40 weken naderde ging het pas vervelen... @ Rachel: kan me goed voorstellen dat je geen zin hebt in je avonddienst! ik zou daar ook echt een hekel aan hebben! @ Mariss: Fijn dat je moeder positief reageerde is toch een pak van je hart lijkt me @ Juffie: Nu de kerstboom al weg? haha daar heb ik nog ff geen zin in, dan moet ik al die rotzooi weer opruimen! @ Nen: Ze hebben na de KS nog een echo gemaakt om te kijken of ze geen organen hadden beschadigd omdat ze zo hebben getrokken en gedaan, dus gelukkig kon het dat niet zijn... het is nu idd een kwestie van uitzieken! Mooi kindje heb je gemorphed zeg Fijn dat je een keuze hebt kunnen maken tussen jullie kinderwens of de opleiding, daar over dubben lijkt me echt heel moeilijk! Kan me voorstellen dat je je mannetje heb gemist tijdens de kerst! nog 6 dagen en dan staat er al een 2 voor je banner @ Juffie: Hier ook Huggies gebruikt (icm pampers, had een hoop gekregen) tot en met maat 2, maat 3 is een regelrechte ramp bij huggies, die zijn heel vierkant en heel stug... hier nu dus gewoon pampers!
@gaby, wat vreselijk meid vind het echt erg voor jullie.. Ik hoop dat de volgende poging gewoon raak is! @mum, gelukkig was het niks ergs! Sneu dat dimara verkouden is! Dat lijkt me zo eng he.. j is 1 keer een nacht snotterig geweest in de kraamweek, dat vond ik al eng. Hopelijk is ze snel beter. @mooi dat jullie allemaal een leuke kerst hebben gehad! afgezien van de schoonmoeder/familie toestanden haha. pff de rest weet ik niet meer zo.. tè weinig slaap gehad @all, Wij hebben het ook gezellig gehad. Eerste kerstdag op de boot. Savonds was het ook nog heel gezellig, lag om 5 uur op bed (tot 7) . We waren blijven slapen en tweede kerstdag in de namiddag meteen doorgegaan naar mark zijn familie, daar gegeten enzo. We wouden nog op stap maar ik had zo weinig geslapen dat ik dat maar heb overgeslagen.. vanmorgen met zijn allen ontbeten en naar het bos gegaan (hoe cliché) En nu zijn we net thuis! Gaaaap
@mum: jazeker een pak van mijn hart haha..kreeg er tranen in mijn ogen van toen ze begonnen te lachen..
Nou we gaan even wat eten bestellen van de shoarma tent.. Chanell die ligt lekker op bed te slapen.. Fijne avond iedereen!
@ Mariss: owww wat slecht de shoarmatent op 3e kerstdag haha nee hoor... wij hebben net de stukjes vlees die over waren van het gourmetten (was nog 1 volle schaal) gewokt en opgegeten, ook niet echt gezond hihi
@ gaby heeel erg veel sterkte op 2010 maar he dat we dan maar een dikke buik mogen hebben @ mum ja erg he mijn hart ging tekeer ze heeft heel erg lang haar begon hard te schreeuwe en teslaan (aktie reactie denk ik om het vuur tedoven) yvi keek me aan en ging huile omda ik zoi schreeuwde... @ goede voornemens een broertje of zusje voor yvi al zie ik het niet meer gebeuren
@ Gaby: ha meis, is het gelukt om je zinnen een beetje te verzetten... kan me voorstellen dat het in je hoofd blijft dwalen!