hee meiden kom nog ff langs... zijn naar kerk en schoonzusje en zwager geweest. 'k Ga zo denk ik lekker op bed, ben best wel moe. Fijne avond en tot morgen!
@ gaby: ow gelukkig! Gezellig dat jullie zijn blijven eten Slaap lekker meid! @ Red: Fijne avond! en ook alvast slaap lekker! Heb morgen om 11.00 uur mijn sol. gesprek... duimen jullie mee?
He all.. Iedereen dus fijne dagen gehad!! Gaby..oh wat balen zeg meisje.. en ik heb nog zo aan je gedacht! Heb er geen woorden voor. Chamaro.. wat fijn dat de reactie goed was en eetse! All.. hier was kerst ook geslaagd, 1e bij schoonouders en 2e bij ouders.. ging prima! Vandaag lekker wezen toeren met de auto en uiteindelijk in Leeuwarden terecht gekomen en voor 200 euro aan kleren geshopt! En nog even langs geweest bij een vriendinnetje! erg gezellig!
Hai meiden, We hebben net de minimonkey opgehaald, ziet er gaaf uit joh. Is nooit gebruikt, donkergrijs Ik probeerde Christian er net in te leggen maar ik las iets over het hoofdje dat het ergens op moet steunen? Ik snap dan niet waarop? Wie kan mij het uitleggen.. Ach gossie hij ligt in bedje te brullen, maja hij heeft een schone broek, heeft zn buikje vol, en er is verder niks aan het handje, laat hem toch eventjes brullen..Even genieten van mn taartje en kopje thee, en daarna ga ik eventjes douchen.. Even time voor Nicolette
@ Juffie: Thnx... ik kan je niet helpen met de minimonkey, ik heb er zelf geen dus helaas... @ Ukkie: Graag gedaan hoor
Zooo het gebrul is gestopt.. (denk ik) Koppie thee is op, aanbiedingen zijn weer online bekeken.. Helaas nergens de Zwitsal Billendoekjes in de aanbieding, ik vond ze heerlijk zacht aanvoelen.. Mn moeder vertelde trouwens dat ze het vroeger met een hydrofiel washandje deden met een beetje zeep erop, ze zegt dat kan je ook doen tsja...
@ Ukkie Wij gaan een spaarrekening openen waar elke maand meteen 50 euro naar wordt overgemaakt. Wanneer er een tweede komt, dan wordt het 25, 25 en krijgt het brusje ook een startkapitaal wat Christian dan ook heeft.. Wij gaan het echter nooit benoemen naar Christian dat er voor hem wordt gespaard.. Het word een gift wanneer hij gaat trouwen, huis gaat kopen of auto wil kopen.
@ Juffie: Pfff moet er niet aan denken met een washandje, heb nu al zoveel was! @ Ukkie: Daar zijn wij ook nog niet over uit... moet het er nog eens met vriendlief over hebben
Juffie.. oke.. hier ook precies hetzeflfde..alleen dan 30 euro per maand en als er een tweede komt ook 30 euro per maand en het startkapitaal is van opa en oma 2500 euro. Wel goed dat ook jij gaat sparen.. manlief en ik vroegen het ons n.l af of er tegenwoordig nog wel gespaard wordt.
@ Ukkie das een mooi startkapitaal Weet je waarom wij gaan sparen? De hypotheekregelingen worden weer aangescherpt, is niet leuk. In de toekomst, lees 2010, moet je eigenlijk een eigen kapitaal hebben wil de bank je hypotheek verstrekken. Kortom we er voor zorgen dat Christian straks gewoon kan doen wat hij wil Een beetje erg in de toekomst gekeken, maar het is wel nodig! 30 euro is ook een mooi bedrag ja, als je nagaat wat het op jaarbasis is En wij laten het meteen "verdwijnen" wanneer het salaris binnenkomt. Mochten we merken dat we meer kunnen missen dan zullen we zeker het bedrag verhogen.
Ik ben er vandoor, ga lekker naar bed, dan ben ik uitgeslapen voor mijn sol.gesprek morgen! Wish me luck!! Fijne avond en slaap lekker allemaal! doei doei
Nog even een snelle reactie vanaf mijn telefoon. @ mum, leuk om te horen dat je het een mooi kindje vindt haha. Veel succes morgen met je sollicitatie! @ ukkie, zo zeg je bent lekker geslaagd met shoppen hier! Je had wel een bakkie kunnen doen hier @ all, ik ga lekker naar bed. Heb zo'n ontzettende hoofdpijn en voel me wat koortsig. Hoop dat het geen griep is en dat ik me morgen weer beter voel. Slaap lekker meiden!
hoi meiden drukte weer lekker voorbij, heb gister hele dag in de keuken gestaan en alles op orde gemaakt maar was wel geslaagd heb trouwesn een wii van frank gekregen had hij voor gespaard ben echt helemaal blij. net ff getennist maar heb meteen pijn in mijn schouder haha @spaarfonds hier gaan we dat ook doen ik ehb al een rekening geopend, we vertellen het ook niet word een leuke verassing voor hem @mum succes meid, ga ff terug lezen wat voor sollicitatie je hebt @de rest meot nog ff verder trg lezen. @gaby nog 1 dagje toch?? ga je dan morgen echt testen (misschien lees ik het zo ergens) ik duim voor je. hier is ayden een beetje verkouden en voor het eerst aan het hoesten, denk ook dat er iets gaande is wat jullie allemaal een sprongetje noemen we zien nu opeens grote vooruit gang en daar rakt hij net voordat hij gaat slapen flink overstuur van. morgen naar de intertoys ff wat soullen bij halen voor de wii.
@gaby ik hoop zo dat je gewoon te vroeg hebt getest. wil misschien nog niks zeggen als je vandaag je testdag hebt.. heel veel sterkte en ik duim nog steeds geen bloed geeft moed he @mum heb niet kunnen vinden waar je voor gaat solliciteren. hoor het morgen wel goede voornemen: naar de sportschool en deze baan behouden haha nog week vrij end an moet ik echt gaan werken. wij gaan slapen. trusten oh ja nog ff snel... ik ben opeens ongi geworden door de pil heen en heb geen pil vergeten terwijl ik deze alweer 3 maanden slik en zelfs in die maanden vaker de pil was vergeten en normaal ongi werd. het is ook heel oud bloed en heb 2 avonden ff ongi pijn gehad ben nu maar gewoon gestopt en wacht mijn ongi af. ik had al zo'n gevoel dat de pil te licht is sinds ik bevallen ben. heb hem al jaren maar morgen ff de dokter bellen anders komt er snel een broertje of zusje en dat moeten we nu niet hebben hihi