@Gaby, ik zou thuis blijven. @Kim, wat lief van 'm zeg! @Sparen, hier straks ook de bedoeling. Maar weet nog niet van hoe en wat. 'k Denk dat we zelf maandelijks wat geld op een spaarrekening zetten en voor de kleine wordt een rekening geopend, dat wilde m'n oma graag. Het bedrag wat wij sparen beslissen wij dan over van hoe en wat. We gaan de kinderbijslag en kindgebonden budget ook op een aparte rekening zetten en kopen daar de babyspullen van wat we nodig hebben. Als er wat overblijft kunnen we voor grotere aanschaffen sparen.
@ Nen: Thanx meid! Niet ziek worden hoor meid! @ Kim: Jeeeej toch een Wii lief van Frank zeg, vandaar dat je 'm dus niet mocht bestellen bij de wehkamp Ik heb een sollicitatie voor 17,5 uur per week bij een kaakchirurgische praktijk ben benieuwd! wat sneu dat Ayden ook zo verkouden is, Dimara snotterd ook heel erg, en idd ook aan het hoesten! Ayden al bijna 5 maanden zeg.... pfff dat gaat echt hard! Vreemd zeg dat je ongi bent geworden door de pil heen... idd maar even de ha bellen! @ Gaby: Thanx! Voor jou weer een hele dikke knuffel! Mijn moeder komt zo hierheen om op ons meisje te passen... pfff ik heb echt geen zin om Dimara straks 2 dagen achter te moeten laten/weg te brengen
@ Gaby: goed gedaan meid, wat niet gaat dat gaat niet! als jij emotioneel gewoon even helemaal gesloopt bent dan hebben ze ook niet heel veel aan je dus dan moeten ze het maar even zonder jou doen! Vandaag lekker rustig aan doen en iets gaan doen om je zinnen te verzetten!
@Nen: fijn dat je een keuze hebt gemaakt meis! Nu maar hard aftellen naar april en dan flink aan de klus @Hilli: hij mag al komen, spannendddddd! @Bos en Mum: leuke schoonouders zeg! @Mum: succes met je sollicitatie! *duim duim duim* @Ukkie: wij gaan ook sparen. We willen minimaal 25 euro per kind per maand. @Gaby: had je het ziekenhuis al gebeld? Neem je tijd om alles te verwerken meis, het is niet niks. Lukt het om te praten met Joey? Dikke knuff meis.
dreamer: t ziekenhuis heb k al gebeld.. en ook een afspraak gemaakt omdat k nu wel wat vragen heb.. maar dat kon pas 21 januari. joey is werken.. ben maar een beetje gaan opruimen.. misschien dat k straks naar m'n moeder ga of naar suus ofzo als dat kan..
@ Dreamer: Thanx voor t duimen... @ Gaby: Vervelend dat je pas 21 Januari terecht kunt zeg! pff waarom moet dat altijd zo lang duren... Ik ben er weg van, mijn moeder zal zo hier zijn en moet haar nog even het e.e.a. uitleggen (hoe de magnetron werkt haha) tot straks!
@mum, heel veel succes met je gesprek! @Kim, wat lief van frank! beterschap voor ayden! @gaby, knuffel! goed dat je je werk hebt afgezegd @sparen , wij hebben ook een rekening geopend. Ik denk dat wij straks het geld van de komende uitzending erop zetten, dat is zon beetje een half jaarloon dus dan vind ik het wel goed. dat is ook voor een tweede kindje (derde?)denk ik. Hier word het dus geen maandelijks bedrag.. @all, ik ben nog steeds brak haha. J was ook helemaal kapot van de drukte, die heeft tot 9 uur geslapen (wel half slapend gedronken tussendoor) wat gaan jullie met oud & nieuw doen allemaal?  
met oud en nieuw komen mijn ouders met de hond hier en de ouders van joey met de hond ook.. haha ben benieuwd hoe dat gaat met al die honden hier..
Goeiemorgen meiden, weer een reactie vanaf mn telefoon dus vandaar geen opmaak. @ gaby, groot gelijk dat je thuis bent gebleven. Het is niet niks wat je door maakt! Hopelijk kun je een beetje afleiding vinden vandaag. @ kim, wat leuk dat je een wii hebt gekregen! Hoe was de aankomst van je vader eigenlijk? En welke baan heb je gekregen? Dat heb ik even gemist.. Vervelend dat je door de pil heen toch ongi bent geworden. Zolang jullie nog niet voor een brusje gaan is dat niet zo handig haha. @ dreamer, ja ik heb ook blij dat ik de beslissing heb gemaakt. Kwam een beetje doordat ik droomde dat we een dochtertje hadden. We voelden ons zo gelukkig! Toen ik wakker werd dacht ik, ja dit is het! @ kristel, het lijkt erop dat ik je de hand kan schudden wat holte ontsteking betreft. Volgens mij komt daar die vreselijke koppijn, verhoogde temp en vuurrode wangen van. Ben helaas te laat om een afspraak te maken bij de ha om een kuur te kunnen krijgen dus moet nog 1 dag uitzingen op pijnstillers... Welke ab heb jij er eigenlijk voor gekregen?
all: gister toen joey en ik bij suus waren hebben we voor in mei een weekendje weg geboekt naar duinrell.. heb er nu al zin in..
kreeg net een smsje van een collega van mij die na 3.5 jaar eindelijk zwanger is geworden met ivf.. maar vorige week had ze een bloeding gehad.. en ze moest van t ziekenhuis vandaag een test doen om te kijken of die nog positief was.. en dat was die niet meer..
@mum: Haha ja slecht he..maar het heeft erg gesmaakt Das ook lekker vlees in de wok @yvi: Nee ik heb helemaal nergens last van..Maar dat kan natuurlijk nog komen he..nee geen buikje..haha ben stevig van mezelf dus dat duurt nog wel even voordat ik een buikje krijg..met Chanell zag je het echt pas toen ik 20 weken was.. @sparen: Ja wij willen wel sparen..alleen moeten nog een rekening openen.. Moet nog met mijn vriend overleggen hoeveel we dan overmaken..
Goeiemorgen meiden!!! Bos, ik wacht op je adres, mail je het zo snel mogelijk?? ANDERS komt het (vrees ik) niet meer op tijd! Christian heeft zich vannacht elke keer om de 2,5 a 3 uur gemeld, erg vermoeiend.. Om 8 uur gevoed, en toen heb ik hem lekker bij ons gelaten in bed.. Hij lag heerlijk op mn buik te snurken. Net werd hij ineens wakker; krampjes. Heel zielig! We gaan vandaag naar prenatal, saturn en boodschapjes doen Heb er nu al zin in
bos, ik denk niet dat het nodig is die bon.. Deze week hebben ze die aanbieding zonder bon bij de ETOS 3 pakken pampers voor 20 euro Ik wil hem nog wel opsturen, maar je kan het dus ook zonder krijgen laat maar even weten
Goedemorgen meiden, Allemaal drukke dagen gehad zo te lezen! HIer is het ook voorbij gevlogen, manlief is weer werken helaas Het mannetje is vnaaf kerstavond al niet lekker, steeds tussen verhoging en koorts in en steeds spugen, gister gelukkig voor het eerst weer normale temp, maar wel nog steeds beetje spugen, en het zuur lijkt het wel, best zielig Nu lijkt hij weer in orde, maar meestal komt het aan het einde van de middag weer opzetten, ff afwachten vandaag anders morgen toch maar ff naar de dokter voor de zekerheid @gaby he meis, een dikke knuffel! Wat ongeloofelijk shit zeg Heb nog zo zitten duimen voor je! Mijn schoonzusje vraagt ook steeds naar je hoe het met je is (zij krijgen ook icsi in nijmegen) Goed dat je niet bent gaan werken hoor! En wat balen dat je pas 21 jan terecht kan zeg! Dat duurt nog zo lang... @mariss wat fijn dat er zo goed gereageerd is op jullie baby nieuws, echt leuk zeg! @ukkie hier gaan we ook sparen voor de kleine Opa en oma hebben 250 euro gegeven als start bedrag, zelf sparen we 25 euro per maand, en dat gaan we straks bij hopelijk een 2de ook doen zo @mum heel veel succes met je gesprek zo zeg, ik hoop dat het wat word! Is het gkeukt om je mams alles uit te leggen @juffie oei dat is een vermoeiende nacht geweest voor jullie dan zeg. Lekker is dat als ze zo bij je slapen he, hier wil k dat helaas niet meer Veel plezier met shoppen! Niet heel de prenatal leeg kopen he @kim oh een wii, leuk he! hier hebben we er ook veel plezier van hoor! Vandaag lekker shoppen voor de wii, veel plezier! @nen beterschap meis! @emma zo he J slaapt echt goed zeg, hoe laat is hij normaal wakker? Hier meestal tussen 8 en 9, dus ik heb niets te klagen hoor @hilli nog ffies meis, dan is jullie kleintje er gewoon, zo spannend!!!