Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @gaby ja ook in nijmegen
    Ze worden deze gebeld voor de uitslagen van het dna onderzoek en krijen dan gelijk de data voor de info over het prikken
    Dat si waarschijnlijk deze maand gelijk nog
    Wat hun verder begrepen is dat ze dan in febr of maart gelijk kunnen starten met de icsi behandelingen
    Al het vooronderzoek is al geweest nu zeg maar

2. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    goeiemorgen,

@gaby dat is nog lang wachten zeg.. goed dat je thuis bent gebelven
    echt rot voor je colegatje maar lijkt me geen nieuws waar je nu op zit te wachten (op de ellende van andere) sterkte meid.

@mum oh lekker niet al te veel uren maar toch een lekker loon. ik heb er ook standaard 16

@nen ben jij ook ziek :( beterschap. thuiskomst was leuk :D ayden was alleen moe toen hij dan eindelijk aankwam maar ja.
    ik ga werken op een verzorgingstehuis als activiteitenbegeleidster.

@emma zo zo dat is een flink bedrag. denk je niet dat je elke maand iets weg leggen minder merkt dan zo'n groot bedrag :D ik wist het wel met dat bedrag.. ;)

@sterretje klinkt een beetje wat ayden had vanaf week 3. ook zuur op de maag wat vooral s'nacht of in de avond omhoog komt.
    hopelijk gaat het snel over want dat is geen pretje als het blijft.
    ayden had eerst zantac maar daar was hij allergisch voor en toen losec en sinds toen ging het goed. nu krijgt hij banaan en dat is ook zuurremmend.
    welke spellen hebben jullie voor de wii??

over sparen.. mijn schoonouders gaan ook een rekening openen voor al onze kinderen. zouden ze mee beginnen als ayden 1 is wat weet ik niet precies duss..

ik heb de dokter gebeld. morgen heb ik even een afspraak met een vrouwelijke arts. en ga ook maar niet naar buiten vandaag ayden is echt snotverkouden. hou hem nog maar 1 dagje binnen.

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

sterretje: okeej spannend voor hun..

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @kim ben je met ayden toen naar de ha geweest?
    Of kun je hier iets voor bij de drogist krijgen?

Wij hebben mario galaxy, mario karts, need for speed, brain academy, boom blox, surf's up ehm verder weet ik ff niet uit mijn hoofd haha
    Oh jah en natuurlijk de wii fit, die doe ik regelmatig
    Zelf vind ik mario karts erg leuk om te doen
    Nieuwe mario lijkt me ook erg leuk, maar daar wacht ik nog ff mee om die te kopen, over een paar maanden is die waarschijnlijk de helft van de prijs
    Of een leuk cadeautje een keer :D

Goed dat je Ayden binnen houd hoor, is wel lekker voor hem
    Fijn da tje morgen ook een afspraak bij de ha hebt!

5. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Goedemorgen allemaal

Mum.. duim duim duim voor nu!

sparen.. goed dat iedereen spaart!

Luiers.. ik zag ze bij de etos.. ga zo direct 3 pakken ophalen. Ze heeft nu 2 en heb nog nr 3 liggen maar die zijn nog te groot... dus maar even 2 x nummer 2 en 1 x nummer 3 ;) gaat zo hard!

Maten.. Sophie zit in eenkeer inn enkel 62! :S Die groeit echt als kool! waar is mijn kleine baby :(

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @ukkie gaat hard he die maten, hier opeens ook allemaal te korte broeken, vind ht zo moeilijk om afschied te nemen van die lieve kleine dingetjes!

En ja luiers bij de etos, ik ga zo ook vanmiddag halen als ik naar de winkels ga, inslaan maar!
    Is tenminste een leuk prijsje zo he!

7. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Kim.. beterschap voor Ayden!

8. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Ster.. welke maat luier en kleding heeft hij nu dan??

9. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @sterretje ja die mario spellen wil ik ook galaxy en super mario. maar frnak gaat hem volgende week alten ombouwen door een collega en dan kunnen we al die spellen kopen bij hem :D ideaal dus
    ik was naar de ha geweest en die zag en hoorde het ook meteen (reflux, je hoorde dat er af en toe een golf omhoog kwam)
    en toen kreeg ik op recept iets die zantac.

@ukkie vertel mij wat.. het gaat veelste snel :( maar ook weer leuk want ze worden emt de week leuker en actiever.
    ik heb gister en net nog ff de kast uitgemest en 2/3 was al te klein. echt jammer van sommige dingen

10. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    K ga ff kijken bij onze slaapkop... die ligt er vanaf kwart voor 9 in en slaapt nog steeds! (Zo heb ik wel het hele huis van boven naar beneden kunnen doen ;) )

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @ukkie hier maat 56 en 62 nu
    luiers gaan mt 2 nog wel, maar ga ook vast beginnen met 3 in te slaan, want dei kan ik wel gaan gebruken straks denk ik
    Opeens in een paar weken zo hard gegaan, eerst kon hij met gemak nog dingen van 50/56 aan en nu gewoon 56 sommige dingen al niet meer

@kim oh ja wij hebben hem niet omgebouwd, maar is welhandig voor de spellen
    Morgen maar ff de dokter bellen dan voor een afspraak te maken, dan weten we gelijk of dat het is of niet
    Bedankt!

ben er hier ook vandoor, mannetje is wakker:D

12. gaby1986

ik heb die ene super mario bros. :D

13. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Die nieuwe??
    Ik wil die ook :p

14. gaby1986

ja die nieuwe ja :)

15. gaby1986

#70515 gaby1986, 28 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 dec 2009
    tekst is weggehaald.. omdat er iemand niet mee eens was dat dit hier stond.

16. gaby1986

ik ga nog ff wat dingetjes voor de bruiloft schrijven hier.. dus ben weer ff weg..

17. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @gaby: oh ik ben jaloers :p ik wil die ook
    @all: Ik heb een filmpje van Chanell dat ze de slappe lach heeft.
    Voor dit filmpje deed ze het nog erger..Daar was dit nog niks bij..
    Let niet op mijn vriend, die deed een kalkoen na dus die moest er heel wat voor doen om haar aan het lachen te maken :D
    Het filmpje is heel donker..

YouTube - Chanell de slappe lach..

18. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Beetje onzin het hier op een forum te gaan melden, maar prima. Inderdaad geen vriendinnen meer.
    Dus meiden, ik ga uit deze topic. Veel succes allemaal met zwanger worden, en jullie kindjes voor wie al kindjes hebben:)

19. gaby1986

chamaro.. k zette dat filmpje aan en de hond keek echt raar joh.. helemaal steeds met zijn hoofd schuin en naar de laptop kijken..

20. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    huh wat is er gebeurd?? hebben jullie ruzie?? :(

@mario ff wachten en dan heb ik ook DIE NIEUWE. KOMT TROUWENS BINNEKORT DE 2E MARIO GALAXY UIT ZAG OOK HEEL MOOI UIT. oeps caps lock aan hiihi:D

@maris haha lol!! echt cute
    heb je dat filmpje op youtube wel ens gezien van die 4ling die tegelijk de slappe lach hebben echt hilarisch ook

Deel Deze Pagina