Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Ja bos wij willen weer proberen in Juli....en als het aan mijn man ligt zou ik nu zwanger worden...hihi..maar het komt erop neer in Juli.....heb er nu al zin in!!!

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kim, ja klopt. Nog 4 weken en dan hebben we er al 2.5 maand op zitten en zitten we op de helft. Leuk idee voor carnaval om het in wintersfeer te doen!

@ bos, haha dus stiekem zou je wel eerder een brusje willen voor lars?

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Grappig als ik straks weer voor de eerste ga terwijl jullie al voor de tweede gaan :) Wie weet krijgen we dan weer een babyboom!

4. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    Als wij in juli ervoor gaan en ik mocht meteen zwanger zijn dan komt het kindje als julian percies 2 jaar is.....

Wanneer mag je eigenlijk beginnen met je nieuwe baan??? En gaat ayden dan naar een kdv???

5. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    Sorry ik zit hier allemaal over een 2e te praten of dat het allemaal zo makkelijk was...dikke knuffel voor jou.....wij hebben er toen 7 rondes over gedaan.....in dec begonnen en in eind juli zwanger! Dus of het meteen raak is....hopelijk ben je dan al lekker zwanger

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nen: ja stiekem wel want dan heb je alle luiers, slape loze nachten en alles maar gewoon in 1 keer. zal wel pittig zijn maar vind het ook zo zonde om mijn buik er eerst af te werken en dan weer opnieuw te beginnen zeg maar, maar ach het is misschien wel beter voor je lichaam om eerst te ontzwangeren en dan gewoon weer beginnen.

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ lynn, ik vind het echt niet erg hoor! Ik ga er straks gewoon vol goede moed tegenaan! En hoop net zo hard dat jullie ook gauw zwanger mogen zijn als je voor een tweede gaat!

@ bos, ja je redenatie snap ik wel hoor. Maar hoe lang duurt ontzwangeren dan? Ik denk dat je het gewoon moet doen als je samen het gevoel hebt dat je er klaar voor bent :)

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik moet binnenkort maar vast naar de fa bellen voor een afspraak zodat straks alles weer op gang is als mn schattie weer thuis komt :) Ik probeer het zo te plannen dat ik dan precies in mijn vruchtbare dagen zit!

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nen: ze zeggen vaak negen maanden zwanger, negen maanden ontzwangeren maar sommige hoor je ook wel dat ze na een paar pas weer lekker in hun vel zitten

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @bos, hm okee.. Ik denk dat je gewoon je gevoel moet volgen :)

11. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @lynn ik ga 4 januari beginnen en het zijn zowieso 2 vaste dagen de di gaat hij naar mijn moeder en dan de vrijdag naar het kdv.
    wij hebben gelukkig wel zoiets van we hebben alle tijd en willen nog zoveel en als we dan weer een newborn hebben of ik sta op springen kan dat allemaal niet zeg maar :D

@nen ja jij doet mee aan de volgende babyboom en dremaer en gaby ook :D

ayden is al uren aan het jengelen zo ken i khem echt niet :( hij is zo verkouden echt niet normaal. hij vind niks goed en heb hem nu maar in de kinderwagen hier beneden gelegd maar in slaap vallen ho maar. heb hem al een zetpilletje gegeven.

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kim, vervelend dat Ayden niet helemaal in zijn hum is. Hopelijk helpt die zetpil een beetje en voelt hij zich gauw beter!

Ik ga EINDELIJK maar eens douchen. Ooohhh het is echt erg zo lang ik al in mn pyjama zit! Dus huphuphup *schopt zichzelf onder haar kont*. Straks nog boodschappen doen en ff de stofzuiger door huis halen...

13. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @kim: haha dus dan zijn we even klein :p
    @bos: Oh fijn dat jullie het weer goed gemaakt hebben :D
    Bedankt voor het compliment dat het niet lijkt dat ik zo zwaar ben haha..
    @mum: hoe is het gesprek eigenlijks gegaan???

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee ik ben er ook weer even... zal zo hier aan de schoonmaak. manlief helpt even mee, die is aan het schuren geweest in de hal. M'n moeder komt morgen verven.
    Hier hoop boodschappen gedaan, heb luiers ingeslagen, ze waren hier bij de etos alweer bijna op.
    Ben beetje moe... maar moet nog even. Vanavond ook nog zwangerschapgym.

Hoelang zaten jullie kids in nr. 1 luiers?

@2e kindje, ik vind een verschil van 2,5 jaar wel mooi. Wil sowieso eerst 9 maanden ontzwangeren en we hebben eerst nog wat andere wensen. Hoop dat 't niet te snel begint te kriebelen ;)

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Nen, foei! haha.. lekker toch!
    @Chamaro, ik zou je ook geen 89 kilo geven!
    @Mum, hoest met je sol.gesprek afgelopen? of heb ik er overheen gelezen?

16. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @red: Toch is het zo..:p helaas

17. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @maris ja hakken zitten me nooit lekker dus dat is altijd of klein zijn of pijn lijden haha :D

@red uhm ik denk wel 4 weken en je gebruikt de eerste maand soms wel 8 luiers per dag en nu soms 4 of 5.. dus dat is wel een verschil

ayden is alweer wakker na een hazeslaapje wat al met moeite ging maar ja, hij pakte net defles alsof het zijn laatste was haha kwam gewoon omhoog en trok hem met zijn mon naar beneden haha.. moest echt lachen. zijn eetlust is dus niet weg.

ik ga kip madras maken, heb ik dat gedaan.

18. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @kim: ik heb ook nooit hakken aan hoor..Kan er niet eens op lopen..Heb nu van die nep uggs die zijn gebreid zeg maar haha..
    Ik zeg altijd maar zo "klein maar fijn" whaha..

Ohw kip madras is zoo lekker..wij moeten nog boodschappen doen..alleen zit nog in mijn trainingsbroek en moet mijn make up nog doen haha..echt erg..

19. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Kim.. aah zielig! Hoopn dat ie zich snel beter voelt.. lekker kip madras!

Mariss.. ik zou het je inderdaad ook niet geven!

mum.. hoe was het? ik lees dat het niks was?? Vertel.

All.. hier is sophie over haar slaap heen dat ze niet in slaap kan vallen terwijl ze zoooo moe is.. Manlief is thuis dus die kan ff met der gaan knuffelen.

20. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Oke dankejwel ukkie ;)

Jaa ik ga mij maar eens omkleden en dan naar de winkel..anders hebben we vanavond geen eten ;)
    tot vanavond mischien!

Deel Deze Pagina