Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ben er weer.

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Red

Net hoe groot je baby is en hoe de luiers bij haar passen?
    Christian is nu 3 weken en we gebruiken nog steeds maatje 1. Moet zeggen de eerste 2 weken waren die veels te ruim! Moet zeggen nu beginnen ze iets beter aan te sluiten. Heb gemiddeld 8 a 10 luiers per dag. We hebben nog 2 pakken en dan is maat 1 op en gaan we denk ik over op maatje 2. Die heb ik gekregen van mn schoonzus een tas en een pak vol ;)

We zijn net naar prenatal geweest, 2 nijntje broekjes gekocht en een tshirtje, verder een blauw dekentje en 2 matrashoezen. Ohja en 2 kolfstukken :D Kan weer kolven :D
    Bij Babydump hebben ze de band even opgepompt is nog steeds vol, je kan ze zelf plakken en ze verkopen ze niet standaard los, ze moeten dan besteld worden.

Bos, je enveloppe heb ik op de bus gedaan ;) Veel plezier ermee. De enveloppe lag al klaar, was blij dat je hem toch nog wilde ;)

Nu ga ik even kijken wat mn zus op een cdtje heeft gebrand voor ons.. Ciao!

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @juffie: wil je trouwens dat ik de postzegel vergoed? je kan namelijk ook inleveren als ze in de aanbieding zijn. dus dan heb ik 3 pakken voor 10 euro :D.

@nen: zo jij bent lenig dat je jezelf onder je kont kan schoppen :D

@gaby: beetje afleiding gehad bij je ma? zei wisten niet van de tweede poging toch?

@kim: lekker kip madras. jammer dat hij niks goed vind. hoop dat het snel over is.

@ukkie: sophie ook al hangerig. vervelend he als ze niet toegeven aan hun slaap.

hier was het gezellig. kleine meid van anderhalf was helemaal verliefd op lars haha. ze bleef maar ars ars ars roepen en hem kusjes geven. heb leuke foto's van die twee. we zijn nog ff naar de speeltuin geweest. lars vond de boom heel erg mooi haha..

wat eten jullie vanavond? hier lekker makkelijk macaroni.
    zo nog maar ff een boterkoek maken. heb al muffins gemaakt want moet nog trakteren op mijn werk.
    zo maar ff de auto vol laden want heb zoveel zooi die ik mee moet nemen. heb nog een tas vol met busjes van lars zijn voeding (leeg) leuk om mee te knutselen op het werk.

4. gaby1986

bos: ja was wel gezellig.. we hadden t een paar dagen geleden gezegd..

5. juffie2008

@ Bos

Nee dit is een andere bon denk ik hoor.. Van Lekker leven. Maar probeer maar ;) Ben je mal!

Ik heb net zelf een bon van die serie van Ariel ingeleverd :D 2 flacons gekocht ging 5 euro af :D

6. juffie2008

Stuur maar wat Macaroni op haha :D

Wij eten ajam nog iets, haha rijst met kip en ik maak er paksoi bij :D

Ik ga even de was opvouwen, en een was aanzetten.. Hard nodig! Morgen komt EINDELIJK!! mn beste vriendin op visite om Christian te bewonderen :D Ik ga haar denk ik met Christian bij de trein ophalen :D :D :D Heb er nu al zo'n zin in :D :D

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    voor degene die bij agis verzekerd zijn. je kunt daar per jaar 50 condooms gratis bestellen. altijd handig om het nog even dit jaar te doen dan en volgend jaar (ook op naam van de kleine kan het als die daar verzekerd is.)

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @juffie: ja die bedoel ik ook. mijn collega zei net dat zei die ook had gehad en gewoon had ingeleverd vandaag bij de etos. wat leuk dat ze komt kijken bij jullie manneke.

@gaby: oke dus jullie hadden het toch nog gezegd. wel fijn dat je nu even je hart kan luchten denk ik of niet. en dat je gewoon naar iemand toe kan als je je rot voelt en dat ze geen gekke vragen gaan stellen waarom je stil bent ofzo.

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik heb trouwens ook ooit 1 keer die bonnen gehad van lekker leven maar krijg ze nu niet meer. kan ik me daar voor aanmelden ergens ofzo?

10. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Zo ben der weer..
    @eten: Wij gaan aardappels met wortels eten..

Ga even eten koken want half 7 moeten Roy en ik bij de kapper zijn..:D

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: Gesprek zelf ging opzich wel goed (behalve dat ik dat mens af en toe echt niet kon verstaan) maar helaas is het voor 5 halve dagen... niks voor mij dus :(
    Wat lief zeg van je ventje... is de verbinding niet slecht waardoor hij wegviel?

@ Kim: Ja hoor hier is het ook 4 dagen gekkenhuis (al zal het iets minder zijn als in Limburg!) als het aan mij ligt gaan we ook wel een aantal dagen carnavallen, maar nu zal het wel alleen een middagje met Dimara zijn!
    hahaha jij denkt precies hetzelfde al ik over dat geklets over een 2e, daardoor ga ik af en toe ook denken of we niet te lang willen wachten... willen jullie beginnen voor een 2e als Ayden 2 is?
    Wat sneu dat Ayden niet helemaal lekker is! hoop dattie snel opknapt!

@ Bos: Ja alleen ik zou dan in een andere praktijk komen te werken...
    oww dus jij betseld 50 condooms op naam van Lars? haha :p

@ Eten: ik heb net 2 pasteitjes met ragout en pijnboompitjes op... lekker makkelijk!

Ik had het even snel tussendoor getypt in mijn vorige post, moest er weer vandoor om wat boodschapjes te halen dus...

Het sollicitatiegesprek ging opzich wel goed, tot ze vertelde dat het voor 5 ochtenden is... van half 9 tot half 12 en dan nog een half uurtje opruimen en schoonmaken enzo... helaas is dat dus niks voor mij! ik heb maar voor 2 dagen oppas, en zie het ook gewoon niet zitten om 5 dagen van huis te zijn!

Oeps.. nu moet ik deze week dus maar even 4x solliciteren want door alle drukte enzo ben ik het vorige week glad vergeten!

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    heeft er iemand oordoppen voor me. pff word gek van dat gebrul vandaag (net nu ik zelf ook hardstikke moe ben natuurlijk) alsof hij het aanvoelt dat ik het niet kan hebben vandaag.

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: haha ja ik bestel inderdaad op de naam van lars hihi.

14. hi meiden,

Ik ben er ook weer, drukke lange en hectische dagen achter de rug. Vriendlief nu lekker frietjes halen en vanaf morgen weer gezond. Ga zo douchen en pyama aan en dan helemaal niets meer.

Tot morgen

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: haha... wij hebben 2 jaar terug ook 100 condooms gekregen van CZ, ze staan nu onaangeraakt in de meterkast (ja vriendlief heeft ooit een geintje gemaakt dat als er nog een collectant kwam (er waren er die week al 4 geweest) hij ze die condooms mee zou geven) hij heeft ze dus naast de voordeur in de meterkast gezet en daar staan ze nu nog steeds hihi

16. gaby1986

mum: jammer dat die baan niks voor je was..

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: ha meid, hoe is het nu met Frédérique?

18. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Dit kado heeft Chanell van ons gekregen! :D

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Ja idd jammer..

@ Mariss: Leuk kado :D ze zit er echt al goed in... zo zie je het verschil goed!

20. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Mum, balen zeg!
    @Chamaro, wat leuk zeg!
    @Bos, hmm... zal 's bij mijn verzekering kijken of ik ze gratis kan krijgen. Scheelt weer wat voor straks.
    @Luiers, oke heb 5 pakken nr. 1 ingeslagen, kan ik daarna waarschijnlijk wel door met nr. 2.

Hier ff schoongemaakt en pannenkoeken gebakken. Morgen maar verder met schoonmaken. Moet zo omkleden, heb ook nog zwangerschapsgym.

Deel Deze Pagina