@mum: ja ze zit er echt al goed in Maar dat ding is wel pas vanaf 10 maanden.. @red: Veel plezier bij zwngerschapsgym!! @all: Wij gaan nu naar de kapper! Tot vanavond..
zo eten hier is op.. worstje met boontjes en aardappelpuree met jus.. gaan zo nog ff naar suus toe.. filmpje kijken.. houdoe.
Jullie wilden nog een foto van het canvasdoek als ie zou hangen... dus bij deze! t is ng geen definitieve plek, want we willen nog een doek bestellen en dan komen ze naast elkaar te hangen, zoals je ziet gaat dat niet aan deze muur hihi
Dimara spuugt nu trouwens bijna niet meer, het kwam dus waarschijnlijk zeker door de fruithappies... nu heeft ze op 2e kerstdag en gisteren een groentehapje (wortel) geproefd, en nu krijgt ze weer even helemaal niks buiten haar melk zodat we kunnen zien hoe ze hier weer op reageerd! Ze vond het wel echt heerlijk
@ Bos: ja heb foto's gemaakt... ik geef wel ff een seintje als ze op de babysite staan, wil niet teveel spammen hier als je begrijpt wat ik bedoel
@ mum jammer meid maar ja weer verder zoeken toch wij weten niet wat we willen maar lijkt me leuk om over een jaar ofzo voor een 2e te gaan dan is ayden 1,5 bijna en bijna 2,5 ala hij een brusje krijgt als ik tenminste weer zo snel zwanger word. Ayden ligt op bed maar hij heeft het echt moeilijk met zich zelf word continu wakker door zijn verstopte neus zo zielig.
He allemaal.. Bos... lars al wat rustiger geworden? Hier hebben we Sophie maar om 7 uur in bad gedaan en toen ingebakerd in bed.. zo krijssen pfff het lijkt bijna wel een sprong.. nu krijgt ze om half 9 haar flesje en dan weer linia recta het bed in.. pfff.. Mum.. mooi hoor! Hier nog steeds niks binnen Jammer van je baan.. mijn solliciatie (alleen brief) heeft ook tot niks geleid Mariss.. Wat een popje zo op de fiets! Succes bij de kapper!! Ryanne.. Hoe gaat het met F.? Zit ze nog in een sprong? All.. hier gaat het niet zo super.. ben nog steeds elke dag zo moe dan ik er depressief van word. Elke dag ongeacht hoeveel uur ik slaap (6 of 8) gaat om 12/13 uur het lichtje uit. Dan beginnen mijn ogen te prikken en voel ik me zo lusteloos en het lijkt steeds erger te worden. Morgen maar even naar de HA om te kijken wat er aan de hand is want zo kan het niet meer.. Ik wil zo graag men eigen IK weer terug maar zo lukt dat niet. Zo kan ik ook niet werken. Morgen ook met het UWV bellen om me ziek te melden. Zo gaat het niet meer.. ik word er zo verdrietig van omdat ik zo graag voor 100% voor mijn ventje en mijn meisje wil zorgen maar dat lukt zo niet En dan als klap op de vuurpijl mislukte mijn pasta ook nog eens omdat ik uitschoot met de olijfolie (halve fles erin Sorry voor mijn ego bericht maar trek het gewoon ff niet meer. Sorry
@ukkie: jemig meid zit je er zo doorheen. misschien is je hb wel erg laag. ben je veel bloed verloren tijdens de bevalling. hopenlijk heeft de dokter iets voor je dat je je snel beter voelt. @kim: wat sneu dat hij steeds wakker word van zichzelf. heb je geen ui die je kan snijden en op zijn kamer kan leggen. of neusspray ofzo...(of gewoon water met zout)
@kim: hee kim, ( ik ben het desiree, vriendin van debby ) is ayden zo verkouden joh? zielig he,.. gaat alles goed met jullie?
bos.. ach doorheen... ja omdat ik graag voor 100% een goede moeder en vrouw wil zijn maar mijn lichaam dat niet kan. Ik heb 11 weken lang elke dag gebloed.. de ene dag meer dan de andere.. tijdens de bevalling zelf niet.
@ukkie: ik herken dat wel een beetje hoor. ik wil ook altijd 200 procent geven maar ben ook altijd teleurgesteld in mezelf als dat niet lukt omdat ik moe ben ofzo.
zodra k me lichamelijk weer goed voel kan ik het geestelijk ook weer aan.. ik ben een perfectonist en ht gaat nu niet perfect en daar kan ik echt niet tegen.. dat frustreerd me zo vreselijk dat ik er verdrietig van word " wel fijn dat ook jij het herkent
maar ik ga jullie ook niet vermoeien met mijn problemen... ander onderwerp.. Er komt weer slecht weer aan.. Helaas
@ukkie: nou je vermoed mij er niet meer hoor meid. het is ook niet niks zo'n bevalling en het heeft een behoorlijke impact op je leven zo'n kleine. best logische dat je niet lekker in je vel zit. ik heb ook nog wel eens zo'n down dag hoor (zoals vandaag)
@Ukkie: ja ze geven weer sneeuw op he. hoop natte sneeuw want wilde eigenlijk morgen en overmogen ff weg.