Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: ja idd ga maar weer verder zoeken... pfff kwam die baan maar aanwaaien!
    2,5 is idd ook wel een leuke leeftijd om een brusje te krijgen! ik wil in ieder geval niet hoogzwanger zijn als Dimara 2 is, want dat lijkt me echt zwaar, dat heb ik gezien bij een vriendin pfff nee dankje!
    Arme Ayden, heb je al een ui in zijn bedje staan? hier heb ik een gesnipperde ui in een bakje in haar bedje, smeer ik luuf voor elk slaapje en gebruik ik neusspray voor de voeding (niet elke voeding) en dat werkt gelukkig wel! als ze echt heel vol zit, in een badje met eucalytus van zwitsal en de hete kraan aan in de badkamer zodat het gaat stomen!

@ Ukkie: jammer dat je canvas nog niet binnen is zeg! Hoop dattie deze week komt! ook jammer van je sollicitatie... ik vind het altijd zo'n verspilde moeite, maar ja! Dikke knuff meid, hoop dat de HA iets voor je betekenen!

@ Bos: je hebt weer PB

2. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Het komt allemaal goed!

Doe je rustig aan Bos!| Iki ga naar bed. Trusten en kom morgen verder praten!

Thanks voor jullie knuffels!

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: kleine vreedzak :D

@ukkie: truste...

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: hahaha nou idd... nu krijgt ze weer een paar dagen niks om te kijken hoe ze erop reageerd! hoop dat ze het hier beter op doet als op de fruithappies..

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum: Ik heb het toch maar kaal gedaan..:D
    Haha nee hoor heb 5 cm eraf en ze heeft het weer in laagjes gesneden..Niks bijzonders haha heb ik altijd..:p

Wat een prachtige canvas doek..en een mooi plekje ook..Boven de box. :D
    @ukkie: Hele dikke knuffel voor jou!! Doe je rustig aan..Hoop echt voor je dat de dokter wat voor je kan doen..
    Slaap lekker meid..

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mariss: Zou je goed staan een kaal koppie :p haha nee hoor...
    Lekker is dat hé als het weer geknipt is!
    Is idd helemaal haar plekkie zo!

Heb trouwens wat foto's weer op de babysite gezet, ook van t happie...
    zal t filmpje er ook ff op gooien!

Zo staat er ook op...

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden ben er ook weer... ga zo op bed. Manlief staat al onder de douche. ff boven nog samen kijken voor 't geboortekaartje, tekst enzo.

@ukkie, dikke knuff meid! goed van je dat je de ha gaat bellen! Hopelijk kunnen ze wat voor je doen!

Truste en tot morgen!

8. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum: ja dat denk ik ook wel haha..Nee dat doe ik echt nooit..mijn haar is mij heilig..:)

Ja idd helemaal haar eigen plekje! :D

9. @ mum mooie plek voor je doek
    @ maris wat cute chanell op die fiets. Wij hebben er zo ene voor sinterklaaas gehad maar daar is ze echt nog te klein voor.

@ ukkie knuffel voor jou meid! Ik herken je verhaal precies. Hier hetzelfde.

@ me met F. gaat het nog steeds niet zo goed. Blijft heel verkouden, neus verstopt en zo blaffend hoesten. Alles wat mum opnoemt doen we ook maar helpt helaas niet. Heeft slijm vastzitten maar komt niet los. En die drukke kerstdagen hebben niet echt geholpen.
    Zijn er beide heel vaak uit snachts om te kijken of het nog goed gaat..
    Komt al drie nachten voor een voeding :s
    Nu gaan we haar om 23.00 nog een fles geven en hopen dat ze het dan haalt tot morgenvroeg.

Genoeg geklaag, ze slaapt nu lekker en ik ga ook langzaam naar boven. Daar wat zappen en slapen.

slaap lekker

10. @ mum balen dat de baan niets geworden is :( en kunnen ze niet schuiven naar wat jij wil? OF gingen ze op zoek naar iemand anders?

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @ryanne: Oh leuk dat jullie ook zo een hebben :D Komt snel genoeg en dan zit F. er ook in :D
    Chanell doen we er alleen in als we naar mijn ouders gaan (wonen een straat verder). Maar niet als we naar het dorp gaan..Daar is ze net iets te klein voor..en zolang rechtop zitten is nog slecht voor haar ruggetje..Moeten nog 3 tot 4 maandjes wachten totdat ze er echt in kan ;)

12. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    @ mum ja nmeer dan de helft ze had 4 staartjes en 1 is bijna zo goed als weg :'(

vandaag wezen zwemmen maar ben na huis gegaan werd beetje duizelig:S nog steeds last van steekjes in de onderbuik pff

13. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Nou ik ga er vandoor! Lekker bankhangen :D

Alvast weltrusten!

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: Sneu zeg voor F. dat het nog niet lekker gaat! hoop ook dat zij snel opknapt hoor!
    Helaas kan er niet geschoven worden naar wat ik wil omdat ze alleen in de ochtenden praktijk houden helaas :(
    Slaap lekker meid!

@ Yvi: ow wat zonde van haar haartjes!

Ik ben er vandoor... gaan kijken of Dimara vannacht weer op haar eigen kamertje kan slapen! ik kan namelijk niet slapen door haar gekreun en gesteun snachts hihi... gelukkig is ze nu al een stuk minder verkouden!

Slaap lekker allemaal!

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @chamaro: leuk ding van van chanell.

ben ook weer weg. nog ff wat in de auto gooien voor morgen en dan slapen.

truste meiden

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Slaap lekker meiden!

@ Mum: Balen dat die baan niets voor jou was. Hoe gaat t verder?

@ Verkouden beebjes: Er zijn er veel verkouden he? Levi ook al. Nu al zo'n 3 weken geloof ik. Gelukkig is zijn neusje alweer wat minder verstopt.

@ Chamaro: Ohhh wat leuk zeg Chanell op haar eigen fietsje.
    Wij hebben een loopstoeltje gekregen voor Levi maar hij hangt er nog een beetje in naar voren. Maar oefening baart kunst. hihih :)

@ Ukkie: geef je borstvoeding? Ik voelde me zo ellendig totdat ik stopte met de borstvoeding.
    Je moet niet vergeten dat een bevalling niet niets is meis, er zit nadien een soort van woede in je lijf. Probeer wat rust voor jezelf te creeeren.

Ik ken het probleem van alles perfect willen doen, maar dat kan gewoon niet. Ik probeer een goede moeder, verloofde, huisvrouw en iemand te zijn die midden in het leven staat, werk, thuis, vrienden etc. Maar soms is het even teveel... ik voel het aankomen en neem wat stappen terug.

Spui maar lekker hoor meis.

M'n mannetje is nog niet thuis. :( Ik ga strakjes Levi flesje geven en naar m'n mandje.

17. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    A mum ja ik ben er echt ziek van

@ ukkie sterkte meis

@ all

iemand bekend met een trekkend gevoel in de onderbuik vooral bij hoesten of lachen ik ga weer van het ergste uit de ngekste dingen haal ik in mijn hoofd dankzij de dokter en nu mn dokter heeft geen tijd en zou 3 weken geleden al een verwijzing voor mij maken ben hard op zoek na een andere...

18. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    #70618 suus1987, 28 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 dec 2009
    heej allemaal..
    Ik heb wel alles bijgelezen maar beetje te druk gehad om te reageren..
    Vanmorgen visite gehad.. daarna boodschappen gedaan.. toen we thuis waren beetje bijgelezen.
    Daarna gegeten.. en toen waren gaby en joey alweer hier.. volle avond dus :p

tekst verwijderd. Persoonlijke vetes graag per pb bespreken.

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @all: ik ga even mijn kleine meid verschonen en flesje geven en dan lekker slapen!! :) weltrusten allemaal!!

20. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    slaap lekker

Deel Deze Pagina