Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum: Jaa spannend :)
    Veel plezier met entertainen ;) haha..ik heb af en toe ook van die dagen :p

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mariss: haha thnx... af en toe? Dimara kan zichzelf echt maar heel moeilijk vermaken! als je maar met haar bezig bent dan is het goed maar langer als 5 a 10 minuten in de box pikt ze niet, hetzelfde met haar wipstoel, speelkleed, schommel etc etc... ze is gewoon snel verveeld :(

3. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum: ja af en toe :p..Als chanell niet meer in de box wil, dan zet ik haar voor de tv..en dan kijkt ze zo een uur weg..en als ze begint te huilen dan doe ik haar gelijk naar bed..(teken dat ze moe is
    )
    Toen Chanell ook zo oud was als Dimara kon ze haarzelf ook niet vermaken..
    mischien naarmate ze ouder worden wel..;)

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mariss: Ja het zal idd wel een fase zijn! ze is nu ook stikmoe, maar slapen wil ze niet en moet om 12 uur een fles dus niet handig als ik haar nu op bed leg, straks een flesje en dan weer hup naar bed!

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum: Jaa idd dat heeft geen zin als je haar nu op bed doet :p ik doe Chanell om 11uur nog op bed tot 12 uur en dan gelijk de fles en om 1uur weer op bed tot 3uur..en dan is ze wakker tot 6 uur en dan gaat ze weer op bed tot 8uur..krijgt ze de fles en dan hup weer naar bed :p

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mariss: ja normaal slaapt Dimara tot een uur of 11, maar nu was ze om half 11 alweer wakker... dan is het wel lang om wakker te blijven tot 12 uur... ze is haar ritme geloof ik een beetje aan het omgooien! Haar ritme was ongeveer hetzelfde als dat van Chanell maar nu is ze sávonds ook een beetje aan het rommelen, eerst deed ze een tukkie in haar schommel, en nu gaat ze rond 5 uur naar bed, is dan ook echt moe en slaapt dan tot een uur of half 7 dan in bad en de fles en ligt ze nu steeds rond 20/20.30 uur op bed, naar gisteravond hebben we haar wakker moeten maken om 20.45, toen sliep ze al vanaf 17.00 uur :( haha

7. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    hahaha nou wat raar ja..dat ze haar ritme helemaal omgooit..
    hoop echt voor je dat het een fase is ;)

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden hoestie hier? ben even thuis, ga straks nog even langs het gezin. Kon niks doen en wilde de kids nog gewogen hebben maar die hadden net gedronken, dus zal vanmiddag nog eventjes.
    M'n moeder is hier aan het verven, begint op te knappen! zo maar even wat eten.

@Suus, fijn dat ze het goed doet!
    @Mum, succes met solliciteren!
    @Gaby, vervelend die spierpijn!
    @Kristel, zwemse!
    @Kim, wat zielig voor Ayden!
    @Chamaro, spannend!

9. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Ben bij de ha geweest en moet het gewoon ff afwachten met ayden heb wel extra vitamine gehaald tegen de griep
    ik moest gewoon deze blijven slikken en zal waarschijnlijk van zelf weer goed gaan ze zei dat je er niet vruchtbaarder door bent

sorry dat ik niet reageer maar doe ff snel want nu slaapthij nog dus kan ik ff wat snel wat dingetjes doen en eten

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mariss: ja ach we zien het wel...

@ Red: gaat het goed met de 2ling in je gezin?

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Hmmm alleen maar afwachten en aankijken dus... wel fijn dat je extra vitamientjes hebt gekregen voor Ayden!

12. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    he all..

Kim.. afwachten dus.. beterschap in ieder geval

Mariss.. is inderdaad wel belangrijk die verzekering!

Mum.. ligt ze inmiddels al op bed??

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hoi hoi

lees dat ik niet de enige ben die met een kind zit die zichzelf niet langer dan vijf minuten kan vermaken :D

@chamaro: spannend hoor hoe laat moet je morgen

@Kim: lees ik iets over vruchtbaar?? snap het m ff niet hihi (ben niet nieuwschierig hoor :D) is ayden zijn koort al wat gezakt?

@juffie :wat goed dat hij lekker heeft geslapen

@all: vanochtend op mijn werk geweest. wel weer leuk maar toch raar het idee dat ik volgende week echt moet werken en dat lars dan niet mee gaat. dringt nog niet echt tot me door eigenlijk maar dat komt volgende week wel als ik echt ga beginnen.

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ bos, haha jij kunt ook jezelf wel onder je kont schoppen ;) Gewoon heel hard met je been naar achteren schoppen, dan gaat je hak vanzelf tegen je billen :p Jij hebt lekker goedkope luiers met die bon!! Kan me voorstellen dat je er wel een beetje tegenop ziet om volgende week aan het werk te gaan en Lars achter te moeten laten..

@ mum, jammer dat de baan voor 5 halve dagen is. Hoeveel zou je willen werken? Staat mooi die canvas boven de box. Moet je solliciteren ivm WW uitkering? Ik zie daar heel vaak sollicitaties voor voorbij komen die nergens op slaan haha. Mensen met een superlaag opleidingsniveau die solliciteren naar hoofd financiele administratie... SChijnt dat het UWV eigenlijk helemaal niet inhoudelijk kijkt naar de sollicitaties die worden gedaan..

@ mariss, wat een leuk fietsje voor Chanell! Schattig met dat kerstmutsje en die kerstslofjes... Spannend morgen je eerste echo! Die verzekering afsluiten is wel slim hoor ;)

@ ukkie, wat vervelend meid dat je je zo ontzettend moe en daardoor depri voelt! Ik hoop dat de huisarts je iets kan bieden om het om te lossen. Zoals al is genoemd, miss te laag hb? En dit soort dingen moet je gewoon neerzetten hoor! Je vermoeid er niemand mee. Wij zijn er om ernaar te luisteren en je eventueel tips te geven of steun te bieden :)

@ ryanne, vervelend dat F zo verkouden blijft! Ik hoop dat ze toch gauw weer wat opknapt!

@ yvi, vervelend dat je ha nog steeds geen verwijzing in orde heeft gemaakt!

@ kristel, heb je lekker gezwommen met Yentle?

@ gaby, misschien heb je steeds spierpijn omdat je je spieren anders aanspant zodat je de plek waar je spierpijn hebt ff niet voelt. Als dat dan over is, dan heb je weer last van die andere spieren.. Snap je wat ik bedoel? Als je bijv raar zit of ligt kun je ook spierpijn krijgen.

@ kim, jeetje zeg wat een hoge koorts voor Ayden!

@ suus, fijn dat alles zo goed gaat met Elena! Wel sneu dat ze moeite heeft met poepen, hopelijk werkt de zonnebloemolie daar een beetje bij. Echt een zoet kindje zo te lezen!

@ sterretje, hopen dat je ei is geweest! Lange cyclus zeg... Hebben jullie ook goed geklust?

@ red, ben benieuwd hoe je huis er allemaal uit komt te zien! Jullie zijn er maar druk mee zo te lezen elke keer..

@ all, zo ik ben weer bij :D Ga nu ff een soepie opwarmen en een boterham eten.

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nen: dan ga ik mezelf maar eens een schop onder mijn kont geven dan want de aardappelen schillen zichzelf niet helaas :D eetse

16. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @all: Er komt mischien een vriendin met haar dochter van 2 maanden bij ons inwonen (tijdelijk) ze is uit het huis gezet door haar vriend..in de kou met -7. Dikke vieze klootzak wat het is..hij heeft een ander wijf nu.vreemgegaan dus.
    en nu heeft hij ook een rechtzaak tegen haar aangespannen dat hij het kind bij hem wil..Nou dan spoor je toch ook niet..
    Ik moet hem echt niet tegenkomen hoor..ziek persoon.

Sorry moest het even kwijt

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ bos, is het gelukt? hahaha

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Zal idd wel even wennen zijn om weer aan het werk te gaan!

@ Nen: Ja klopt ik moet idd solliciteren ivm ww maar ik moet ook gewoon weer aan het werk, al blijf ik natuurlijk liever thuis bij mijn meissie, maar helaas gaat dat niet :(
    er wordt idd niet echt inhoudelijk naar de sollicitaties gekeken, maar met solliciteren op die manier hou je alleen jezelf voor de gek toch?
    heb jij nu vakantie?

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nen: ja het is gelukt alleen heeft de schop nog niks geholpen :D. heb echt geen zin om iets te doen en net toen ik wat wilde doen ging de telefoon :D.

@chamaro: jemig zeg wat heftig. wat super lief dat jullie haar in huis nemen.

@oudercommissie belde net. ze hebben nog een cadeau voor mij altijd leuk. ze willen het langs komen brengen (twee ouders van mijn groep) altijd leuk maar wel beetje spannend hihi

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mariss: Jee wat heftig! Lief dat jullie ze willen opvangen...
    kindje 2 maanden oud... pfff hoe kan je zeg?

@ Bos... owww spannend :D

Deel Deze Pagina