Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Chamaro.. ongelooflijk zeg! Bah.. lief van jullie

Bos.. spannend.. wat zal het zijn!

2. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum: idd hoe kun je..Maar als alles voorbij is (rechtzaak etc) dan ga ik zijn leven zuur maken echt..Dan kan ik echt een biatch zijn..Ik weet nog niet hoe, maar pakken ga ik hem zeker!

3. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Maris: Gelukkig dat ze bij jullie terecht kan... wat een eikel seg!

Ik heb alles maar heel snel doorgelezen. tIs altijd zoveel :)

Ik wilde maar effe komen updaten :D
    kBen gisteren naar de gyn geweest.
    Ik heb de bacterie streptokokken. Er was hier nog iemand die dat had niet? Ik weet niet meer wie. kHeb er geen schrik voor in elk geval. Bevallen doe ik toch zowiezo in het zh. Dan gaan we nu maar zeker op tijd, voor de antibiotica die ik moet krijgen :)

Verder was alles goed met onze kleine man. Met nadruk op kleine :D Hij weegt nu 2605 gram en is 47 cm groot.
    Mijn bmm is ook al vrij tot zeer kort voor mijn termijn. Hij was net geen 2cm. De kleine ligt ook al volledig vast in mijn bekken. Lager kan hij niet :) De gyn zei dat hij er vrij zeker van is, dat ik vroeger zal bevallen en dat de kans groot is dat ik binnenkort al ontsluiting krijg. Ook gaf hij ons de raad om met de eindejaarsfeesten, niet te ver weg te gaan ... Toen werd ik wel effe wakker hoor :) Ik had echt verwacht dat hij pas na 18 januari zou komen. Maar nu besef ik pas dat hij gewoon heel wat vroeger kan komen. :D

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mariss, jeetje zeg wat een klootzak die gast! Echt lief dat jullie je dan even ontfermen over die vriendin.

@ bos, wat leuk dat je nog een cadeautje krijgt :)

@ hilli, was het ukkie die ook streptokokken had? Spannend zeg dat ze verwachten dat hij al op korte termijn kan komen!!! Tis inderdaad een klein manneke!

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mariss: hoop dat het geen gevolgen gaat hebben voor jouw gezinnetje!

@ Hilli: ow ff schrikken dat je die bacterie hebt, terwijl je geen last hebt ergens van... gelukkig heb je er geen schrik voor! Wordt nu wel spannend he'... ben benieuwd naar jullie "kleine" man!

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    vriendlief heeft net zijn beoordelingsgesprek gehad en krijgt er 100 euro in de maand bij (bruto) Jeej... t is geen vetpot, maar ach alle beetjes helpen!

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mum, wauw wat super!! Ik vind het heel wat hoor die 100 euro :)

8. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Hilli.. ik was dat inderdaad.. Heb er niks van gemerkt.. wilde ook al in het zk bevallen en een infuusje stelt ook niks voor.. spannend zeg!

Mum.. Goed gedaan! inderdaad alle kleine beetjes helpen!

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: Tja misschien had ik ook wel teveel verwacht haha :p
    als ik nu ook weer een baan heb dan kunnen we uit gaan kijken naar een vakantie :D

@ ukkie: tja en zijn baas heeft gezegd dat het een investering is voor de toekomst, omdat hij mijn vriend graag wil behouden, mijn vriend krijgt op papier ook een hogere functie en daar kan hij in groeien, net als zijn salaris (zei zijn baas) dus we moeten het hier maar even mee doen en dan komt het vast allemaal goed...
    het bedrijf is heel hard bezig om te groeien en het begin daarvan is al gemaakt met een groter pand waarvan de bouw nu is begonnen, dus t komt allemaal wel, maar t duurt nog ff hihi

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mum, wel super dat ze je vriend zo graag willen behouden! In deze tijd mag je volgens mij echt blij zijn met zo'n kans :) Ik hoop dat jij ook gauw een leuke baan vindt!

@ all, ik ben trouwens ongesteld geworden vandaag! Eindelijkkk... Daarom was ik de afgelopen dagen waarschijnlijk ook zo beroerd. Voel me nu nog steeds niet fit, maar ben al lang blij dat het weer even opgeschoond wordt om het zo maar te zeggen... Was alweer 6 weken geleden.

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik zie trouwens in het ziekenhuis (stage) in het winkeltje steeds zo'n leuk slabbetje liggen!!!! Er staat (in het fries) op: kan niet geruild worden.

Haha dat zou een leuke tekst zijn voor op een buikband ofzo ;)

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: Nou idd, vriendlief wil af en toe wel weg daar, maar hij zit daar zo goed qua vast contract, dat ik eigenlijk vind dat hij daar maar moet blijven (voorlopig wel iig)
    Leuk slabbetje idd... fijn dat je ongi eindelijk is doorgebroken!

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nen: haha wat grappig zeg die tekst heb ik nog nooit gezien ergens op inderdaad.

@mum: wat goed zeg dat je vriend loonsverhoging heeft en dat ze hem graag willen houden in de toekomst.

@juffie: je bon is binnne hoor thanks :D

@zo de schop onder mijn kont heeft toch geholpen :D. eten voor vanavond staat klaar. wc's zijn geboend. boven is alles gezogen en de was van een hele week is opgevouwen. nu nog ff dweilen in de badkamer en misschien nog ff beneden zuigen en strijken en dan is het goed voor vandaag.

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: pfff wat ben jij actief... ik zit nog in mijn pyjama en heb nog geen reet uitgevoerd vandaag... ja behalve het hele internet afspeuren naar vacatures :(

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ bos, poe zeg wat heb je veel gedaan!!!!

@ mum, ja groot gelijk! Ik zou in deze tijd het zekere voor het onzekere nemen qua werk.. Je hebt voor jezelf nog geen leuke vacatures gevonden?

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Mum: haha dat is lang geleden zeg dat ik een pyjama dag heb gehouden. maar ik ben dan ook al de deur uit geweest en dat is zo'n dom gezicht in mijn pyjama :D

ga aan de strijk beginnen en daarna naar fysio. tot vanavond denk ik

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ga dr ook weer vandoor. Door deze pagina loopt mijn internet steeds vast...

Fijne avond!!

Liefs

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: nee helaas nog niks gevonden! Fijne avond meid!
    @ bos: haha nee dat zou ik ook niet doen idd :p Succes bij de fysio

19. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey,

hier flink buikpijn.. ben ook ongesteld geworden :( ronde 19 alweer..

chamaro: hoe kun je nou je vriendin met een kleine op straat zetten en al helemaal met deze kou.. goed van je dat ze bij jou kunnen blijven voorlopig,

heb echt bijgelezen.. maar heb t niet onthoude..
    sorry dat k zo weinig reageer op jullie..

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: ow meid nogmaals een dikke knuff voor jou hoor... kan je nu wel gebruiken, en is toch niet erg dat je even niet reageerd! je hebt wel wat anders aan je hoofd!

Deel Deze Pagina