mum: dank je.. heb al flink geshopt vandaag dus mezelf al een beetje getroost.. heb een nieuwe broek.. 2 nieuwe shirts.. nieuwe tas.. en nog 2 basic shirts voor ergens onder.. en voor joey een trui..
@ Gaby: lekker is dat hé shoppen als je je eigen rot voelt, ht neemt natuurlijk niet je verdriet weg, maar t lucht wel ff op!
ik heb trouwens aan het ziekenhuis gevraagd of ik een maandje aan de pil mag.. want mijn nieuwe nod is 29 januari.. en ik heb geen zin om op mijn bruiloft en de week erna.. dus op huwelijksreis ongi te zijn.. nu zei ze dus.. als je je dan alvast half januari aanmeld kun je meteen als je terug bent van huwelijksreis stoppen met de pil en 4 dagen na t stoppen met de pil beginnen met spuiten.. dit is dus veel sneller en beter.. dan dat ik 21 dagen na mijn menstruatie kan beginnen met spuiten.. snap?
Wij hebben net weekendje zandvoort in sunparks geboekt! Was last minut van vrij-ma voor 159 euro! vond het echt goedkoop!
hee meiden ben hier weer thuis. Weet niet wie 't vroeg, maar gaat goed in het gezin. 2 ling was iets afgevallen dus even in de gaten houden. Verder doen ze het prima. @Hilli, spannend zeg!! Gaat niet lang meer duren dus! @Chamaro, meen je niet! Wat erg zeg! lief van jullie! @Nen, we hebben een bouwval van een huis gekocht.. naja verwaarloosd en er nog weinig aan gedaan. Hebben nu net 2 slaapkamers opgeknapt waaronder de babykamer en m'n moeder lapt nu de gang een beetje op zodat 't voor 't oog wat lijkt. Moeten 't nog wel een keer goed doen, nieuwe vloer, laten stucen, nieuwe deuren enzo, maar goed dat komt ooit wel als we wat meer centjes hebben. Ze doet nu even een likje verf over de deurposten en deuren zodat 't even wat lijkt en muren sauzen we even wit. 'k Zal even aardappels schillen.
@Ukkie, hier waarschijnlijk weekje vakantie in nederland. Maar moet niet te duur en wel wat gemakkelijk met een kleine zijn dus moeten nog maar even rondkijken.
@ gaby: ow dat is fijn! Dus dan kan je ook nog eens eerder beginnen! hoop echt dat 2010 jullie jaar wordt! (ook voor Dreamer, en Nen en Matta) @ Mariss: ow gelukkig maar! Wij gaan straks even lekker zwemmen
ja we kunnen paar 3 weken eerder beginnen ofzo..dus dat is wel fijn.. wel denk ik dat de volgende behandeling er zwaar zal worden.. aangezien t de laatste is..
@ Gaby: fijn hoor dat het de procedure 3 weken versneld... ik hoop echt niet dat het voor jullie van toepassing is, maar mag ik vragen wat de mogelijkheden nog zijn als de laatste poging mislukt?
ja dan houd t voor ons in iedergeval op.. joey wil dan voor donor gaan.. maar k weet t allemaal nog even niet... wil sowieso t gesprek afwachten wat we in januari hebben tot mijn vragen beantwoord worden.. en dan kijken we wel verder.. wat we nog willen gaan doen..
Hai meiden, Bos, fijn dat de bon binnen is hilli, Ohh meis, spannend!!!! Nou het zou mij niks verbazen als de kleine 5 of 6 januari komt. Die datum schiet bij mij binnen.. Vraag me niet waarom. Hier: Eerst mn beste vriendin op visite gehad was erg leuk Van haar ouders een cadeaubon gekregen en van haar een boek goed opvoeden is leuk! Dat heeft de nanny van het koningshuis geschreven Heel leuk, en het is door die dame gesigneerd!!! Daarna kwam er nog een vriend, mooie bos bloemen gekregen Was even gezellig Ik wil even een foto van ons heerlijke ventje spammen! Gister in de badkamer, hij lag heerlijk relaxt want hij wist al : Ik mag weer onder de douche bij papa! Ik ben zo verliefd op mn ventje En ook op mn grote vent
k ga even lekker tv kijken met puk.. joey komt over 15 minuten thuis.. en dan na t douchen gaat die lekker koken.
@zo ben er ook weer. zo ff koken @ukkie :wij gaan naar zuid-frankrijk met de auto twee weken in september jullie al plannen? @juffie: wat leuk dat het gezellig was met je vriendin. lieve foto zeg. had je haar nog opgehaald op het station. @gaby: jemig meid hoop zo dat het de derde poging raak is.
@ukkie: wij gaan met het vliegtuig naar turkije naar marmaris appartement verona Gaan we heen met zijn 3 tjes en mijn ouders en broer gaan ook mee.. @juffie: lief zeg.. die foto.. en leuk dat hij dat al zo goed weet.. als ik elena uitkleed om te douchen gaat ze krijsen heeft ze nog niet zo in de gaten @bos: lijkt me ook raar om weer te moeten beginnen ben net even op werk geweest maar moet er niet aan denken om weer te moeten werken.. gelukkig ben ik voorlopig nog even vrij @all: vandaag veel gedaan.. heb last van mijn wond nu.. ik ga even op de bank liggen en proberen te slapen even want vanavond komt er ook weer visite (ben al die visite meer dan zat.. bahbah)