Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gaby: groot gelijk dat je even belt want je kan beter voor niks bellen als te laat.

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ja bel gewoon morgenvroeg t verpleegspreekuur van de ivf afdeling..

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: IK ben idd ook wel heel benieuwd wat ze gaat doen... nu wordt er gelukkig bij ons in de straat niet veel vuurwerk afgestoken, maar eromheen natuurlijk wel! ik hoop ook echt niet op kindjes die overstuur raken!

@ Debby: Kan me voorstellen dat je nog ff niet durft te boeken! Ach een lastminute is ook leuk toch?

@ Suus: pfff ik ben blij dat ik er vanaf ben van al die visite :D

@ Gaby: vreemd zeg van dat vlies... idd even bellen!

Zo wij zijn even heerlijk wezen zwemmen... was lekker rustig en hebben dus in alle rust kunnen zwemmen! Dimara haar nieuwe badpakje past super :D
    ze heeft net haar flesje op en gaat zometeen in haar slaapzak naar bed, ben benieuwd hoe dat gaat... nu wordt ze de afgelopen 2 nachten toch al regelmatig wakker door de verkoudheid dus waarom dan niet in slaapzak ipv ingebakerd... als het echt niet gaat kan ik haar alsnog inbakeren! ben echt benieuwd!

4. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @all: schoonzusje is alweer weg.. is niet zo lang geweest.. haha.. was best gezellig nog.. gaan nu filmpje kijken.. pascal wil actiefilm kijken op rtl 7.. ik houd de laptop er ondertussen wel beetje bij.. houd niet zo van dat soort films..

@gaby: ik vraag me af wat het is.. Als jij zegt dat het er beetje zelfde uitziet als bij mij met die mk.. heb jij misschien ook mk gehad?

@mum: ik ben blij als ik klaar ben met vloeien en ook lekker kan gaan zwemmen.. lijkt mij zo heerlijk.. jullie gaan echt regelmatig zwemmen he.. lekker zeg :)
    Hoop voor je dat dimara goed slaapt..

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

6. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Mum.. fijn dat het zo leuk was! Ben erg benieuwd hoe het gaat vannacht!!

Mag ik ff een filmpje spammen??? Let niet op mijn moeders stem (oostens accent) ;)
    YouTube - Lachende Sophie

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Ukkie: lekkere meid hoor! :)

8. gaby1986

vandaag precies over een maand gaan we trouwen.. :)

debby: op de plattegrond die bij de foto's staat staat dat er maar een slaapkamer is..hebben jullie levi op jullie kamer liggen dan ofzo.. want hij heeft wel een appart kamertje toch..?

ukkie: leuk filmpje

9. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @ukkie: lief eg.. hoe ze lacht.. erg leuk filmpje :)

@debby: leuk huisje zeg.. ziet er erg gezellig uit.. dat moet wel verkocht worden :p

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Blegh ik moet nog aan het strijken. Elke keer als ik alles net is weg gewerkt kan ik weer opnieuw beginnen.

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik heb hier ook weer een hoop was liggen.. en de nieuwe was moet ook alweer opgehangen worden.. vragen of pascal dat zo wil doen..

Ik ga even mijn kleine meid verschonen.. volgens pascal heeft ze gepoept.. :p

12. gaby1986

ik ben er vandoor.. nog ff tv kijken.. tot morgen..
    x

13. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    gaby trusten!

Thansk voor jullie reactie :)

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Gaby: Tot morgen!

@ Suus: En... had je een volle luier? ;)
    Lekker hoor dat Pascal je het een en aner uit handen kan nemen. Ik ga maar eerst de vouw was ertussen uit vissen.

15. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Debs... nice huisje.. alleen te klein voor men schoonzusje (zie zoekt app in Afoort) succes met je strijk en vouw werk.. doe het zelf morgen ff..

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: ja moet je echt doen, het is echt geweldig... ja wij gaan zeker regelmatig... ik ga in ieder geval 1x in de week babyzwemmen en dan proberen we nog 1x in de week met z'n 3tjes te gaan!

@ Debby: ow ga even je huissie bekijken :p Met ons gaat het goed hoor...
    tja de mail was eigenlijk niet zo van toepassing voor jullie maar ik dacht zal 'm voor de goede orde maar sturen! had je de kerstkaart nog ontvangen want ik heb 'm naar de treLvogelweg gestuurd :p

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Fijne avond meid!

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ debs: leuk huissie heb je zeg! heb je de box enzo weg moeten halen voor de foto's?

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Ukkie: het is een 2 kamer apparetement. Dus niet erg groot inderdaad.

@ Mum: ja klopt, op een van de foto's zie je de box in de hal staan. hihihi :) Voor de oplettende ogen.

20. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    iemand toevallig ook zin om 15 tot 18 jan naar Sunparks Zandvoort te gaan?? Lijkt me leuk ;)

Deel Deze Pagina