hey debbie leuk huisje! ziet er gezellig uit zo julie is zo een ander kind nu. zo rustiger en zoeter. weet niet wat ik meemaak. ze slappt beter en kan gewoon zitten in de stoel en een beetje kijken. jee wist ik dat maar eerder. lynn wat goed dat je 9 maanden bv hebt gegeven!!!!!! ben jaloers! heb je het afgebouwd? vind je het nu niet raar?
@ Ukkie: Slaap lekker meid! @ Agneta: Wat fijn zeg dat Julie het nu zo goed doet! ik ben er ook vandoor ga lekker naar bed!
@Mum: balen dat het voor 5 ochtenden was zeg! Hadden ze dat niet vantevoren kunnen zeggen? Dan had je tenminste niet voor niets gegaan. Succes met solliciteren weer! Super dat je man omhoog gaat in salaris en misschien in functie! Is zn baas met zn goede been uit bed gestapt? @Gaby: is het echt je bil, heup, achterkant bovenbeen? Want dat kan ischias zijn. Even goed je onderrug en bovenkant van je billen laten masseren, dan wil het wel eens losschieten. Hoe voel je je vandaag? Is je ongi al doorgebroken? Je weet me te vinden als je me nodig hebt he meis! *lees dat je ongi is doorgebroken, balen meis. Gaan we samen de volgende ronde in, ronde 21 hier alweer helaas. *Dat vlies kan gewoon bmslijmvlies zijn, heb ik ook wel is. Maar beter even bellen, dan hoor je hoe zij erover denken. @Hilli: onwerkelijk he dat je al snel moeder kan zijn? Rust dus maar goed uit meis! En geniet nog maar van je mooie buik. Maak nog wat foto's voordat het niet meer kan. @Nen: 6 weken is netjes zeg! Helemaal uit jezelf toch? Leuk slabbetje zeg! Zouden er eigenlijk drentse slabbetjes zijn? *gaat meteen op zoek* @Ukkie: wanneer gaan jullie? Ik zit te twijfelen of wij erheen willen met februari namelijk. Maar lees echt hele slechte recensies, dus durf niet zo goed. *Lees net dat jullie met januari al gaan. Dan wacht ik mooi jouw reactie af Ben wel op het park geweest vorig jaar, maar toen waren ze aan het verbouwen (overgang naar sunparcs toen) Het is iig geen center parcs achtig park. Het is erg open, geen bos of wat dan ook. Maar wel lekker aan het strand! @Bos: lijkt me heel raar om weer te moeten werken straks. Zie je ertegenop of kijk je ernaar uit? @Kristel: fijn dat het zwemmen leuk was en dat je angst snel weg was! Op naar een volgende keer dus. @Agneta: super dat Julie zo goed reageert nu. Ze zijn trouwens flink aan het knallen bij jou achter. Heeft Julie daar geen last van? @All: hier is ronde 21 begonnen. Een dag eerder dan verwacht en zonder tempdaling. Had gelukkig iets buikpijn, dus was nog op tijd! Ik zie de laatste dagen best op tegen 2010. Wat zal het ons brengen en wanneer? Ik besef me ineens dat het bijna januari is en dat het dadelijk echt kan beginnen. Ik vind het best eng allemaal. Maar ondanks dat ik het reuze spannend vind wil ik liever vandaag dan morgen beginnen! Dus rinkel maar telefoon, RINKEL!!
hey dreamer ja ze zijn erg aan het knallen hiero. word er soms wel gek van. ik liep vanmiddag naar het winkelcentrum met de wagen en toen kwamen er 3 jongens en die knalde een strijker 2 meter bij me vandaan af, lekker hoor met een baby bij je! kan me voorstellen dat je het best eng vind het nieuwe jaar in te gaan. wat zal het jullie brengen he? ik duim en hoop van harte dat het jullie jaar word!
goeiemorgen meiden, typ met 1 hand zit te kolven.. de dames zaten zooooo vol dat christian het echt niet opkreeg...wie weet eigenlijk wat er met je overschot melk gebeurt als je niet kolft?
zo hehe iemand aan de lijn gehad.. ze zegt als de test die je gedaan hebt negatief was.. ben je ook echt niet zwanger geweest... en dat door de medicijnen die ik moest gebruiken er alles net wat anders uit kan zien dan normaal.. dus ja.. k heb er nog steeds mijn twijfels bij.. maar goed..
dreamer: ja inmiddels ongesteld ja..voel me nog steeds belabberd.. en verdrietig... vooral nu rond deze tijd.. maar dat hoef ik jou niet uit te leggen geloof ik.. dikke knuffel voor jou!
@Gaby: je bmm is door de stimulatie wat dikker en daardoor kan het er anders uitzien dan een gewone ongi. Trek je het nog een beetje?
@Gaby: zaten tegelijk te typen Ja de feestdagen zijn wel wat zwaarder ja. En de opmerkingen die ik krijg elke keer maken het er ook niet makkelijker op. Hopelijk gebeurd er bij ons allebei een wonder en kunnen we straks met ons kindje in onze armen terugkijken en zeggen, ja, het was loeizwaar, maar het was het waard. Dikke knuff!
Goedemorgen allemaal.. Pff wat een sneeuw weer gatver gatver! Gaby.. hmm vreemd antwoord maar het klinkt wel logisch... Dreamer.. ja ja.. 2010.. wordt jullie jaar.. eindelijk mogen jullie beginnen! Wat betreft sunparcs.. ik ben er een keer geweest toen het nog centerparcs was en dat was prima voor elkaar... dus het kan altijd tegen vallen.. we zitten in een hotelkamer en er zijn inderdaad geen bossen maar wel de zee|! Heerlijk urenlang slenteren langs de zee! en het zwembad moet ook goed zijn.. maar we zien wel.. kijk er in iedergeval naar uit!
ja k ben bang voor de opmerkingen op mijn bruiloft.. weet zeker dat een aantal mensen zullen zeggen.. zo nu ben je getrouwd.. wanneer komen de kleintjes.. ofzo iets.... 2010 word gewoon ons jaar en die gaan wij afsluiten.. of zwanger of met een kleintje
Gaby.. dat kan ik begrijpen. Moeilijk hoor.. pff ook voor jullie geldt.. 2010 wordt jullie jaar! Zo.. Sophie was vroeg voor haar doen 07:15 maar nog niks te klagen.. ze ligt er ook alweer een half uurtje in.. kan ik zo even gaan douchen, aankleden en strijken en een wasje aan doen.
Wij kregen de opmerkingen over kindjes nemen (ja nemen) al een jaar voor de bruiloft. "Jullie gaan zeker trouwen omdat jullie kinderen nemen he". Net na de bruiloft waren de opmerkingen al helemaal erg. Een jaar na de bruiloft waren het opmerkingen als "is het niet is tijd voor een kleintje?" En na 2 jaar is het "schiet is op, ik wil een nichtje of neefje/kleinkind". En dan zijn dit nog de netste opmerkingen... @Ukkie: het hotel moet idd wel goed zijn ja! Ik lees vooral over de huisjes dat ze zo oud en versleten zijn met vieze bedden enzo. Het zwembad en de plaza waren gesloten toen wij er waren, dus geen idee hoe die verder zijn. En sneeuw? Hier niet
@ Agneta: Wat een lieve foto's van Julie zeg het is echt een popje hé! Ik zie nu het gewicht van Julie, Pfoe hé wat schelen ze dan veel haha... dimara weegt nu al 7 kilo denk ik... en Dimara was 15 dec. een halve cm langer! @ Dreamer: Ja idd, dat hadden ze best even in de vacature mogen melden! Nou wat je zegt ja, Wij stonden er ook van te kijken hoe "gul" en vriendelijk zijn baas ineens was... Kan me voorstellen dat je een beetje opziet tegen 2010... maar 2010 MOET gewoon jullie jaar worden! nog 2 weekjes en dan staat er een 1 vooraan je banner meid!! @ Gaby: Tjee zeg dat je zo lang moest wachteN! vervelend dat je nog steeds twijfeld, en ze je niet gerust hebben kunnen stellen! 2010 MOET ook echt jullie jaar worden! Ik gun het jullie allemaal zo! @ Ukkie: Kan je met jullie wagen een beetje over het strand rijden? Sneeuw?? jullie zitten zeker in het noorden? hier ook niks hoor (mag ook nog ff niet, ik moet eerst een slee hebben haha! Hier een brakke nacht gehad, we hadden Dimara in haar slaapzak met lange mouwen in bed gelegd (dus on-ingebakerd) ze heeft van 21.00 tot 01.00 uur aan 1 stuk door geslapen, daarna was ze ELK UUR wakker, even speentje geven en ze sliep gelukkig wel weer, maar weet nu ff niet wat ik moet doen, gewoon volhouden?? ze ligt nu wel weer ingebakerd in bed, aangezien je moet afbouwen! ik wil haar zo graag uitgebakerd hebben voor ik zou gaan werken, want durf het inbakeren niet aan anderen over te laten, zelfs vriendlief krijgt haar niet goed ingebakerd...