Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    hier ook sneeuw ;) zal even snel... moet de auto alvast warm laten draaien en nog even tanden poetsen en opmaken.
    Vandaag m'n laatste werkdag!!! 'k Hoef nu waarschijnlijk niet eerder dan 3 mei... jippie!! Laat m'n weegschaal achter in 't gezin, vonden ze wel fijn. haal ik die over een week of 2 wel op. Heb 'm nu toch niet nodig.

@Juffie, als Christian minder drinkt dan er in je borsten zit, gaan je borsten op een gegeven moment een beetje terug lopen. Als je genoeg voorraad hebt (zoveel heb je ook niet nodig, misschien een keer voor een hele dag en dan moet je ook nog weer kolven en heb je nieuwe) en hij redt het volledig aan de borst, dan zou ik niet teveel meer gaan kolven. Hooguit nog even de ergste spanning eraf kolven, anders blijf je overproductie houden.

@Rest, reageer later even verder, moet nu haasten.

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Red: Werkse meid!

*ZUCHT* en nu ligt ze ingebakerd en is doodmoe en wil niet slapen :(

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

dreamer: die opmerkingen zijn echt niet leuk :(

mum: jeetje dan is dimara wel erg vaak wakker geweest zeg. misschien haald ze dat vandaag een beetje in..

4. goedemorgen,

sorry dat ik er zo weinig ben maar het is al twee weken een drama hier. Vannacht ook elk uur op de wekker gezien. Ze drinkt overdag niet, gister 140 gehad om 9.30 en om 14.00 80. Daarna om half 8 70. Kwam ze om 23.00 voor 40 en om 00.15 voor 40.
    De hele tijd huilt ze in haar slaap en dan wordt ze wakker :(
    Overdag heel humeurig el wil alleen op de arm.
    Nu zit ze ff voor de tv en heeft mama even rust ;)
    Vanmiddag ff naar CB.

Oma en Gaby hele dikke knufel voor jullie!!! En het is bijna 2010, het gaat een topjaar worden!!! (weet dat je niet veel hebt aan deze woorden en kan wel zeggen blijf positief maar als je al zoveel rondes verder bent is dat heel moeilijk)

5. @ mum ze mag toch maar ingebakerd zijn tot 16 weken? Ik zou nu ff doorzetten, dan ben je er met een paar nachten vanaf.

6. @ red have fun op je laatste werkdag! En wat klinkt mei ver weg!!
    @ debby wat een leuk appartementje zeg!
    @ Maris hoe laat he je de echo? Heel veel plezier en kom met een mooie foto terug :D

7. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Mum.. vervelend zeg! Net als wat Ryanne zegt volhouden! Ik baker Sophie nu alleen nog maar in als ze over haar slaap heen is en alleen maar aan het krijssen omdat ze zo moe is. (zoals afgelopen maandag) Dan valt ze binnen 3 min in slaap. De mutsy heeft grote wielen dus rijdt heel makkelijk over het strand heen.

Dreamer.. ooh dat is ook jammer zeg.. wist je het wel van te voren?? En vervelend zeg die opmerkingen.. maar niemand weet dus dat jullie voor KID gaan? Ik heb dat gemist in het begin. Gaan jullie het ook nooit vertellen?

8. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    ze willen toch weer een soort tja hoe zeg je dat nou....zeg maar het zelfde als bloed geven maar dan met bv. dus dat andere kinderen die ziek zijn/ te vroeg geboren dan bv krijgen van iemand omdat de moeder niet kan/genoeg heeft. is dat niet wat als je over hebt? zeg ook maar wat hoor...

@mum: tja lastig zeg dat ze nu nie wil slapen. ik denk dat als ze wel goed geslapen heeft zonder inbakerdoek dat ze het misschien wel zou kunnen maar waarom zie je er tegen op om het andere te laten doen? kijk lars gaat straks naar mijn moeder en schoonmoeder en die gaan hem ook inbakeren. doen ze het niet goed komen ze daar snel genoeg achter en zitten hun met een huilend kind nie ik...als dimara het nog nodig heeft kan iemand anders toch oefenen. misschien moet je vriend het ook gewoon nog wat vaker proberen en niet te voorzichtig zijn. kleine breekt zomaar niet want het gaat juist om lekker strak inpakken (mijn doeken worden al wel aan de kleine kant die van jou ook of nie?)

@sneeuw: hier geen sneeuw. hoop dat het ook gewoon zo blijft zoals nu. en dat het niet gaat sneeuwen, ijzelen of regenen want wil vanmiddag naar de stad met mijn collega. nou ja anders breng ik lars gewoon ff bij mijn ma als het rot weer is.

9. gaby1986

wat eigenlijk best grappig is.. puk wil nooit zijn bench in.. en joey heeft al een paar keer gezegd... als ik smorgens naar mijn werk ga en jij slaapt nog.. gaat puk vrijwillig zijn bench in.. maar ik geloof dat niet.. omdat puk altijd tegenstribbeld als hij in de bench moet.. maar nu heeft joey t vanmorgen op de film gezet.. en hij zegt puk in de bench.. en hij wijst erna.. en k zie zo puk de bench in wandelen.... :D
    dus moet hem nu wel geloven...

10. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Ryanne.. ach meisje toch wat vervelend voor jullie allemaal! Wil ze niet drinken doordat ze zo verkouden is?

All.. nou gedouched, aangekleed en wasje aangezet alleen toen begon Sophie te jammeren.. ben even wegen kijken en er was niks aan de hand.. haar weer wat dieper ingestopt en toen bleef ze jammeren maar nu is het gelukkig alweer 10 min helemaal stil.. denk dat de slaap het toch overwonnen heeft |

Jammer dat jullie geen sneeuw hebben.. haha nee hoor.. het is vreselijk.. we hadden net de auto's weer pekel vrij gemaakt maar nu mogen we weer.. bah bah..

Hier een fototje van 5 min geleden..

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Ryanne: je zou toch denken dat er iets aan de hand moet zijn.
    Krijgt ze geen tandjes?
    Of is het echt van de verkoudheid?
    Hoop dat ze snel weer beter in haar vel zit.

@Ukkie: nee we wisten niet dat alles dicht was.
    We kwamen langs om het park te bekijken en zijn er dus maar niet op vakantie gegaan daarna :p

Niemand weet van onze kinderwens af, dus ook niet van de bijkomende problemen.
    We gaan wel openheid geven wanneer we zwanger zijn, maar tot we 12 weken zwanger zijn blijft alles geheim.
    Met 12 weken gaan we vertellen dat we zwanger zijn.
    En pas een paar weken later gaan we vertellen hoe alles zit.
    Zo kunnen we eerst even genieten van alle felicitaties en aandacht zonder elke keer uitleg te moeten geven.

@Mum: ik zou ook volhouden nu.
    Het begin is gemaakt, hopelijk pakt ze het snel op.

12. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Dreamer.. goed van jullie dat jullie het zo goed geheim kunnen houden zeg! Zeker omdat er in jullie geval zoveel bij komt kijken helaas.. Ik hoop nogmaals dat jullie kindje snel komt! Dikke knuffel

13. @ de tandjes zetten niet door en de verkoudheid gaat niet over :( ze zit gewoon niet lekker in haar velletje. Ha kon niets doen zei ie maar houdt er een vervelend gevoel aan over, zeker omdat ze altijd zo lief en vrolijk was.

@ ukkie ik wil ook sneeuw. Hier heel hare vieze natte regen :(

@ oma moeilijk he, ik had ook zo'n soortgelijk gevoel na mn MA. iedereen die zwanger werd kwam dat vrolijk vertellen en ik dacht dan je moest eens weten..

14. hier vieze broek, ga haar eens aankleden en dan mezelf

15. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Ryanne.. haha natte regen :p ;) je meisje komt wel weer terug.. hier heb ik dat ook altijd.. als ze dan weer niet lekker in der vel zit en zo huilt dan denk ik grrrrrr wat moet ik nou maar ze komt altijd terug! hou je taai!

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Gaby: ja ik hoop het...

@ Ryanne: jee meid, het is ook wat hé met dat drinken van F. hoop dat ze je op t CB nog tips kunnen geven! dit is niks zo! Heel veel sterkte en succes ermee!
    Ik heb nooit gehoord dat het maar tot een bepaald aantal weken mag, maar dat als ze van rug naar buik gaan rollen dat ze dan uitgebakerd moeten zijn! denk idd dat ik nu maar even moet doorzetten...
    nu moet ik ook zeggen dat ze vanaf kerst eigenlijk al onrustig slaapt en een aantal keer per nacht wakker wordt dus ik weet niet 100% zeker dat het komt doordat ze in haar slaapzak lag...
    2 nachten voor kerst hebben we ook een nacht gehad dat wel elk half uur gezien hebben... maar toen was ik niet lekker en dan denk ik weer dat ze dat ook aangevoeld kan hebben...

@ Ukkie: fijn zeg dat je Sophie gewoon incidenteel in kan bakeren!
    Tjee bij jullie ligt alweer een flink pak zeg!

@ Bos: Ja de pacco wordt hier ook aan de kleine kant... nu gebruik ik alleen nog maar het onderste gedeelte in een slaapzakje maar ik merk al wel dat hij heel anders zit als in het begin haha..
    Tja vriendlief die doet het allemaal wel goed want ik sta er dan bij als hij het doet maar op de 1 of andere manier ligt Dimara altijd los of met haar handjes onder haar kin als ze dan wakker wordt :(
    Ik wil het niet graag afgeven omdat mijn SM er het nut niet van inziet, en ik dus zeker weet dat ze het ook gewoon niet doet... en dat zij dan met een huilend kind zit is ook wel zo, maar ik krijg sávonds Dimara wel helemaal oververmoeid en over de emmer terug! bij mijn moeder zou ik het dus wel durven, maar ja 1 dag wel en 1 dag niet werkt ook niet! hier regent het, dus hoop dat het vanmiddag gewoon droog is bij jullie!

@ Dreame: Ja daar heb je gelijk in, maar het bgin is gemaakt met het nachtslaapje, ben zo bang dat ik straks overdag hetzelfde gevecht ga krijgen...

@ Gaby: haha wat grappig :) Puk neemt jou dus gewoon steeds in de maling?

17. gaby1986

hier is t droog maar ziet er wel dreigend uit..gelukkig hier geen sneeuw...

18. gaby1986

ik ga hier maar eens wat opruimen.. en de was doen..

19. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

@dreamer dikke knuffel meis!
    Ik kan een hoop zeggen over dat het volgend jaar goed gaat komen, dat het gewoon goed moet komen
    Maar ja daar heb je op dit moment niet zo veel aan
    Net zoals aan positief blijven, dat doe je, maar kan me voorstellen dat het soms zo moeilijk is, zeker mt deze dagen
    En allerlei opmerkingen van anderen kun je er dan helemaal niet bij hebben
    Ik kan je alleen zeggen dat ik aan je denk, met je meehoop en dat je van dag tot dag moet leven
    Strakjes kunnen jullie beginnen met de behandelingen, dat is al een hele stap verder!
    Ik gun jullie dit moois zo hard!
    En ook al spreek ik je niet veel meer de laatste tijd, ik denk echt wel aan je hoor, lieve lieve dreamer!
    Nog een dikke knuffel!

@gaby meis ook voor jou ben ik hard aan het duimen
    Het is gewoon zo hard allemaal wat jullie door moeten gaan
    Ik vind het knap dat je nog zo positief kan blijven!
    Maar je weet wat ze zeggen 3 keer is scheepsrecht en dat moet ook gewoon bij jullie zo zijn, geef de moed niet op, laat 2010 jullie jaar worden!
    Dikke knuf ook voor jou!

@ryanne he meis wat vervelend dat f zo naar is steeds zeg, en wat drinkt ze weinig!
    Dat kan nooit goed zijn nee!
    Krijgt ze verder dan de fles nog wel iets van fruit ofzo, of wil ze dat ook niet?
    Succes op het cb strakjes, hopelijk hebben ze wat tips voor je!

@mum wat goed dat dimara 4 uur geslapen heeft zonder ingebakerd te zijn, echt knap!
    En daarna wel een gebroken nacht, maar ze heeft het maar wel mooi gedaan!
    En jullie ook!
    Volhouden nu hoor meis, want zo te horen gaat het hartstikke goed allemaal!

@ukkie wow wat een pak sneeuw zeg!
    Echt super!
    Van mij mag het hier ook wel weer gaan sneeuwen hoor, vond het zo gezellig!
    Alleen volgende week dan nog hoor, daarna niet meer want dan moet ik er weer opuit met de auto naar mijn werk en dan houd ik niet zo van sneeuw :p

@bos hoe is het met jou meis?
    Bijna aan het werk zeker ook weer?
    Hoeveel dagen ging je ook al weer werken?

Hier vanmogen toch met kylian naar de ha geweest
    Heb gewoon nog een keer gebeld, en toen kon ik toch terecht gelukkig ;)
    Ze denken aan reflux, maar omdat hij ook al een tijdje verhoging heeft steeds weten ze het niet zeker
    Moet het ff aankijken, bij meer koorts morgen terug komen of anders tijdens de feestdagen/weekend naar huisartsen post
    Als alleen het spugen en het zuur blijft volgende week weer ff afspraak maken, dan krijgt hij wat voor reflux
    Moet ook goed in de gaten houden of hij niet afvalt dus straks naar het cb om te wegen, morgen weer en dan maandag gelijk weer
    Ze waren er nu niet, dus hopelijk bellen ze snel dat ze er zijn, dan weet ik ook wat meer wanneer ik langs kan komen daar

Oh ja goed nieuws verder nog, vandaag weer een hoge temp, mijn ei is officieel geweest :D
    Eindelijk, ben echt helemaal blij!
    Nu eindelijk weer een nod dus :)

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Ster: ha meid! Jee Kylian dus waarschijnlijk ook reflux... hoop dattie niet is afgevallen hoor! Je hebt je ei dus echt gehad :D had het al gevraagd maar ik denk dat je er overheen hebt gelezen, maar hadden jullie alweer geklust of wilde jullie eerst afwachten wat je cyclus nu ging doen>?

Share This Page