haha krijg net mail dat mijn condooms zijn verzonden. denk dus dat de postbode morgen met 100 condooms aan de deur komt hihi denk dat ik vriendlief dan maar naar de deur stuur
Hai meiden, Zo mn man is zn verjaardagscadeau aan het uitproberen, de broodbakmachine, ben erg benieuwd!! Morgen om 11.00 kan ik terecht bij de kapper, is hard nodig! Christian en ik zitten te ontbijten, nouja ik maar hij ligt in de minimonkey heerlijk te tukken... @ Gaby Wat vervelend allemaal meis, ik hoop dat je ongi snel voorbij is en dat de volgende poging wel succesvol is!!!
@ Bos: hahaha Jullie kunnen helemaal los! Ik probeer op te ruimen maar er komt weinig van me terecht. Ik moet ook nog brood halen. Wat een grauwe lucht hea? bah bah! Ik ga eerst maar eens de strijkplank neerzetten.
gaby ze is nog niet afgevallen maar komt wel heel weinig aan. bos nee daar staat het niet op. ik ga naar anders zorg van menzis scheelt een hoop geld. julie heeft heel even geslapen ga nu flesje maken kijken of ze het op drinkt.
he all.. Nou net weer kraamvisite gehad.. een bon van 25 euro van de Hema.. dat is weer mooi meegenomen.. alleen wilde ze sophie even zien in haar bedje.. en ze is dus mooi wakker geworden Ze jengelt een beetje maar met pauzes van 2/3 min en nu is ze al weer even stil.. Laat haar mooi liggen anders krijgen we weer een drama dag
hee meiden ben weer thuis. zal even 't werk belden om me af te melden... als goed is hoef ik niet weer te werken, jippie! Lekker verlof! Ook hard nodig, moet hier nodig poetsen. zal zo ff verder lezen, eerst maar eens bellen.
hey hey jeee red met verlof! lekker genieten meis. de tijd gaat zo snel. bos veel plezier in de stad. ik heb het bsn nummer van julie gevonden staat gewoon op een belastingformulier. gelukkig hoef ik nu niet naar het stadhuis. heb gelijk een andere verzekering aangevraagd. zo julie heeft nog steeds niet gedronken ze slaapt nu weer was wakker geworden dus ik weer een flesje maken weer niet drinken. grrr soms krijg ik echt de kriebels als ze zo is.
Agneta.. wat vervelend zeg.. weet je ook waarom ze niet wil drinken dan?? Dames mijn canvas is ook binnen!! Hier het resultaat;
ukkie wat een leuke foto! nee ik weet niet waarom ze niet wil drinken. het ging nu eindelijk weer goed. ze ligt nu op bed ik hoop dat als ze straks wakker wordt wel weer wil.
@ gaby, lekker geshopt zo te lezen! Weet je al wat dat vliesje was? Ik heb dat afgelopen zomer ook een keer gehad, schrok me rot!!! @ zomervakantie, ik durf niet zo goed iets vast te leggen. Mocht ik straks zwanger zijn en ik ben hondsberoerd dan zit ik echt niet te wachten op een reis... @ ukkie, lekker naar zandvoort! Wij hebben daar afgelopen zomer in het zwembad gezwommen van dat park. Omdat we daar geen gast waren, moesten we 11,50 betalen per persoon!!! Poe dat was wel duur :S Wat een lief filmpje van Sophie! @ red, hebben jullie bewust een "klushuis" gekocht? Wel leuk om het naar je eigen smaak in te richten! Maar kost ook weer veel geld en tijd. Geniet van je verlof! @ juffie, wat een schattige foto van Christian! @ suus, balen dat je zo last had van je wond. Gaat het al wat beter? @ dees, beterschap meissie! Hopelijk is de ontsteking gauw over! @ debby, wat hebben jullie je appartement nu leuk ingericht zeg Die badkamer ken ik nog wel van alle buikfoto's haha @ kristel, fijn dat Yentle zo heeft genoten van het zwemmen. Gelukkig heb je jezelf ook snel over je "schaamte" voor de striae heen kunnen zetten, dat is namelijk helemaal niet nodig! Ik snap best dat je het niet mooi vindt, maar je moet er niet door laten tegenhouden @ agneta, wat een vrolijke meid die Julie! @ dreamer, nee dit was helaas niet uit mezelf die ongi. Heb wel duphaston geslikt. Ik had namelijk na de vorige ronde al het gevoel dat de cyste niet helemaal weg was en voelde mn eierstok weer steeds meer gespannen worden dus toch maar duphaston geslikt... @ sneeuw, hier een heeel dun laagje. Af en toe wat natte sneeuw/regen.. Beetje raar weer.. @ sterretje, vervelend dat ze denken dat Kylian reflux heeft... Fijn dat je ei is geweest! @ all, heb ff snel bijgelezen. Nu autorijden. Bah geen zin in... Tot straks!
Agneta.. wat vervelend zeg.. Ik vind het al erg als ze 20 cc laat staan.. Oogt ze ook ziek dan? Nen.. weinig sneeu dus bij jullie.. hier een flink pak en het sneeuwt steeds tussen door weer. All.. Sophie heeft gekke kuren vandaag.. ze is steeds wakker en dan pruttelt ze wat en een beetje jammeren en dan ga ik kijken en dan slaapt ze weer :S Gekke baby
ukkie julie laat altijd zo rond de 20 cc staan. ze drinkt dus per keer 140cc. ze oogt niet ziek ze is juist heel vrolijk. soms snap ik niets van baby's.
Goedemiddag! Nou ik ben me toch een potje kwaad..Kom ik daar bij de balie op de polikliniek..staat er helemaal geen afspraak voor mij..Wat bleek nou dat die k*t stagaire van de vk praktijk mij het verkeerde nummer heeft gegeven..Nu had ik een afspraak staan in Assen ipv drachten :x Sta ik daar even mooi voor lul..Met als eindresultaat GEEN echo! Die stagaire heeft aan mij gevraagd waar wil je heen Assen of Drachten..en heb duidelijk gezegt dat ik naar Drachten wil.. Ik ben zoo ontzettend kwaad(hormonen) Ik ben helemaal klaar met stagaires..Ze maken alleen maar fouten! :x (bedoel jullie er niet mee ) Mijn hele dag is verpest.. Dus ik kan pas volgend jaar voor een echo.. Dus dan weten jullie dat.
@Agneta, hoeveel voedingen krijgt ze per dag? @Ukkie, mooi de canvas! @Nen, haha nee, zijn niet zulke klussers. Maar 't was of dit kopen of huren, dus hebben dit gekocht. Huisjes zijn hier lekker goedkoop en hebben die van ons 15.000 goedkoper dan de buurman die wel wat verder opgeknapt was maar goed die moet ook nog een nieuwe keuken enzo. De planning was om al eerder op te gaan knappen maar dat is niet gelukt doordat we eerst te weinig inkomen hadden om rond te komen. Toen 9 maanden wat wel prima was maar moesten eerst een hoop achterstallige dingen wegwerken. Daarna is m'n man een half jaar werkloos geweest en hebben nu dan de babyspullen kunnen aanschaffen en 2 slaapkamers op kunnen knappen. Hoop zo dat ie werk houdt, dan kunnen we gewoon steeds wat doen. Ooit komt t wel klaar Volgende huis willen we zo in kunnen haha. @Mum, vervelend zeg dat Dimara zo uit haar doen en ritme is. @Debby, wat hebben jullie een mooi appartement! Ik moet hier nu echt ff aan de slag. Wil morgen 't hele huis schoon hebben maar redt 't niet allemaal in 1 dag. Zal eerst maar eens een begin maken.