Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Nen: Tjee schrikken zeg dat er weer wat is gebeurd in Afghanistan, gelukkig is je vriend ongedeerd!

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

nen: nee weet niet wat t geweest is.

ukkie: leuke canvas.

red: jeej verlof.. nu lekker genieten..

chamaro: jeetje dat is balen, dat je nu geen echo hebt.. maar even---> adem in adem uit!

kim: wij hebben al een hypotheek lening extra erbij.. omdat we toen de verwarming en de tuin gingen doen.. denk niet dat we die nog een keertje op kunnen hogen..maar als we nu vast beginnen met sparen.. moet t mischien wel lukken..k wil sowieso eerst t gesorek afwachten 21 januari en vanuit daar verder kijken... wat sneu voor ayden dat die nog steeds zo ziek is..

3. gaby1986

zo k ga ff de was doen.. een ophangen en een nieuwe aanzetten en de afwasmachiene uitruimen..

4. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ mum, nee geen ongeluk, maar ben helemaal de grond in gestampt door mijn eerste instructeur. ik deed alles fout terwijl het vaak harstikke goed ging! Dus totaal geen vertrouwen in mezelf.. Ik zou op tv moeten komen voor missie max (afgelopen zondag) maar ik kwam er niet in voor. Heb voor de zekerheid wel alle afleveringen opgenomen!

Mn lieffie staat wel op internet :D Omroep MAX - Missie MAX 2009 Blok 22 en dan vanaf ongeveer 1:24. Ik zei op msn tegen hem wat ben je toch een knapperd! Zei hij dat hij speciaal voor mij toen zn haar had gedaan haha. Wat ist toch een lieffie! *sooo in loovee*

5. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @nen ja idd jammer dat hij er niks van meemaakt. buiten de poort krijgen ze echt vies eten

@mum ja had ik gehad, las hem net want heb een nieuw e-mail adres en kijk niet zo vaak op mijn oude ;) komt in orde.
    lekker toch filmpjes kijken.
    wel lekker trouwens dat D wat loonsverhoging heeft he :D

ik ga is ff mijn wii aan zetten, ryanne had wat spellen gebracht om uit te proberen en nou kan het ff want ayden slaapt lekker :D

6. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Ik ga ff een boodschapje doen met eva.. manlief is thuis en kan mooi bij popje blijven.. tot later!

7. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    oh en tip voor vanavond.. ik heb nog wel een bordje zuurkool voor je :p haha

8. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ mum, ja dat is wel schrikken. Ik dacht het al, want hij bleef wel erg lang offline.

@ gaby, kan me voorstellen dat je het niet gelooft dat het iets met de meds te maken heeft. Want ik heb het ook gehad en ik gebruik compleet andere meds!

9. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ ukkie, doeeg!!

@ kim, ja buiten de poort hebben ze voedselpakketten en dat schijnt allemaal hetzelfde te smaken --> VIES!!!!

@ gaby, was dat vliesje bij jou ook heel stug? Bij mij was toen best een sterk vliesje! Niet wat je zomaar kapot scheurt..

10. gaby1986

was opzich best stevig.. maar wel al kapot..

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Mum: ja, ik gebruik de strijkplank ook echt. T gaat de goede kant op.

@ Kim: Ik ben ook zo benieuwd!

Levi ligt weer lekker te slapen dus heb mezelf getrakteerd op een oliebol, eergister zelf gemaakt. En nu als een speer weer verder voordat die kleine draak weer wakker wordt. ;)

12. gaby1986

zo de was staat aan.. en de vaatwasser is ook uitgeruimt.. nu nog ff de was ophangen..

13. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ gaby, ja bij mij was het ook kapot, er zat 1 openingetje in. En een klein zwart puntje...

@ debby, mmm lekker oliebollen! Zijn ze goed gelukt?

14. gaby1986

nen : ja bij mij ook.. ach ja.. kan er toch niks aan veranderen..

zo k ga ff simsen..

15. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ gaby, daar heb je gelijk in.. Veel plezier met simsen meid

16. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
  17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Nen: ow dus je gaat ze nog een keer op je gemakkie terugkijken! ondanks dat daar natuurlijk allemaal mensen zitten die daar komen omdat ze een dierbare moeten missen een aantal maanden, zag het er heel gezellig uit!
    K zal eens kijken naar je mannetje!

@ Kim: okeej, ja heb er alle vertrouwen in hoor dat t goed komt, wilde alleen ff checken of de mail was aangekomen...;)
    loonsverhoging van D. is idd wel lekker, kunnen we wel gebruiken nu ik nog geen werk heb!
    Wii ze!!

@ Debby: *mum geeft Debs een schouderklopje* :D top meid, t kan maar gebeurd zijn! Ow lekker zelfgemaakte oliebollen :D stinkt je hele huis nu niet naar die dingen?

18. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ mum, nou ik heb veel zitten janken daar haha. Zeker bij liedjes van hansen tomas (zie mijn hyves...). Ik spoel de boodschappen van andere allemaal door haha. Wordt GEK van al die Jingle Bells en Oh Denneboom.... pfff BORING! hahaha

19. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    ben ik weer even ;) hihi ben nog niet verder gekomen dan de afwas, en heb 2 wasjes opgehangen. Wasmachine draait nu ook weer.
    M'n moeder belde nog even. 'k Ga zo nog even was opvouwen en dan maar eten koken.
    Morgen maar even flink poetsen. Volgens mij begin ik last van nesteldrang te krijgen... haha kreeg ook opeens het gevoel dat ik babyspullen moet gaan wassen. Ga ik overmorgen denk ik doen, als ik de rest klaar heb.
    Kan ik volgende week mooi even wat kasten uitzoeken en opruimen. Heb lekker een hoop voor me uitgeschoven voor tijdens m'n verlof. Duurt vast wel een tijd voor ik me pas verveel.

zo ik ga weer ff verder ;)

20. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ red, jij klinkt ook altijd druk met vanalles! Ik voel me zo'n lui mormel als ik iedereen hoor over schoonmaken, wassen etc....

Share This Page