@ Nen: Wat een onzettend lief berichtje van je mannetje zeg!! en wat knap idd op dat filmpje! haha kan me voorstellen dat je gek wordt van al die andere boodschappen! en idd Hansen Thomas heeft mooie nummers! @ Red: Lekker hé die nesteldrang! Pfff vriendlief staat aan de deur te ouwehoeren, 1 of andere verkoper ofzo en hij laat zich natuurlijk weer omlullen om dat hele verhaal aan te horen! ze staan wel onder Dimara haar raam en die ligt te slapen, dus hoop dat ze niet wakker wordt!
owww... jeee ik hoop maar dat vriendlief niks stoms aan het doen is, ik hoor die vent aan de deur onze gegevens noteren, maar ik weet helemaal niet waar het over gaat... t is ook zo stom om de gang in te stormen hé...
@ mum, ja ben echt supertrots!! Kan niet wachten tot ik hem weer kan vasthouden Oh oh, kan me voorstellen dat je wilt weten wat er wordt gedaan aan de deur! Kun je niet even 'bij Dimara gaan kijken'?
Nou... het was dus een verkoper van Eneco... Vriendlief heeft een abbo afgesloten voor een jaar , onze huidige energieleverancier is echt knudde en hebben we een hoop gezeik mee gehad... inmiddels wonen we hier al anderhalf jaar en hebben we nog geen eindafrekening gezien... we wilden al wel eerder overstappen maar ik had geen zin in al dat gedoe, nu gaat eneco dat regelen! ben benieuwd! Oja hij kon een philipscadeau uitkiezen of hij kon kiezen voor 75 euro op de rekening gestort... hij heeft voor het laatste gekozen... het maandbedrag is 99 euro en nu betalen we 2x 66 euro, dus t scheelt wel, hoop dat het voorschot bedrag een beetje als gemiddeld is bepaald... krijgen dan ook groene stroom!
@ mum, okee dan was het in ieder geval iets goeds! Relaxt dat je ook nog korting krijgt zeg! Wij zitten niet bij de goedkoopste energieleverancier, maar ik durf gewoon niet over te stappen met alle gedoe over slechte leveranciers zoals de NEM, Oxxio en dat soort bedrijven... Heb er zulke slechte verhalen over gehoord!
@mum: weet je al wat je vriend heeft gekocht hihi.. vervelend.. pascal was dat laatst ook aan de telefoon aan het doen.. gegevens doorgeven.. ik heb hem daarmee laten stoppen.. was overstappen naar een andere energieleverancier @redd: ik had ook veel opgeschoven voor tijdens mijn verlof maar in mijn verlof had ik het toch steeds 'te druk'met van alles.. heb toen alles met pascal op het laatste moment kunnen doen @gaby: hai goed dat je de was nog hebt gedaan maar dacht dat je dat al veel eerder zou doen @debby: ik ga morgen ook zelf oliebollen bakken en appelbeignets en ananasdingen Vind ik altijd heel leuk om te doen maar opeten vind ik nooit zo geweldig.. maar komen morgen avond hoop mensen hier dus die kunnen dan eten @de rest: wel alles gelezen maar weer vergeten.. Vanavond WEER visite geen zin in.. word hartstikke druk.. Oom, tante, nicht + vriend en neef+ vriendin.. Allemaal van pascals familie dus ken ik niet eens zo heel goed maja.. hopen dat het toch gezellig word.. Pascal moeder komt ook nog.. (maar die komt helpen met het drinken enzo zegt pascal)
@ suus, waarom kiezen jullie er anders niet voor dat er alleen op bepaalde dagen visite mag komen? Dan kun je tenminste ook een beetje genieten van de rust en je gezinnetje. Kan me voorstellen dat je gek wordt van alle visite.
@ ukkie mooie canvas hoor! @ agneet wat balen dat het er bij jullie ook zo aan toe gaat. Je kunt het er helaas niet in proppen he.. Hier om 10.00 170 gehad en om 14.00 110. Nu slaapt mevrouw weer dus benieuwd wanner ze weer komt. @ red je hebt VERLOF!!!!!! @ maris schandalig zeg hoe dat gaat wanneer kun je nu terrecht? @ ster wat vervelend dat Kylian zo weinig is bijgekomen. En wat naar dat hij waarschijnlijk toch reflux heeft @ mum weer flinkt geshopt balen dat t jasj eniet meer in haar maat is. Ik ben maandag bij prenatal geweest en had een hele zak vol voor maarv 34.- allemaal maatje 68 gepakt, dat zal ze binnenkort wel aankunnen. @ bos wat een leuke foto's weer! @ nen ik ga zo even naar je ventje kijken. En 1 januari is al bijna hoor Ik heb echt niet het gevoel dat t morgen al 31 december is. Jullie wel? @ me vanimddag naar CB geweest en mevrouw was 7300!! Dus ze komt genoeg bij. Vraag me alleen af waarvan maar goed.. Hoef me dus geen zorgen te maken.. Heb nu Chamodent gekocht dat ik preventief op het tandvlees kan smeren. Nu maar hopen dat het helpt. had gister wafels gebakken maar vandaag waren ze al bijna op. VanmiddAg nieuwe gemaakt en oliebollen. Net gegeten en vriendlief is aan t werk. Hoop dat F. een beetje op tijd naar bed gaat, dan kan ik dat ook @ kim al een selletje gespeeld? Huisnummer is trouwens 52C
We willen ook een beetje zorgen dat iedereen geweest is.. ik heb wel zoiets van als nou die mensen komen zijn we er ook vanaf.. Verwacht nog aardig wat ooms en tantes die willen komen.. vrijdag komt er niemand.. die dag gaan we ook vrij houden
@ ryanne, F is lekker gegroeid dus! @ all, ik ga ff eten maken en daarna bankhangen. Weet niet of ik morgen nog online ben, want neem dan het huis onder handen. Morgenmiddag vertrek ik naar mijn ouders waar ik oud& nieuw vier. Dus mocht ik hier niet meer komen dan wens ik jullie alvast.... Een hele fijne jaarwisseling!!! Op dat alle kinderwensers in 2010 een positieve test mogen hebben en alle zwangeren een prachtig, gezond kindje!!!! Liefs xxx
@ Suus: hier dus ook iemand van een energieleverancier... @ Ryanne: haha valt wel mee hoor... prenatal heeft ook leuke uitverkoop idd.. ik zit al een beetje te wachten op de nieuwe collectie hihi... F. dus ook weer goed aangekleed Hier ook nog geen oud en nieuw gevoel hoor... het lijkt wel of het elk jaar minder wordt dat gevoel, heb ik ook met kerst! Fijn dat F. wel goed groeit, hoop dat de Chamodent gaat werken! @ nen: Jij ook een hele fijne jaarwisseling alvast en dat 2010 maar een gelukkig, gezond, liefdevol en vruchtbaar jaar mag worden voor jullie!! Dikke knuffel! oeps... omdat Dimara zo uit haar ritme is, ben ik dat ook... haalde haar net om kwart voor 6 uit bed en realiseerde me dat ze rond half 5 een flesje had moeten hebben... hihi ze heeft dus nu net pas haar 3e fles op, haar laatste fles nu dus rond 22.00 uur ipv 20.00 uur... hoop dat we haar een beetje wakker krijen voor die fles!
@ nen dat geldt zeker voor jou!! (En gaby en oma) @ mum hier meot het derde flesje er nog in dus ben benieuwd hoelaat ze op bed gaat.
@nen: haha wat leuk zeg. hij lijkt wel wat zenuwachtig hihi.. dat is knap zeg met dat zand. @mum: ben je ook bij jola geweest hier aardig wat gekocht. shirts voor lars. trui voor mezelf, vest en ondergoed voor marco en een kinderstoel en badring voor lars en nog wat kleine dingen zoals rompers etc. blij dat ik lars ff bij mijn ma had gebracht want we hadden onze handen aardig vol
@suus: succes met je visite. hopen dat ze niet te lang blijven maar he. @ryanne, agneta en mum: jemig jullie kindjes hebben geen honger vandaag. @foto's: thanks voor het compliment over mijn foto's
bos lekker geshopt! welke kinderstoel heb je? ik ga ff het bad vol laten lopen en lekker met julie in bad. kijken of ze daarna een flesje wil.