ik ben isabella. ik ben 21 jaar met partner 25 jaar. we hebben een lieve kleine meid van 2maande 1 week en 1dag oud! we zijn 2 jaar bezig geweest om zo mooie wondertje te mogen krijgen. we hebben langzaam besloten om toch door te gaan voor een 2e wonder, dit is onze 1e ronde., dus allemaal spanned weer
Babywens.. welkom! mum.. zie geen jasje.. en babyface valt best klein.. Sophie zit makkelijk in 62 qua winterjassen van BFC \(ze heeft er twee) Agneta.. hier moest ik ook direct met hypo beginnen vond het maar belachelijk dus heb gewoon nutrilon standaart all.. sprak net de buuf.. vertelde me dat ze zwanger zijn 11 weken van 3e kindje!~
@ Agneta: Ja idd, ja het lukt wel maar wil er eigenlijk geen 10 euro meer voor uitgeven als waarvoor ie in de winkel hangt... ga het maar gewoon in de gaten houden en zodra ie daar op de site wordt afgeprijsd dan bestel ik 'm alsnog (als het dan geen zomer is haha)
mum haha loopt dimara straks met een winterjas in de zomer omdat ma hem perse moest hebben haha. babywens leuk dat jullie voor een 2e wonder gaan! super spannend!!
ik ga me bedje in ben een beetje moe. fijne avond allemaal. hopelijk kom ik snel meer te over jullie. zo we gezellig kunnen kleten! veel lief isabella
ik krijg ook kriebels voor een tweede! Serieus.. manlief wist niet eens of hij nog een tweede wilde uberhaupt en ik zelf ook,.. maar we hebben het er net over gehad dat we er weer voorgaan als sophie 1,5/2 is
babywens truste ukkie haha ook al kriebels hihi. iedereen hier geloof ik. ik ook wel hoor. maar wij zien wel hoe het loopt. ik zit op net 5 grenzeloos verliefd te kijken maar ik snap niet dat die meid dat kan zeg. ze is voor haar liefde verhuisd naar jordanie en nu zijn ze meubels aan het kopen en wilde ze haar mannetje alleen maar ff aanraken maar dat mag niet eens zo op straat....
@ Agneta: haha nee dat moet ik haar maar niet aandoen @ Ukkie: Nee het is echt zo'n boetiekje met lingerie en babykleding vreemde combi... maar t zijn restanten dus bestellen zal ook wel niet lukken, vind het wel vreemd want bij kleertjes.com is het nieuwe collectie! Bij jullie toch ook een 2e? leuk hoor!
nee hij verteld net dat als ze straks getrouwd zijn ze ook niet meer mag lachen op straat en ook geen kusje meer mag geven. phoee ik zou snel weer naar nl gaan.
Agneta.. ja iedereen.. en hier geldt ook we zien wel hoe het loopt maar we vrijen (als we vrijen ) wel veilig. Mum.. jammer is dat.. ach voor dat geld zou ik hem kopen en dan maar zien hoe lang ze hem kan dragen. seks.. hoe zit dat hier.. ik had tijdens de zw meer seks dan nu.. ik heb savonds geen zin want dan denk ik stel dat Sophie komt vannacht.. dus altijd kop in het kussen en direct slapen
ukkie haha wij vrijen onveilig zeg maar. en we zien wel ach seks is er niet zo heel vaak meer. ik ben vaak best moe (cliche) maar het is wel zo en sóchtends is julie wakker dus misschien 1x in de week ofzo. ookal wil vriendlief vaker.
Agneta.., maar onveilig.. hoelang hebben jullie erover gedaan om in verwachting te raken van Julie dan?