ukkie ik dacht dat dat een jaar of 2 was. ik word namelijk nooit ongi dus heb ook geen eisprong. denk ook niet dat ik spontaan zwanger ga worden maar als het wel gebeurd dan zijn we super blij!
@ Agneta: Ik was ook meteen teruggevlogen... @ Ukkie: Hmmm als ik niet zo op had hoeven letten met de centjes op t moment dan had ik t gedaan, maar dan nog zou ik denken van hmmmm daar wassie 10 euro goedkoper! Hier ook weinig seks hoor... heb idd hetzelfde idee, van stel dat ze wakker wordt! 1x in de week dat halen wij niet eens haha...
haha ja idd straks word ze wakker en julie slaapt nog bij ons op de kamer..... bij wie van jullie slaapt de kleine nog op de kamer?
ik moet er persoonlijk niet aan denken.. word nu al wakker met twee deuren dicht van haar kreuntjes..
Dimara slaapt vanaf dat ze 2 maanden was op haar eigen kamertje, sindsdien slapen we allemaal beter Dimara heeft trouwens iets nieuws ontdekt... wij zetten haar weleens op de bank naast ons neer, zittend... nu heeft ze door als ze zich om laat vallen en dan op haar buik draait dat ze vooruit kan teigeren... ze komt dan langzaam maar zeker vooruit!! kan haar dus echt niet meer alleen op de bank laten zitten als ik ff wat ga pakken in de keuken of aan de andere kant van de kamer uit de kast!
@slapen: vanaf dag acht op zijn eigen kamer. eerst nog met de deur open nu met de deur dicht. hoor hem toch wel is inmiddels geoefend in schreeuwen @sex: euh hier zo'n 2 a 3 keer per week...eerlijk gezegd is de sex hier nog nooit zo goed geweest als de laatste tijd @meeting: waar gaat de meeting heen? @babywens: gefeliciteerd met jullie klein. jongen of meisje en hoe gaat het met de kleine? wat leuk dat jullie gelijk voor een tweede gaan. hopenlijk is het snel raak meid @ukkie: wat leuk dat jullie toch wel een tweede willen. @all: ik ga slapen. word lange dag morgen en ben beetje gaar van het shoppen
Mum.. wat schattig.. en het is heel toevallig maar ik ondekte dit ook vandaag bij Sophie.. maar dan niet vanuit zitstand maar als ik haar op haar buik neerleg gaat ze ook tijgeren en naar voren kruipen! lief om te zien. All.. ik ga ook.. morgen lange dag slaap lekker allemaal!!