@ Ukkie: Slaap lekker... Pff ik heb weer wat... Krijg net een smsje van een nummer wat ik niet ken: gelukkig nieuwjaar! dus ik stuur terug omdat ik toch wel ietwat nieuwsgierig ben aangelegd: "Ja hetzelfde, maar uhm ben je niet een beetje vroeg? ow en nog iets... wie ben je? krijg ik weer een sms: Te vroeg? nee joh morgen is het al... ik ben Ali Ik stuur niks meer terug want heb geen zin in dat soort onzin... krijg ik weer een sms: ik zoek iemand om mee te wandelen, wil jij dat zijn?
@ Agneta: Nee ik geloof het ook niet nee hoop niet dat hij me vannacht gaat lastigvallen met zijn achterlijke gedoe!
oh nee dat moet je idd niet hebben. ik heb ook ooit zoiets gehad maar dan met e-mail. ik werd er gek van. hij had mij e-mail ergens van inet ofzo vandaan. werd gek van zijn gezeur over een keer uitgaan enzo
@ Agneta: Ja dat kan ik me voorstellen ja! Ik ben er vandoor, ga Dimara op bed leggen en zelf ook lekker tukken! slaap lekker!
ik heb julie ook net een flesje gegeven en ze heeft hem op. ze slaapt nu weer verder dus ik ga ook naar bed. truste allemaal!
@All: wat een geklets zeg @Kristel: fijn dat sex geen last geeft! Mn nicht kreeg wel eerst een operatie, maar misschien was die verzakking wel extreem? Ze is niet lang erna zwanger geraakt (bijna uitgerekend nu) @Sterretje: ik zal de lijst zo even neerzetten! @All: pff last van mn buik, maar de ongi wil niet echt doorzetten En merk dat ik het best moeilijk heb met het afsluiten van 2009/starten van 2010. Weer een heel jaar geen kans gehad en het was een enorm zwaar en levensveranderend jaar. We weten ook niet wat 2010 gaat brengen en dat is best moeilijk. Ik wil ook zo graag een kindje, moeder zijn. Het doet zeer dat dat nog altijd niet is gelukt. Pff, leuk die hormonen Tis maar goed dat het donker is buiten met Oud en Nieuw, ziet niemand mn tranen
NOD lijst Januari 08: Sterretje08, 1e ronde 2e 30: Dreamer83, 21e ronde Zwangeren 11 mei: Hilli, 1e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 jan 2010 van een prinsje! 10 juni: Red88, 8e ronde ZWANGER, uitgerekend 15 feb 2010 van een prinsesje! Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 weten dan past zij het zo snel mogelijk aan!
Heerlijke nacht gehad!!! Christian begint zich nu systematisch pas om de 4 uur te melden Ben zo trots op ons kleintje wat ineens al weer zoooo groot word! Ik heb vandaag een drukke dag, moet eerst naar de kapper, dan ga ik snel naar huis, (beneden is de kapper) dan gaat Johan naar de kapper en ga ik Christian voeden. Na het voeden ga ik snel naar de Hema om mn bestelling van kleding op te halen. Wat voedingstshirts besteld . Daarna nog naar Zeeman om broeken te ruilen die ik voor mezelf had gekocht, waren te klein. Kijken of ze in dat filiaal nog leuke kleertjes in de uitverkoop voor Christian hebben. Had gister voor 2 euro zo'n stoere tuinbroek Ik zoek nog een cool spencertje en overhemdje Dan naar huis terug, Christian waarschijnlijk voeden en lekker eten, daarna gaan we naar Huizen toe om daar OUD en NIEUW te vieren. Daar ga ik met een dubbelgevoel heen, want liever was ik naar Enkhuizen gegaan. Mn moeder heeft een hernia en ligt aan de spierverslappers.. Dus ik wil graag bij haar zijn en ook dat ze Christian even lekker kan kroelen.. Dat doet haar goed! Dus hopelijk morgen heen, hubby wil niet, maar hij moet van mij... Hebben jullie allen ook zo'n drukke dag?
goedemorgen. k zal suus straks een smsje sturen dat ze ons ff moet updaten over t uitje en wie er mee gaan enzo.. juffie: jammer dat je niet bij je moerder kan zijn.. k heb nog nooit een oud en nieuw zonder mijn moeder geviert..
Juffie.. dat is inderdaad sneu.. en fijn dat |Christian zich nu alleen nog maar om 4 uur meld.. dan moet dat helemaal goed komen! Gaby.. nee ik eigenlijk ook niet.. Dit jaar is voor het eerst zonder ouders.. hmm-hmm.. All.. volgens mij is hier een sprong in aantocht. Vannacht kwam ze om 5 uur om te zeuren en uiteindelijk om kwart voor 7 voor een fles.. die kunnen rekken tot 7 uur.. dus helemaal weer uit het ritme! Ze lag er om 8 uur weer in en net om 9 uur begon ze weer.. gekeken, geknuffeld en er weer ingelegd (had wallen van de moeheid) terug gelegd maar ze zit nog steeds in der bed te spoken! Ik kij het nog even tot 10 uur aan om te kijken of ze in slaap valt.. anders ga ik wel even met haar douchen.
hee meiden alles goed hier? Ik ga zo maar eens aan de slag. heb in m'n hoofd dat ik boven en beneden moet schoonmaken, even kijken of 't allemaal lukt. Krijgen vannacht nog een logee en die kan niet eens slapen, haha ligt mega veel wasgoed. @Babywens, welkom! @Seks, hoop dat het hier straks meer is dan in de zw.schap, hihi. Kleine komt eerst bij ons op de kamer, kijken hoe dat gaat. @Oud&nieuw, mijn broertjes en zusje komen hier en een vriendin komt hier slapen. Naja vriendin, m'n man kent haar langer dan mij en anders was ze alleen thuis. Verder zullen de buren misschien wat in en uit lopen, we zien wel. Er is ook nog een feesttent.. Ik denk dat ik 't vroeg gezien hou en lekker ga slapen Haha raar zeg om jezelf als 2e op de bevallingslijst te zien staan. Bedacht me net dat ik over 3,5 wk al thuis mag bevallen... nou ukkie blijft maar mooi even zitten tot in elk geval februari. Iemand nog wat gehoord van Hilli?
@Red: Ik ben er nog hoor En uit één geheel Ik lees wel elke dag mee, maar tgaat altijd zo hard dat ik eerlijk gezegd niet altijd zin heb om te posten Niet slecht bedoelt hé!
goedemorgen wat hebben jullie nog lang doorgekletst gister F. ging om 21.00 slapen, om 00.30 werd ze huilend wakker, haar getroost en om 1 uur kwam ze weer. Toen fles gemaakt maar wilde ze niet. In slaap gevallen tot 9.00!!! Hoop dat we weer op de goede weg terug zitten!! @ ukkie ook ritme weg, vervelend he @ mum leuk jasje hoor. F. gaat nu langzaam over op jasje 68. @ babywens welkom @ oma het staat zo oneerlijk op de NOD lijst :s Je staat er nog steeds op... Laat die tranen maar lekker de vrije loop vanavond hoor! * gaat eerst ff douche*
goedemorgen meide, Heb bijgelezen maar reageer strakjes ff, niet zo makkelijk typen met het ventje op schoot... Moet zo weer terug naar de ha, hij was 25 gr afgevallen in 1 dag tijd dus nu even kijken hoe of wat Hopelijk krijgt hij iets tegen het zuur nu hoor, hij moet echt wel weer aan gaan komen nu Nou tot straks!
hoi hoi hier al aardig aan het knallen. zo ff laatste boodschappen in huis halen en ff de stad in nog voor wat dingen. vriendlief is thuis dus kleine man kan lekker thuis blijven bij grote man .
@ Agneta: Fijn dat Julie haar laatste flesje goed gedronken heeft! @ Ukkie: Een rommelig nachtje gehad dus.. hoop dat aankomende nacht beter gaat, want dan wordt het natuurlijk al laat! @ Red: Doe je rustig aan meid! @ Ryanne: Fijn zeg dat F. een goede nacht heeft gehad! kunnen jullie ook een beetje bijtanken! Ik denk dat Dimara ook al maatje 68 moet hebben van jasje! @ Ster: ow meid, K toch afgevallen... hoop ook echt dat je iets krijgt tegen de reflux! Hier een raar nachtje gehad, om 23.00 uur lag ze in bed, om half 3 voor t eerst wakker, speentje erin en weer verder slapen, toen weer elk uur wakker tot half 6 toen was ze klaarwakker en van half 6 tot 6 uur er 4x uitgeweest, godzijdank is ze toen nog in slaap gevallen en heeft ze nog geslapen tot 8 uur! om half 10 lag ze er weer in en nu hoor ik de babyfoon alweer ik denk trouwens dat ze het koud heeft snachts... er ligt al een extra dekentje over haar heen, maar denk dat ik de verwarming maar weer zachtjes aanzet (had 'm van de week uitgezet omdat ik het warm vond in haar kamer)