poeh ik weet nu weer waarom ik altijd graag werk op oudjaars dag. jemig wat een doffe knallen. de straat ziet nu al blauw zeg..moet ik nog de deur uit ook zo bah.
@agneta: leuke banner haha ja dat is ook de eerste keer in mijn verlof/ vakantie dat ik graag wil werken
bos ik was gister ff bij mijn baas thuis langs en hij zei volgens mij hou jij het werken niet lang vol......
@agneta; oh zei hij dat. en waarom denkt hij dat? zou je graag willen stoppen met werken? het kan wel toch leon verdient toch genoeg om te kunnen stoppen of niet?
@ Agneta: Naja zeg wat een achtelijke HA... niet belangrijk genoeg pffff! @ Bos: Dimara doet het gelukkig ook goed en slaapt er vooralsnog doorheen... @ Gaby: ja ik hoop het ook, hoop dat t vannacht al beter gaat, maar dat is natuurlijk ook weer een rare nacht! @ Kristel: haha ik hoop ook dat t snel over is, maar als het daadwerkelijk een sprong is zal t nog wel ff duren succes met oliebollen bakken! Ik heb ook zin in de meeting... verplaatsten naar een eerdere datum vind ik prima, ik kan alleen in Maart het weekend van de 19e niet!
ik weet niet waarom hij dat denk ik voelt dat zo zegt ie. ik zei als er een 2e komt stop ik helemaal. ikn zou best wel willen stoppen maar misschien als ik dat doe denk ik goh ik zou wel willen werken. het zou idd kunnen met leon zijn werk maar iedereen zei nee je moet niet stoppen
@agneta: nou je komt er vanzelf achter als je weer aan het werk bent of je het prettig vind om er bij te werken of niet. stoppen kan altijd een baan vinden als je thuis bent is lastiger.
Ik kan in maart tot nu toe alle datums! Van mij mag hij dus ook naar voren geschroven worden.. Nou die 1,2,3 speen is niks.. ze verslikt zich steeds en ze had hem nu in 4 min op! Niet normaal dus.. ze is ook heel onrustig na de fles.. dus maar weer terug naar de oude speen.. Ben helemaal kapot ben alleen nog maar in de weer met haar geweest.. ze ligt nu in haar bedje te huilen.. maar even 20 min aankijken. gelukkig is manlief om half 1 thuis
Hai meiden, Zo net bij de kapper geweest, het zit weer prachtig Niet teveel van de lengte af, maar wel een pony een soort scheve. Ik heb toch een stunt uitgehaald hahah!!! Gelukkig kon hubby er om lachen.. zelf kan ik wel janken! Gister een witte was/ lichte was aangezet, maar er is een paarse legging bij terecht gekomen.. Dus ik sta met mn moeder tebellen en dacht even de was eruit te halen, alles LILA geworden.. Ook Christian's nieuwe nijntje kleren, maar ook Johans witte trui! Nou verschrikkelijk! Heb alles in de bleek gezet, het trekt weer aardig wit bij.. Maar ohohoh! Wat heb ik er weer een extra werk door Maar goed, aan de andere kant is het ook wel hilarisch, want wie stopt er nou een paarse legging bij? Vragen om problemen toch? Kristel: Ik rust nooit, ik ben zooooo'n bezig bijtje! Ik geniet van elk moment dat ik kan lopen en actief kan zijn S' avonds zit ik lekker op de bank, dat is uitrusten voor mij
haha en ineens heeft iedereen die banner grappig zeg @Ukkie: wat vervelend maar je had eerst een 2 of een M? dan zou het op 1 juist langzamer moeten gaan zou je zeggen. wat raar dan. heb jij ook nutriton in de fles. anders toch de 1,2,3 speen en dan een schepje extra of twee erin.
Bos.. ik had een twee speen van avent.. maar omdat ze daarmee zo langzaam dronk werd het door de nutriton te dik aan het einde en kreeg ze het er niet meer uit. Nu dus een 1,2,3, speen van avent en nu dus in 4 minuten :S dat is niet goed.. dus ik denk dat ik de fles maar een kwartiertje ongeveer voor de tijd maak zodat de nutriton zich goed kan mengen en dat het door de hele fles dezelfde dikte heeft.
@ukkie: wat raar bij mij is t namelijk niet dikker aan t eind van de fles. doe jij eerst t poeder erin en dan opwarmen of eerst water opwarmen en dan poeder erin