@ agneta: ik ben echt bang dat t komt door de voeding dat Julie zo slecht drinkt, ze krijgt nu nog steeds niet de juiste voeding voor haar binnen! ik ben er zo vandoor, moeten nog even naar de stad, een trui voor vriendlief ruilen... voor degene die er vanmiddag niet meer zijn: Alvast een hele fijne jaarwisseling en dat 2010 maar een gelukkig, gezond, liefdevol en vruchtbaar jaar mag worden! Liefs van ons 3tjes hier!
OOOOh ik word echt gek.. steeds is ze stil en dan knallen ze hier weer dichtbij en dan begint ze weer!!!
@ukkie: oh vervelend zeg dat ze zo'n last heeft van het geknal. ik ook maar dacht dan dan ze lezen wat er bij de sprong hoort
Boa.. nou ze had er geen last van.. maakte haar niks uit.. maar ze zit gewoon te klieren.. maar volgens mij slaapt ze nu.. dus ga zo heel voorzichtig kijken boven
Tis hnier ook niet normaal hoor.. zo hard! Lijken wel bommen zo hard.. en het sneeuwt hier ook weer.. bah.. ik wil LENTE!
@Agneta: gooi der maar af hoor, geen probleem Raar dat de dokter het niet belangrijk vindt zeg. Hoop dat ze snel weer beter drinkt! @Sterretje: balen dat K afvalt. Is zn temp wel gedaald? @All: ik wil iedereen even bedanken voor alle steun die ik (wij) heb mogen ontvangen van jullie. Ik wens iedereen voor 2010 het allerbeste en dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden! Ik ga nog even de stad in en daarna de hort op. Ben vanavond onder veel mensen, dus kan niet alles laten gaan helaas, zeg wel dat ik last heb van de kruitdampen Dames, een goed uiteinde gewenst en dat alle beebjes maar door mogen slapen vanacht! Tot 2010
ik ga ff spieken bij Sophie.. die ligt er nu een uur in als ze nog niet slaapt weet ik het ook niet meer hoor wish me good luck
bos thanks ga het zo lezen ik ga ff boodschapjes doen en gelijk pepti kopen. oma je woont lekker dicht bij dus drop haar af hihi.
Nou ik weet niet waar Sophie last van heeft... Ze huilt steeds en dan kijk ik en dan slaapt ze weer.. ze huilt dus in haar slaap. Iemand hier ook ervaring mee??
hee meiden kom ff langs... zo maar weer verder. Heb eerst boven maar eens opgeruimd en alle was opgevouwen. 'k Heb nu een hyper kind in m'n buik, pff... voor 't eerst dat 't ff niet zo lekker voelt. Zo maar weer in beweging, kan ze weer slapen 'k Heb m'n spulletjes ook binnen, heb nu 2 tutpopjes en een badcape met de naam. Erg mooi geworden 'k Zal even een knoop aannaaien, stom werk eigenlijk, maar goed dat krijg je met een kerel die niet met kleding om kan gaan. Hij heeft het vorige week al gepresteert om een gat in z'n nieuwe vest te krijgen. Die moet ik ook maar proberen te maken maar heb geen zwart garen, dus neemt m'n zusje dat vanavond mee. Eigenlijk zou ik 't m zelf moeten laten doen Sorry Agneta en Ukkie, kan hier even geen kindje gebruiken haha. Moet nog veel te veel doen. Ben al steeds de hond in de gaten aan het houden, die gaat sinds kort steeds bovenop de salontafel liggen als wij er niet zijn. Heb 'm vanmorgen al 2x betrapt. Tot later!
hallo, Ik zag dat ik nog niet op de lijst stond voor de meeting Maar zet mij maar neer bij 24 april..en dan leek ons de dierentuin wel leuk! Nou ik ga er weer vandoor we moeten nog boodschappen halen.. Als ik hier niet meer kom..dan wens ik jullie alvast een fijne jaarwisseling!!
red.. haha gekke hond! en doe je wel een beetje rustig aan? Hmm manlief is nog niet thuis maar Sophie slaapt wel.. Zo naar de HA, daarna de stad in oliebollen halen en vuurwerk kopen.. en dan naar de buren.. we worden rond 5en verwacht. Ik kom vanmiddag nog wel even vertellen hoe het bij de HA was.