Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    pff zoo moe alles doet pijn van het lange werken.

En nou hopen dat de menstruatie morgen niet komt...!

@ gaby hoeveelste ga je trouwen...

2. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven

3. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    op een vreemde manier is het 2x geplaatst

4. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @yvi: gaby gaat 29 januari trouwen :D

5. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    het is rustig.. iedereen slaapt zeker

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    nou een slaapvol 2010 dan maar he ;)

hier bij m'n schoonouders geweest. Ga nu ff wasje ophangen en rokje strijken en dan naar mijn ouders. Probeer de was nu maar even bij te houden, kan ik morgen misschien alvast wat babyspul wassen. Vriendin wil volgende week komen, meehelpen met strijken enzo. Vond ze leuk, nah gezellig :)

nou tot vanavond!

7. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Iedereen een gelukkig, gezond, liefdevol en vruchtbaar 2010 gewenst!!

@ Dreamer, Gaby, Nen en Matta: Dit MOET jullie jaar worden!

@ Suus: ow dat was even schrikken zeg, gelukkig viel het allemaal mee!

@ Kristel: Wat heeft Yentle uiteindelijk nog lekker geslapen zeg!

@ Bos: Lars lekker doorgeslapen dus! Heerlijk hoor...

@ Dees: Tjee wat balen zeg van de geboortekaartjes! gelukkig nu alles versturen!

Dimara lag gisteravond om 22.00 uur in bed en heeft geslapen tot 0.05 toen schrok ze toch wel wakker van het vuurwerk, ik heb haar meteen even uit bed gehaald en ze is even mee naar beneden geweest, voor het raam en ook nog even buiten naar het vuurwerk gekeken en ze vond het prachtig :D om 0.30 uur lag ze weer in bed en is ze meteen lief gaan slapen, om even over 01.00 uur werd ze nog heel even wakker omdat de overbuurman een 100.000klapper aanstak maar dat was alleen even huilen, en toen ze haar speentje terug had is ze weer meteen gaan slapen... ze heeft geslapen tot vanmorgen 8.30 uur (vannacht maar 4x huilend wakker, speentje gegeven en weer verder slapen, t gaat dus de goede kant op) om 8.30 uur haar flesje en om 9.30 lag ze er weer in en hebben we met z'n 3tjes geslapen tot 11.30 uur, toen belde mijn moeder me wakker :( heerlijke nacht gehad dus! vandaag hebben we lekker rustig aan gedaan en zijn we lekker met z'n 3tjes wezen wandelen in het bos, was wel koud maar lekker!

9. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    tot welke leeftijd drinkt een baby meestal snachts nog een flesje.. vroeg me dat ineens af..

Gaby is nog steeds hier.. gezellig :D

10. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ik wil ook nog iedereen een mooi, gezond gelukkig en vruchtbaar jaar toewensen en dat alle dromen en wensen maar uit mogen komen!!!!!

hier is julie om 20.30 naar bed gegaan nou ja in de wagenbak want we waren bij mijn oom en tante en heeft ze geslapen tot 01.30 heeft ze een flesje gehad en weer geslapen tot vanmorgen dus ze heeft nergens last van gehad gelukkig.

oma,gaby,matta en nen jullie wil ik dit jaar extra veel geluk toewensen en dat jullie maar eind van het jaar jullie beeb of dikke buik mogen vast houden!!!

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: Dat is per kindje verschillend, bij de aug. mama's zijn er nog kindjes die snachts een flesje krijgen, maar Dimara is er al een hele tijd vanaf!

@ Agneta: Wat goed van Julie dat ze zo goed heeft geslapen vannacht! Hoe gaat het nu met de flesjes pepti?

12. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum ja gaat beter met die flesjes ze heeft er vandaag al 3 op! haha is nog weinig maar meer als eerst.

lees net bij de januari mama's (daar zit een vriendin bij) dat het aan het rommelen is bij haar. gister prop verloren. haar vriend belde gisteravond al. spannendd!

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ agneta: Wat goed zeg dat ze beter drinkt... hoop dat de HA gewoon meewerkt en je de Pepti snel vergoed zult krijgen! is Julie nu ook vrolijker enzo?
    Spannend zeg voor je vriendin!

14. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum ja echt heel fijn dat ze beter drinkt. ze is nu super vrolijk. lacht de hele tijd wil gewoon lol maken. ze zit nu in de kinderstoel bij mij aan tafel zo gezellig.
    hoop ook dat de ha maandag niet moeilijk doet. wat denk jij dat ik het beste kan zeggen?

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: ik zou zeggen dat je het vermoeden had dat de hypoallergene voeding niet goed genoeg was voor haar en dat je daarom Pepti bent gaan proberen en dat je daardoor nu een heel ander kind hebt wat ineens supervrolijk is en wel goed drinkt!

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hoi hoi hoe is het hier.

17. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden,

Net bij mn moeder geweest, manlief ligt even op bed.. Ik ben wel moe, maar ik verwacht dat Christian zo wil eten..

Wat een rit weer, totaal 3 uur in de auto gezeten pff.. mn ruggetje :(

Fijn om te horen dat de jaarwisselingen met de baby;s goed is verlopen :D

Is Hilli al online geweest?

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel: beetje bijgekomen vandaag haha. lag je er zo laat in dan.

@dees: jee zeg dat is lullig van die kaartjes. 27 is niet veel. wel fijn dat je nu gewoon alles nog kan versturen. hadden ze vakantie ofzo dat het zo lang duurde. wel slecht zeg dat het zo lang duurde en dat ze geen vervangende drukker hadden ofzo..

@matta al lang niet meer gezien of wel?

@red: niet te veel gepoetst toch zeker vandaag.

@gaby: ja ja bijna je bruiloft zenuwachtig?

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @juffie: hoe heeft christian het gedaan vannacht?

20. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Nou vannacht met het vuurwerk heeft Christian het prima gedaan.. Het kereltje was namelijk uitgeput! Hahah hij weigerde om te gaan slapen tussen 20.00 en 0.00. Hij kent zn dreami (kinderwagenbak) nogn iet zo goed en daarom viel hij maar niet in slaap.. Toen ik hem om 12 uur in de maxi cosi deed viel hij als een blok in slaap. om 01.00 waren we thuis, pas om 5 uur wilde hij eten ;) Keurig gedaan dus!

Deel Deze Pagina