Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    de eerste sprong is me 4 weken hoor.. dan met 8, dan 12 dan 19/20 en dan 27 weken en dan elke 10 weken

2. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    emma.. haha zelfde :p

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: Ik heb ook de 6e ziekte gehad, dat is de enige kinderziekte die ik ooit gehad heb, zelfs de waterpokken enzo heb ik niet gehad!!

@ Bos: Thnx voor t geruststellen meid, ik denk dat ik me gewoon te druk maak!!

@ Sterilisren: elke dag?? dat hoefde van onze kraamverzorgster niet hoor... 1x in de week was prima! ik was ze na elke voeding af met afwasmiddel en kook alleen de spenen wekelijks uit!

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik heb bij lars ook elke dag uitgekookt tot hij ruim 3 maanden was. daarna niet meer. hij heeft nu toch wat meer weerstand dus kan hij wel hebben denk ik.

5. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

ik ga denk ik het boek maar aanscaffen..

6. juffie2008

7. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Juffie.,. t kost 30 euro maar ik heb er echt heel veel aan!

ik deed het elke dag in de magnetron sterrilisator maar nu om de dag en haar zuigspenen ook

8. juffie2008

wat gaan jullie eten?

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nasi

10. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Juffie.. had er al neergezet.. maar tagatella met verse spinatzie, cremefraisch, uien en zalm.. en Ben & Jerry strawberry cheesecake na! Jullie??

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    je kan het boek ook tweedehands kopen voor minder dan 30 euro bij bol.com ziet er vaak gewoon nog goed uit (staat ook bij in welke staat het nog is.)

hier heeft lars een slaap dag zeg. hopen dat hij morgenochtend ook wel uitslaapt.
    vriendlief gaat zo hardlopen met de buuf maar het sneeuwt/regent steeds. benieuwd of ze wel gaan.

12. juffie2008

klinkt goed.... allebei lekker maaltje ;)

wij eten aardappeltjes uit de oven, vis en gekookte worteltjes

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Wij eten... uhmmm ja dat is een goeie hahaha ik zit nu nog lekker aan de toastjes met filet :D

NOS Teletekst en dan pagina 410... wel grappig :D

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @ukkie, dat klinkt jummie!

wij eten hutspot met een vegaburger, vriendlief kookt :D

j heeft ook al een tijdje last van een sprongetje hij brabbelt echt nonstop en dan ook echt nonstop en lacht er zelf om. Als ik hem op bed leg gaat hij huilen en blijft dat ook doen...maar hij wil ook niks anders. Ik moet de hele dag met hem rondsjouwen (auw mn rug)
    hij heeft vandaag sinds 7:00 een half uur geslapen.. ben blij dat mark thuis is.

hebben jullie kindjes een knuffel in bed? Ik merk dat j er wat rustiger van word maar is dat wel veilig?
    nou ik ga maar weer naar hem toe.. hij is behoorlijk overstuur weer..

15. juffie2008

hilarisch mum :D

16. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Mum grappig verhaal zeg!

Emma.. Spongetjes.. pfff Sophie zit er ook in een maar merk het niet echt aan haar gedrag heel soms maar niet zo heftig als de vorige twee.. ik zag het vandaag doordat ze echt gericht ding pakken en spelen.. werd er emotioneel van!

Knuffel in bed.. ja als vanaf de geboorte.. en ze ligt op haar zij en zet ze dan neer voor haar gezicht (ongeveer 10cm er tussen) en dan als ik kijk liggen ze het hele bed door.. zo lief..is niet gevaarlijk als ze niet te zwaar zijn.. hier is winnie the poo al opgegeten.. zit een dikke kwijl vlek op!

17. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Eten, manlief heeft chinees gehad, ik patat en frikandel. Lust sinds ik zwanger ben geen chinees meer.
    @Sterriliseren, eerste weken elke dag en daarna 1-2 keer per week is het advies. Vanaf 6 maanden hoeft het niet meer.
    @Mum, volgens mij krijgt Dimara niet teveel binnen hoor, ze zal vanzelf een keer de lengte inschieten.

'k Heb hier vandaag bij de kringloop het boek veilig bevallen gekocht voor 3 euro. Ga ik vanavond eens lekker lezen. Hihi moet me toch een beetje voorbereiden he.

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Ow vermoeiend zeg zo'n dagje, fijn dat Mark thuis is!

@ Juffie: ja apart hé... ;)

Hier ook knuffels in bed, maar bij het hoofdeinde, omdat ze ingebakerd ligt kan ze er dus niets mee... de afgelopen 4 nachten heeft ze in haar slaapzak geslapen maar die is zo stug dat ze er nog niet bijkan

19. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    dames.. ik ga voor manlief koken.. ben straks wel weer ff terug!

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, haha grappig. wel leuk dat ze nu ieder een eigen verjaardag hebben.
    het is geen dagje helaas gaat al een tijdje zo;).
    Ben je al aan het ontbakeren? Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken hoor om dimara haar gewicht..j is ook een ' dikkertje'

@ukkie, ja mooi he? ik heb het ook gefilmd toen hij voor het eerst zn handjes ging ontdekken.
    En dan kijken ze er zo mooi verwonderd bij he :D
    Ik heb nu ook een knuffel bij hem in bed, die is ook heel licht dus kan niet zoveel gebeuren dan..
    Ik schrok gister wel even, meneertje had zijn hemeltje naar binnen getrokken.. er was een lintje aan de spijlen los gegaan.

@Red, zo dat is geen geld! Ik heb de volle pond betaald;).
    Ik heb wel veel aan het boek gehad en het is ook een fijn gevoel als je 'voorbereidt' bent toch?

er is btw heel veel uitverkoop bij de hema. Ik heb vandaag allemaal leuke sokjes voor j gehaald voor 50 cent en nog wat kleertjes.
    En turquoise suede handschoenen voor mezelf van 25 euro nu 2 euro:D

Deel Deze Pagina