dreamer: is inderdaad een spannende maand.. hoop dat ze je snel bellen. de rest heb wel bijgelezen.. maar is niet echt blijven hangen.. sorry
@ Bos: haha zo slaapt Dimara ook als ze haar armen onder de dekens vandaan heeft gewurmd! hoe is het vannacht gegaan? Dimara is 2x wakker geweest om half 4 en om 6 uur voor haar speentje en toen meteen weer slapen! daarna om 8 uur wakker voor de fles! @ Mariss: Fijn dat het te doen is zo! @ Kim: Gezellig avondje gehad gister? fijn dat Ayden weer beter is, alleen dat hoesten klinkt zo sneu hé! Spannend hoor dat je morgen moet beginnen! @ Dreamer: ow ja dat was in Januari al!! Ow zooooo spannend nu voor jullie! @ Red: Nou jouw moeder is dus wel een soort van ervaringsdeskundige als ik het zo hoor... het is bij de 4e dus uiteindelijk niet nodig geweest om in te leiden?? Wat een k*tnacht heb ik gehad zeg... om half 4 werd Dimara dus even wakker, Vriendlief haar der speentje gegeven en ze sliep weer verder, vriendlief naar de wc en ik hoor beneden van alles omvallen... was de maxicosy uit de voorraadkast gevallen (zit onder de trap, en doordat er iemand over de trap liep is er dus iets gaan schuiven denk ik) maar ik schrok zo dat ik klaarwakker was... om 6 uur sliep ik bijna, wordt Dimara weer wakker, vriendlief was al nét voor mij opgestaan dus die heeft haar weer haar speentje gegeven en ze sliep weer verder, om half 7 sliep ik eindelijk weer.... Om 8 uur was Dimara wakker voor haar flesje, blijkbaar heb ik haar niet gehoord want ik sliep nog, staat vriendlief ineens naast mijn bed met haar en maakt ie me wakker omdat ze een flesje moet, terijl hij dondersgoed wist dat ik zwaar kl*te geslapen had... geef dat flesje dan aub even zelf en laat mij liggen... Na haar flesje heb ik moeten vragen of hij haar aub wilde verschonen en weer in bed wilde leggen zodat ik verder kon slapen, nou dat deed hij dan wel. hij ging er zelf ook maar meteen uit, maar Dimara sliep nog niet... wat had ie nou gedaan, de babyfoon dus niet aangezet en Dimara heeft 10 minuten liggen huilen, toen ben ik er zelf maar weer uitgestapt en was dus weer klaarwakker en kon niet meer slapen
@yvi, wat balen meid ik zou ook een ander ha zoeken want dit is niks @kristel, hier ook flink last van sprongetjes hoor. Ik ben hier ook niet zo vaak meer de laatste tijd, heb er geen tijd voor helaas.. hopelijk snel weer. @mum, maak je geen zorgen je geeft haar vast genoeg aandacht sommige kindjes hebben gewoon iets meer slaap nodig. pfff wat een nacht zeg! idd mannen *zucht*... mark denkt er ook niet aan om de babyfoon mee te nemen als ik nog op bed lig, ik moet het letterlijk vragen. Zometeen ga ik sporten en als ik dan niet vertel dan hij in bad moet en de kleertjes aan, dan ligt hij straks nog in de pyama haha. Kun je vanmiddag nog bijslapen? Nog plannen vor vandaag verder? @mariss, oe pijnlijk! ik heb ook last van droge lippen. Sinds ik bv geef moet ik zoveel drinken, soms vergeet ik dat en heb ik ook meteen droge lippen. @kim, alvast succes maandag! was het nog gezellig ? @red, hoop ook vor je dat je dat geerfd hebt @all, eindelijk weer een goed nachtje gehad hij had honger om 6.20 en daarna is hij weer gaan slapen tot 9 uur heerlijk! Wij moeten straks naar een familiefeestje van mark zijn complete familie...in een zaaltje nieuwjaarsborrel. Een heleboel hebben j nog niet gezien dus word lekker druk voor hem weer...
@ mum Jeetje dat klinkt als een rotnacht!!! Ingeleid: Het gaat vaak wel sneller begrijp ik van veel mensen, omdat de weeenstorm heel heftig is.. Bij mij 6 uurtjes, 18 min. persen tsja ik vind dat heel netjes zekers voor een eerste! Alleen na 3 uur weeenstorm was ik er helemaal doorheen! Ik hoor trouwens dat veel vrouwen wel sneller inscheuren door een ingeleide bevalling, omdat het sneller gaat??
@ Dreamer Hopelijk hebben ze de donormatch snel gevonden Dus meer begin Januari? Het wordt je van harte gegund!!!
@ Emma: hmmm jij dus ook een echt vent haha hier ook alles voor moeten kauwen.. ik zeg weleens dat ik 2 baby's heb! ik ga helaas niet slapen overdag.. hoe moe ik ook ben, het lukt me gewoon niet... we wilden straks even lekker gaan zwemmen! Lekker zo'n nacht hoor! have fun op t feestje, hoop dat J. niet teveel last krijgt van al die prikkels en aandacht! @ Juffie: Nou van dat het sneller gaat heb ik niks gemerkt hoor... en Dees ook niet zo te lezen... ik heb 20 uur over de hele bevalling gedaan en Dees nog wel langer!
@ mum Dat hoorde ik voor die tijd van mn ceasertherapeute.. Die zei al als je ingeleid wordt hoef je daar niet blij mee te zijn.. Ze vertelde een beetje wat zij zoal tegenkomt in de praktijk na die tijd.. Maar misschien ligt het ook wel aan de rijpheid van je baarmoedermond? Ik had dus al 2 cm ontsluiting want ze konden ook meteen de vliezen breken en de electronica voor Christian inbrengen..
Christian is trouwens heel erg beweeglijk vandaag.. Hij is echt aan het tijgeren hahah continu met zn beentjes aan het afzetten en proberen omhoog te komen.. Hij was net van het midden van het bed naar boven "getijgerd" zette zich wel af tegen manlief maar toch Lekker kereltje hoor!
goedemorgen, Mum.. wat vervelend je nacht zeg! bah.. veel plezier met zwemmen Yvi.. jammer meid! Sterkte en als ik jou was zou ik ook gaan bellen.. emma.. veel plezier vanmiddag! Juffie.. leuk is dat om te zien he! Ze worden zo groot. All.. net wezen zwemmen met Sophie.. Ze heeft helaas dus nog niet geslapen na 8 uur vanmorgen.. ze krijgt nu een flesje en dan lekker naar bed tot half 2 want dan moeten we naar Friesland naar de opa en oma van Raimon.. gelukkig is dat ook nog een uur rijden zodat ze dan ook nog even een uurtje kan tukken.. Hier een goede nacht gehad.. ze heeft onafgebroken geslapen van half 9 tot 8! Heerlijk!
kruidvat luiers zijn in de aanbieding vanaf dinsdag.. maatje 2 74 luiers voor 9,99 ga ik even inslaan
zo hier zijn alle kerstspullen weer weg.. en alle kastjes zijn uitgeruimd en opgeruimd.. alles is weer netjes
Juffie.. ben hem vergeten, dus kan het je niet vertellen.. Ik moet even een fototje spammen.. Sophie die naar eigen nageld vijlt
@ Juffie: hier hebben ze ook meteen mijn vliezen kunnen breken en Dimara kreeg meteen een schedel-elektrode! dus ook dat zegt niks De doos van c1000 is wel de moeite waard ja! @ Ukkie: Goed hoor van Sophie dat ze zo lekker heeft geslapen! @ Suus: heb je ze al geprobeerd die luiers? ik vond ze namelijk heel stug, dus voor je gaat inslaan en ze zitten niet fijn ofzo... @ Gaby: Goed bezig hoor!
Suus.. ik vond de luiers nr 2 vant kruidvat ook vreselijk! Zo dik en stug! Ben na kruidvat 1 gelijk overgestapt naar pampers! Veel fijner (persoonlijk) Mum.. al wezen zwemmen?
@Mum, haha jah idd! De 4e is toch nog spontaan geboren. M'n moeder had altijd last van hoge bloeddruk, behalve bij de laatste (maar die is in Groningen geboren, rest in Zuid-Holland, haha volgens de huisarts kwam dat door de zuivere lucht ) Hoge bloeddruk heb ik in elk geval niet geerfd. Vervelend joh dat je 'm alles moet voorkauwen... ben benieuwd hoe dat straks hier gaat. @Emma, haha jij ook al @Ukkie, veel plezier! Sneeuwt hier inmiddels wel weer en wegen zijn niet erg schoon maar gladheid valt mee. @Suus, hier geen fan van kruidvatluiers maar vriendin wel dus zal voor iedereen anders zijn. Ik ga ff een babywasje aanzetten
goede morgen deze morgen nou lars heeft geslapen tot half zeven. toen lag hij te kletsen in bed. na twee keer mopperen en dus twee keer speen geven hem even laten huilen en toen weer speen gegeven en toen was hij zo weer vertrokken dus nog een uurtje geslapen van kwart over zeven tot kwart over acht...ben er blij mee. @mum: had jij dimara overdag ook gelijk uit de doek of alleen in de nacht? ik laat hem denk overdag nog wel even in de doek. eerst maar even kijken hoe het 's nachts gaat (is zijn beste slaapje) bah wat een rot nacht heb jij gehad zeg. misschien een idee om af te spreken wie er uit gaat (doen wij namelijk altijd) ik ga er namelijk op zaterdag uit om acht uur en vriendlief op zondag. zo kunnen we allebei een dag uitslapen. heeft iedereen een babyfoon? wij niet namelijk. hoor hem namelijk wel als ik op bed lig en beneden zit..