Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Bos, 'k denk dat ik ook voor digitaal ga, anders blijft het er bij mij denk ik bij.

@Ukkie, had er nog niet op gereageerd, maar harstikke goed van je dat je er hulp bij zoekt! Ik heb inmiddels zelf geleerd om soms een stapje terug te doen, hoewel dat nog wel eens met frustraties gepaard gaat. Hopelijk heb je er baat bij en kun je lekker van alles genieten!

'k Heb vrijdagavond bij m'n ouders m'n fotoboeken zitten bekijken en ook 't ikke boek. Haha zo leuk! m'n moeder heeft trouwens wel veel bewaard zoals navelklemmetje, eerste haartjes geknipt, stukje uit de krant, inschrijving gemeente, enz.
    'k Liep trouwens pas met 1,5 jaar en begon met 13 maanden ofzo pas te kruipen en ergens daar tussen in te zitten. Een luilakje dus ;) Stond in m'n boek dat ik een drifkikkertje was haha. k Denk trouwens dat de kleine wat op mij gaat lijken als ik de 3d echo foto en mijn eerste babyfoto's zie.

Iemand ervaring met het stoppen met roken van je partner? Pff... af en toe...

2. @ Juffie elite is vanaf 2500, hier zit ik nog mijn best te doen voor de expert member :p
    Leuk toch dat je zoveel foto's hebt, ik heb maar bar weinig foto's en sta er zelf amper op.. omdat ik er nog uitzie als een lijk.. erg jammer.

@ Red daar zat ik zelf dus ook aan te denken dat ie zo snel weer komt omdat hij stopt met drinken na een kwartier en 'vroeger' deed hij er wel een half uur over. Maar het kietelen in handjes en voetjes werkt gewoon niet, tussendoor doe ik idd zijn luier en daarna leg ik hem weer terug aan. Maar hij pakt dan ook niet altijd. Ik ga dat koude washandje maar proberen.. hopelijk reageert hij daarop. Nu is het natuurlijk ook dat ie moe is en hongerig tegelijk dus een vicieuze cirkel.
    Alleen de ene borst is nog wat pijnlijk waar ik de borstontsteking had/heb.. soms komen ineens harde plekken terug, dan kolf en masseer ik die hele borst leeg.
    Ach niet alle bevallingen gaan zo met pijnbestrijding, ik ging er zelf blanco in gelukkig want je kan net zo goed een makkelijke bevalling hebben!

@ Ukkie jeetje ik heb precies hetzelfde, ben ook zo perfectionistisch. Ik praatte voor de bevalling al veel met een psych, en uiteindelijk kan ik steeds meer los laten. Ik moet het eigenlijk gewoon doen en verder niet nadenken. Dan is het maar een beetje rommelig in huis, dan is er maar een stapel was. Het loslaten is een heel proces en kan best wel een tijdje duren.. ik denk iig dat je het super doet als moeder en als huisvrouw en als partner etc. Het is tenslotte ook een hele klus! Maar goed dat je aan de bel heb getrokken zelf want anders wordt het alleen maar erger, veel succes bij de psych!!

@ Kristel klopt dat ze Remifentanil pompje niet in ieder ziekenhuis hebben.. ik wist hier van tevoren dat ze het hadden en wilde dat ook eerst voor een ruggenprik, zij ook dus. Als ik ooit nog eens mag bevallen, wil ik al ruim om tijd een ruggenprik en van tevoren de bevalling goed doorspreken voor jou ook handig idd! Eerst 5 centimeter hier ook van 09.00 's ochtends tot de volgende dag om 04.00 over gedaan ;) maar niks over een ks gehoord, en die wilde ik toen eigenlijk wel.. wel zo slim om de volgende keer alles goed door te spreken!!
    Ik vind je bezorgdheid alleen maar lief hoor :D ik weet zelf natuurlijk ook niet zeker wat het is, maar ik houd alles in mijn achterhoofd. Hier in ieder geval geen reflux. Ik wil ook nog wel naar een osteopaat. De bevalling was voor hem namelijk ook wel zwaar, hij zat klem met zijn handje en schouder. Wanneer kan ik dat het beste doen?

Jason heeft het vanmiddag wat beter gedaan, hij wordt nu net weer wakker.. en ik zit net met pizza in mijn mond.. ben benieuwd hoe het voeden nu gaat.

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Misschien kun je 'm na het verschonen even uitkleden en alleen in z'n romper aan de borst. Als dat niet helpt een koud washandje.
    Je borst goed in de gaten blijven houden en hem die goed leeg laten drinken. Doe je 1 of 2 borsten per keer?
    Hopelijk gaat het nu wat beter!

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey hoe is t hier..

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    he gaby, volgens mij prima.

ik ga er vandoor! zal even broodjes smeren voor manlief voor morgen en dan gaan we lekker vroeg op bed.

Tot morgen!

6. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Dees.. grappig dat je het zelfde hebt.. ik weeet ook wel dat ik los moet laten maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Weet jij bij jezelf ook waar het vandaan komt dat je zo bent? Fijn dat Jason het zo goed gedaan heeft vandaag! Succes met voeden!

Ik ga maandag bellen.. heb een aantal nummers gehad.

Zo.. Soofje heeft flesje op en papa brengt haar lekker naar bed.. Ik ga ook vroeg op bed. Lag in de auto al te slapen.. heb er een zere nek van.

Fijne avond allemaal!

7. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

meiden check dit:

8. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Aah popje! Juffie! Hij lijkt op jou he?

9. Wat een lieverdje!
    Hier ook eentje:

10. Rustig hier!
    Jason ligt nu te dutten op mijn schoot.. hij houdt er echt niet van om in zijn ledikant te liggen. Herkenbaar voor jullie?
    Voeden vanavond ging goed.. hij was goed wakker en heeft goed gedronken! Bij het verschonen daarna poepte hij gelijk zijn luier onder.. kon ik weer een nieuwe omdoen!!

@ Ukkie ik denk dat ik het perfectionistische heb geërfd van mijn vader, en het is nog wat erger geworden doordat ik dacht dat ik nooit iets goed genoeg deed vroeger. Daardoor faalangst gekregen. Maar therapie heeft heel goed geholpen! Leren loslaten is ook acceptatie dat het niet altijd perfect kan voor jezelf, dat kost tijd maar 't is echt niet onmogelijk.. en ik was extreem hoor ;)

Ik ga ook naar bed zo met mijn mannetjes. Weltrusten allemaal!

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hoi meiden

wat een schatjes zeg.

nou die *piep* video word niks met dit programma. heb ik net alle er op staan loopt hij steeds vast als ik hem wil bewerken bah.. denk dat ik maar net doe als de rest hier en gewoon lekker zo naar bed ga...

12. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @pompje: ik heb die ook gehad na de keizersnede.. was er heel blij mee :p heb hem gehad tot donderdagochtend :p
    Ook ruggenprik gehad :D die deed helemaal niet echt pijn en was ook in 1 keer goed gegaan :D

@bos: hier ook babyfoon.. zo 1 met camera.. was besteld bij wehkamp.. maar hij stoorde dus is nu bij de wehkamp voor reparatie..

@kim: heel veel plezier en succes morgen op je werk.. hoop dat het bevalt :D

@ukkie: goed dat je er toch aan toe geeft.. is uiteindelijk alleen maar beter voor iedereen :d

@juffie: helaas :p maar goed doel is ook goed hoor :p :D

@chamaro: knap dat ze op haar buik kan draaien. word al een echte grote meid :p

@redd: het is wel heel fijn dat jij overal zoveel vanaf weet :p fijn beroep :p
    foto's druk ik af en plak ik in... afdrukken via foto.com.. goede kwaliteit en niet duur :)

@desiree: fijn dat het beter gaat met jason :) gelukkig maar..
    elena ligt ook het liefst op schoot maar kan overal goed slapen :) ook in ledikantje

@gaby: hier alles goed hoor :)

@all: bij mij lukt het nooit een foto in berichtje te plaatsen.. drukke dag gehad vandaag.. eerst lekker gedouched met mijn meisje.. daarna kerstboom opgeruimd.. toen naar een rommelmarktje geweest.. en daarna op visite bij mijn ouders..
    over een uurtje mag elena eten en dan lekker naar bed :)

13. juffie2008

Hai hai,

Ukkie:
    Nee, hij lijkt meer op Johan toen hij baby was. Maar hij begint nu ook wat meer op mij te lijken, mijn ogen en neusje en lippen ;)

We zijn hem aan het leren hoe hij op zn fopspeen moet zuigen

14. juffie2008

sorry*** onderbreking Christian ligt te huilen in bedje***

@ Desiree
    Wat een prachtventje!! Blond koppie hoor :D
    Ennuhh herkenbaar niet in eigen bedje willen, heeft Christian tussen 20.00 en 24.00
    Nu proberen we het toch..

@ Suus
    Je boft maar met Elena ;) En alvast weltruste voor na het flesje van je meiske

15. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    even een test

16. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    hey meiden,

Wat een gezelligheid hier. Ik ben nieuw hier, dus beetje aan het rondkijken, maar dit lijkt me een leuke club!
    mijn vriend en ik hebben begin vorige maand de pil weggegooid, dus we hopen snel zwanger te zijn!

Groetjes Flowerz

17. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

dames ik ben er vandoor.. morgen werken van 9.00 tot 18.30.. zit puk meteen de hele dag alleen :(

fijna avond..

18. juffie2008

@ Flowerz

Welkom!!! Hopelijk kun je ons tempo een beetje bijhouden hahah!

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @flowers: welkom.. vertel eens wat meer over jezelf :)

@juffie: ja heb echt geluk met haar.. is zo'n mooie lieve meid.. zo'n makkelijk kindje.. ik zal daalijk eens een mooie foto van haar plaatsen..
    Wil Christian een speentje? elena al vanaf dag 2 :p :)

20. juffie2008

Nee, de eerste dagen hebben we geen speen mogen gebruiken ivm de borstvoeding..
    Nu heeft meneertje geleerd: Als ik hard genoeg huil dan stoppen papa of mama wel hun pink in mijn mondje.
    En dat zijn we beu! Dus tijd voor een fopspeen ;)

Ik ben erg benieuwd naar een foto van Elena...Snel Spammen!!

Deel Deze Pagina