Ja het lijkt mij ook gezellig! Mijn vriend en ik zijn aan het proberen om zwanger te worden, heb de wens al heel lang, dus hebben net na sinterklaas de knoop toch door gehakt en de pil weggegooid. Ben trouwens 24 jaar. Kan ook niet wachten tot het zover is. Dit wordt ons eerste kindje dan! Erg spannend allemaal!
hi hi, dat speentje zoek ik dus de hele avond.. Nu weet ik waar hij belandt is.. Bij elena in de mond..
@juffie: dit was al het 2de speentje.. heb ook nog zo 1 met lichtblauwe ook met i love mama ik vind dat een meisje ook roze moet zijn Ben zo trots op haar
@flowers: net gestopt met de pil dus.. wel erg spannend.. hoop dat het snel raak mag zijn ik hoef ook niet meer zoveel berichtjes voor ik elite member
Ik ben ervandoor ga mijn kleine meisje schone luier aandoen en slaapzak aan.. want over 10 minuutjes mag ze haar flesje.. daarna ga ik ook lekker mijn bedje opzoeken.. fijne avond allemaal!!! en tot morgen!! (morgen is trouwens eerste dag alleen met elena.. pascal moet morgen weer werken.. spannend )
@suus1987: Ja dat hoop ik ook! lijkt me zo mooi! hoe zit dat dat dan met het aantal berichten wat je verstuurd, wat gebeurd er dan? Dus jij bent net bevallen? gefeliciteerd!
Wat een knappe baby's hebben jullie toch!! @flowers: Welkom hier..! Hopen dat je snel zwanger mag zijn..
Goedemorgen gaby1986, werkse vandaag, je kunt een lange dag beter in het begin van de week hebben dan op vrijdag, maar toch.... succes vandaag! Groetjes Flowerz
Hoi meiden ga zo naar mijn werk echt spannend, ik ga ayden echt missen na bijna 5 maanden samen geweest te zijn hij ligt nu heel lief te kwebbelen in zijn box ga nog ff met hem knuffelen en dan breng ik hem naar mijn ouders gelukkig brengt mijn vader me vandaag met die sneeuw want fietsen en sneeuw gaan echt niet samen bij mij fijne dag allemaal
flowers: nog welkom hier. kim: spannend hoor.. all: ben zo benieuwd hoe t gaat op t werk vandaag.. hopelijk stellen ze neiet al te veel vragen..
welkom Flowerz, ik hoop dat je het tempo bij kunt houden.. vertel eens wat meer over jezelf.. Juffie.. ja ik zie echt jou ogen (in hoeverre ik jou foto met zijn foto kan vergelijken) Suus.. wat een lieverd zeg! En inderdaad een meisje moet roze zijn vind ik ook! Kim heel veel succes vandaag! Vertel je vanavond hoe het was? dees.. je hebt PB All.. hier vanmorgen om half 7 al gewekt door Sophie nu flesje en dan weer direct het bed in, ze is best moe nu bijna 1,5 uur wakker. Misschien kan ik dan nog even slapen. Voel me echt niet lekker.. Ben zo moe, misselijk en heb allemaal weer tekenen van tijdens de zwangerschap (jeukende borsten e.d.) heb al een test gedaan maar die was gelukkig negatief.. moet er nu toch echt niet aan denken!