Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ukkie: balen dat je je niet lekker voelt..hopelijk voel je je snel beter..

nou k ben er vandoor.. de auto sneeuw en ijsvrij maken en dan op naar t werk...

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kim: succes meid hoop dat het leuk is op je werk

@gaby: werkse meid succes

@wonderz: zijn je vriend en jij al lang samen. spannend hoor hoop dat het snel raak is voor jullie.

3. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    @ukkie en bos:

Mijn vriend en ik zijn 2,5 jaar samen en dolgelukkig! en we hopen dat we ook snel zwanger zijn. Lijkt me heerlijk om lekker met een dikke buik rond te lopen.

Groetjes Flowerz

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: haha Jason heeft dezelfde kuren als Dimara, die werd ook altijd wakker als we pizza aten :p
    wat een lekker blond koppie heeft ie zeg! heerlijk!

@ Juffie: Christian is echt wel heel wakker hé, wijs ventje hoor!

@ Bos: Balen dat het niet lukt met dat programma!
    Hoe is het vannacht gegaan met Lars?

@ Suus: Was t gezellig bij je ouders? Jullie boffen idd met Elena!
    Hihi wat een geweldige "knipoog" foto :D de rest is ook super! mooie meid!

@ Flowerz: Welkom!

@ Gaby: Werkse meid!

@ Kim: Toi toi toi!! Kan me heel goed voorstellen dat je Ayden onwijs gaat missen!

@ Ukkie: Oww... ik dacht ook meteen, zal jij de volgende zijn? maar lees dat je een testje hebt gedaan!

Het is niet persoonlijk bedoeld want vind het hartstikke gezellig als er meer meiden komen kletsen maar bij iedere "nieuwe" denk ik... hmmm hoelang zal ze t volhouden hier? we gaan nogal hard en ik merk dat er echt een "harde kern" is haha!

Hier een geweldige nacht!! Dimara lag om 20.30 in bed gisteravond en ze is vannacht alleen rond 5 uur even "wakker" geweest, speentje gegeven en ze sliep weer...
    met wat gerommel tussen 7 en 8 kwam ze om 8.30 voor haar flesje! ik zeg dat ze klokkie rond heeft geslapen! (en dat ongebakerd!!) ben trots op mijn meissie!

5. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    MUm.. haha nee niet de volgende ;) en wat goed van Dimara zeg! Ben trots op haar! :) En wat betreft de nieuwe.. ik denk precies hetzelfde ;) ik wacht ook altijd af wanneer ze het niet meer bijhouden ;)

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    goedemorgen!

@Flowerz, welkom! Spannend zeg! Hopelijk is het snel raak!
    @Foto's, geweldig zeg :) Hihi nog ff en ik mag ook komen spammen ;)
    @Kim, werkse! Veel succes en plezier! Lijkt me wel raar dat je Ayden dan weg moet brengen!
    @Mum, hoe staat 't met solliciteren? Klopt wat je zegt met nieuwen... ach je moet dan gewoon keihard meekletsen en elke dag langskomen, dan komt 't wel goed.
    @Gaby, sterkte vandaag! Hoe doet 't puk 't in z'n eentje? Turbo vermaakt zich volgens mij wel aardig maar stelt het ook op prijs als we er geregeld zijn ;)
    'k Zal straks eerst de trimsalon eens bellen, 't is 1 haarbal inmiddels.

Hier weer wat babykleertjes in de was... zo schattig! Eersten zijn al droog en gelukkig nog redelijk zacht gebleven. 'k Zal ff wachten tot de wasmachine klaar is en dan ga ik langs mn ouders en boodschappen doen. Ik heb me gisteren een beetje verstapt ofzo.. snap niet hoe 't kan maar 't schoot me in m'n bekken en heb er nog aardig last van. Hopelijk trekt het weer weg. Zou ook kunnen dat er een zenuw bekneld zit, trok vannacht tot halverwege m'n been toen ik me omdraaide.

*ben trots op m'n mannetje, al 3 dagen gestopt :)* hihi hij is soms mega sjaggie... hoop zo dat ie 't volhoudt! hij zag erg tegenop om aan het werk te moeten, collega's gaan 'm nl. overhalen toch nog eentje te roken.

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hihi m'n banner zegt dat ik ongeveer 13 kilo ben aangekomen... hoe kan die dat nou weer weten :p

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: solliciteren haalt nog niks uit helaas! idd gezellig hoor als ze blijven hangen... hoop ook echt dat je mannetje het stoppen volhoudt!
    Ik ga hier aan de tosti... jij ook 1? :p

9. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Mum.. mag ik ook! Lekker!

ZO ben net wezen bellen voor een psych.. die lui hebben gewoon pas halvewege maart tijd! en andere gebeld en allemaal een w8ttijd van ongeveer 8 weken :-O! Zal het UWV blij mee zijn :-S

10. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hey goeiemorgen allemaal!!!

Hier een heerlijke nacht gehad :D Weer luxe hoor, om 00.00 heb ik hem gevoed (heel gemeen: met washandje in zn nek)
    toen om 05.00 en om half 9 werd hij wakker, had ik hem op mn buik gelegd waren we nog weer tot half 10 in slaap gevallen..
    Nu lekker gevoed, ik zit nu ff te ontbijten..

Vandaag de eerste dag zonder Johan, en meteen een drukke dag.. We moeten namelijk naar de kinderarts. Er staat alleen geen adres op de kaart waar we moeten zijn. Er is hier vlakbij een polikliniek..

Hoe was bij jullie de nacht?

@ Mum
    Je hebt wel gelijk over de nieuwe hoor, maar hey je hebt ook volhouders, kijk naar mij ;) Lol! Ennuhh de rest is volgens mij naar dat andere clubje jong en zwanger willen worden gegaan.
    Is toch ook leuk als nieuwe(N) samen beginnen?

Christian ligt met zichzelf te "praten" in de babygevangenis (box)
    Ff snel de havermout opeten en dan gaan we samen douchen :D

Jullie nog spannende plannen voor vandaag?

11. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    juffie.. nacht was prima.. ze heeft van half 9 tot half 7 gepit.. om 7 uur uit der bed gehaald en om 8 uur lag ze eralweer in tot heden

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: ja hoor... komt ie... vangen!!

@ Juffie: ja :D je hebt gelijk hoor... maar over het algemeen zijn ze na een aantal keer posten weer verdwenen helaas!
    Ik vind het ook niet erg als ze wel blijven hangen hoor...

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @flowerz: haha ik zit wonderz te typen ipv van flowerz. weet nie hoe ik er bij kom maar gelukkig had je door dat het voor jou was.

@slapen: lars sliep ook weer oningebakerd vannacht. werd om half 1 wakker. huilend, speen gegeven en ging weer verder totn om zes uur wakker. sliep was weer om zeven uur en toen half acht weer wakker. zucht...nu ben ik moe gaaap

14. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @chamaro: dank je :p dit is toch een forum waar aleen maar knappe kindjes geboren worden :p

@gaby: werk ze!! nog 4 dagen en dan heb je weekend toch :p

@kim: lijkt me moeilijk om ayden weg te brengen.. maar fijn dat je weet dat je ouders goed voor hem zorgen

@ukkie: vreemd dat je dezelfde klachten hebt als je had met de zwangerschap :S

@mumtobe: ja was wel gezellig bij mijn ouders.. fijn dat dimara zo goed geslapen heeft :)

@redd: hopenlijk houdt hij het vol.. raak van zijn collega's.. die zouden hem juist moeten steunen toch?

@slapen: 22.30 heb ik elena laatste fles gegeven en ging ze daarna meteen slapen.. toen kwam ze 3.00 voor de fles.. daarna kwam ze om 6.15 voor fles.. en toen doorgeslapen tot 9.45.. heb ik haar gewassen en klossen weggebracht.. en half 11 flesje

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Zo gaat het hier ook al een aantal nachten, maar er lijkt verbetering in te komen, dus er is hoop :D
    Dimara heeft trouwens haar slaapje na de eerste fles ook ongebakerd geslapen, Mama was te lui om haar helemaal uit de slaapzak te halen en in te bakeren haha ze heeft heerlijk tot kwart voor 11 geslapen!

@ Suus: KWam jij je bed nog in na de KS met die klossen? hier zijn ze er meteen (naja de kratjes) onderuit gegaan toen we thuis kwamen!

Morgen trouwens even een bedombouw ophalen, hebben we via MP gekocht omdat ons bed het echt eerdaags gaat begeven maar we nu even geen centjes hebben voor een heel nieuw bed.. het is een bed van de Ikea (Hopen serie) het is bijna nieuw en maar voor 40 euro dus dan kunnen we weer ff vooruit!

16. juffie2008

@ Bos wat vervelend dat hij wakker werd..

@ Suus
    Elena doet het dus netjes voor haar geboortedagen.. Qua voedingen! Keurig hoor, wie weet stopt ze volgende week ook wel met de fles van 03.00.. Ben je al naar het weeguurtje van CB geweest?

@ Ukkie
    Fijn dat bij jou ook de nacht zo goed is gegaan!

@ Mum
    Het zou leuk zijn nog 1 of 2 nieuwe erbij toch? Maar dan moeten ze ook Hardcore worden ;) Lol!

Christian en ik hebben net gedoucht, nu heb ik hem lekker even in zn bedje gelegd. Hij huilt alleen af en toe kort in zijn slaap.. Dan ligt meneertje te poepen of te plassen.. Doe ik zn speentje weer in zn mond..
    Ik heb net de was aangezet, de vaatwasser leeggemaakt en nu ga ik even zitten met 2 glazen water en een koppetje thee :D Chill!!!

17. juffie2008

@ Mum

Wat cool een nieuw bed :D Ennuhh boeie dat het van MP is.. Is toch niks mis mee? Laat andere mensen maar de jackpot betalen ik haal het wel tweedehands op :D
    Lange leve Marktplaats!!! (ook als je wel centjes hebt, maar gewoon wil consuminderen )

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie: Het boeit me ook geen r**t dat het van MP is hoor, maar wilden eigenlijk boxsprings, maar dat gaat nu dus ff niet...
    Matrassen wil ik niet via MP, maar het bed heeft dezelfde afmetingen als ons huidige bed dus matras en lattenbodem kunnen we gewoon overleggen!

19. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Mum.. Hopen hebben wij ook gehad.. prima bed!

All.. IK heb een baan!!!! Ik werd net terug gebeld door mijn werkgever Achmea van voor de zwangerschap! en ik mag terugkomen.. eerst voor 3 vaste dagen in de week.. en zodra de flexibele opvang gereld is voor 2 vaste dagen en 1 flexibele dag! Ze zijn zo wel willend! Ik heb nu dus net gebeld met het kdv en die gaan kijken wat ze kunnen regelen.. |Ben zo blij! Ik mag ook beginnen vanaf februari of maart.. dus kan ik nu nog mooi uitrusten en hopen dat ik me snel beter ga voelen!!

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: dat geeft de burger moed als jij zegt dat het bij jullie ook zo was en er nu verbetering in komt :D

moet eigenlijk nog douchen maar denk dat de kleine man zo wakker word en heb nie echt zin...mmm toch maar ff snel onder springen denk...

Deel Deze Pagina