Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    o btw.. Sophie slaapt nog steeds :p

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @ukkie: wat goed zeg gefeliciteerd met je baan

*bos gaat nu echt douchen voordat ik ga stinken :D*

oh heb vanavond hot stone massage ben benieuwd

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Heb ff niet zo veel bijgelezen, sorry!

@juffie spannend he zo'n eerste dag alleen, ik vond het wel druk hoor die eerste dag, had gelijk een hele hoop te doen allemaal!
    Succes bijd e kinderarts straks, weet je al waar je moet zijn?

@suus elena heeft ook al een mooi rimte he?
    Heerlijk hoor, zo zijn die nachten wel te doen he!

@mum ehm,,,, tja ben het even kwijt, goedemorgen dan maar :D

@bos houd je het nog wakker na zo'n gebroken nacht allemaal?
    Lastig weer ff zo he, maar het komt goed, nog ff volhouden!

ZO hier vreselijke buikpijn en krampen sinds gister
    Dacht elke keer dat ik al ongi was geworden, maar tot op heden geen geod bloedverlies
    Had vanmorgen wel wat spotting, dus het zal vandaag of morgen wel losbarsten denk ik
    Nou doe dan maar morgen, straks moeten we nog weg namelijk, en dan is mijn lf tenminste gewoon 8 dagen, dat klinkt toch net weer wat beter dan 7 dagen haha

Nou ik ben er weer vandoor, moet nog een hoop doen en heb nog maar een week te tijd voor alles helaas, dan weer werken :(

Liefs

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @ukkie nog even snel hihi
    Wat geod van je baan zeg, echt helemaal fijn!
    Gefeliciteerd zeg! Geniet ervan!

5. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Ukkie

Gefeliciteerd meis!! En wat ga je dan precies doen?

@ Sterretje
    Goeiemorgen meis! Sterkte met de duivels!!! Lekker warm kruikje, chocola en heerlijk op de bank ploffen?

6. juffie2008

Wij gaan vanavond eten uit het Bertolli Pastaboek:

Tagliatelle met geroosterde paprika
    Een rode pastasaus met tonijn er doorheen, te serveren met een rucola salade.

Klinkt lekker!!!

7. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @mumtobe: het ging wel maar was niet echt fijn.. voor de kraamverzorgster hebben we ze eronder laten zitten tot dinsdag toen ze weer weg ging..

@juffie: denk dat ik daar vanmiddag heen ga.. is hier op maandag en vrijdag tussen kwart voor 1 en kwart over 1 :p vind wel spannend.. want weet niet hoe het werkt hier allemaal..

@sterretje: ja ze heeft een mooi ritme :D ben er heel blij mee :D

@ukkie: gefeliciteerd met je baan :D fijn dat ze je terug willen :p

@all: ga nu even naar mijn vaders werk (werkt op een middelbare school..) die wilde elena daar showen.. daarna lunchen met mijn moeder en naar het weeghalfuurtje en dan snel naar huis voor haar fles :p
    Eerste dag zonder pascal ook teveel gepland eigelijk.. maar morgen geen auto dus een verplichte thuisblijfdag :p

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: Wat fijn zeg dat j terug kunt komen naar je oude baan... geen vreemde werkomgeving of collega's geen inwerkperiode en je weet wat je kan verwachten en wat er van jou verwacht wordt! Beter hoor! Gefeliciteerd!

@ Bos: ja Dimara werd de eerste nacht elk uur wakker en sliep met haar speentje meteen weer verder... de nacht erna elk 1,5 uur wakker, de nacht daarna 4x in de hele nacht.. en nu al 2 nachten bijna niet!
    Ow hot stone massage, lijkt me lekker maar vindh het ook best eng met die bloedhete stenen op je rug!

@ Ster: Haha Goeiemorgen meid!

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: Kan ik me iets bij voorstellen dat het niet fijn was! Druk dagje zeg! doe je wel rustig aan... en rij je alweer auto? hier pas na 4 weken geloof ik... maar dat kwam meer door mijn lage hB als door de KS...

@ Ukkie: ja was het een fijn bed? ow gelukkig maar :D

10. juffie2008

@ Suus
    Nou neem je verzorgingstas maar goed gevuld mee..
    Je moet je groeiboekje meenemen..

Je kleedt Elena uit, neemt haar in een omslagdoek mee naar het kamertje waar ze wegen, ze wordt gewogen en thats it.
    Jij doet de kleertjes weer aan en voila!

Ik merkte wel dat je op tijd daar meot zijn anders doen ze erg chagie! Vorige keer zijn wij glibberend door de sneeuw naar CB gegaan, pff viel niet mee :(

Zo ons ventje is echt knock out :D Heerlijk!! Eigenlijk zou ik even de keuken moeten soppen..

@ Mum
    Nu jij nog een baan he?! Zullen we samen een nieuwe baan gaan zoeken? Balen dat jij verplicht moet solliciteren..

11. goedemorgen meiden.

Helaas gen tijd om bij te lezen.F. al vanaf zaterdagavond hele hoge koorts en wordt maar niet beter. Alleen de arm van mama is goed.

Lees wel mee maar ze is net in de box in slaap gevallen dus ga ff door t huis sjeesen

12. owja mn meisje is 6 maanden!!

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: gefeliciteerd met je kleine meid! echt supersneu dat ze zo'n koorts heeft... Dikke knuff voor jullie saampjes!

14. juffie2008

@ Ryanne,

Gefeliciteerd :D

Zo meiden, ik heb net onze dominee gemaild dat we Christian niet in Utrecht willen laten dopen maar in Huizen, ben erg benieuwd..

Gister tijdens het wandelen hebben manlief en ik weer veel gepraat over de mogelijke verhuizing, de consequenties etc.. Pff valt niet mee! Hoop dat deze klote tent snel verkocht is!

15. juffie2008

Mijn kleine krummel is wakker... Zal ff snel de boel hier opruimen en dan hem voeden..

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ik ben er vandoor, zo even douchen en aankleden (ja zit nog in mijn pyjama maar wilde eerst even een aantal dingen gedaan hebben)

en dan even (aanbiedings)boodschapjes halen!

tot straks!

17. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Goedemiddag!

@suus: Ja daar heb je gelijk in dat hier op dit forum de knapste babytjes zijn haha
    En gefeliciteerd met je baan zeg!!:D
    @bos: Oohhh lekker zeg..Mag ik ook met je mee??? :p haha
    @ryanne: Gefeliciteerd met je kleine meid! Poeh wat gaat dat toch super snel..;)

@all: Ik heb weer een nieuwe afspraak gemaakt bij de gynaecologie voor een termijn echo..en 12 januari kan ik terrecht..:D Morgen alweer 10 weken..dan nog 2 weken en dan heb ik een mijlpaal bereikt ;)

18. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Nu ga er weer vandoor..;) heb iedereen weggejaagd..:p

Ga even schoonmaken en opruimen enzo
    Fijne dag!

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @chamaro: oh beter dat is volgende week al.

@ryanne: jemig meid wat vervelend dat ze zo ziek is. wil het zelfs met zetpillen nie zakken? gefeliciteerd met haar halve verjaardag :D

@zo mijn ma is wandelen met de kleine dus ik ga ff eten en wat dingen in huis doen (pff had gedweild maar met dit weer blijf je bezig zeg straan weer allemaal strepen van de wagen op de vloer zucht)

20. juffie2008

@ Chamaro

Wat goed zeg dat je al zo snel terecht kan.. Ennuhh willen jullie weten wat het word?\

Christian heeft zn eten achter de kiezen en mag nu eventjes (onder strikt toezicht!!!) op zn buikje slapen in de box..
    Nu zelf even eten, route uitprinten, Christian verschonen en dan gaan met die banaan!

Deel Deze Pagina