Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @yvi: volgens mij kan het ook geen kwaad om cola te drinken hoor. hoop dat je snel terecht kan bij de gyn

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    Koffie en zwanger worden
    Aanrader

Drink niet te veel koffie als je zwanger wilt worden of het al bent. Beperk je tot drie à vier kopjes koffie per dag, of één of twee mokken. Vrouwen die meer dan 500 milligram cafeïne (ongeveer een liter koffie) per dag gebruiken, doen er gemiddeld langer over om zwanger te worden dan vrouwen die geen of weinig koffie gebruiken. Veel koffie verhoogt bovendien de kans op een miskraam en is ook later in de zwangerschap schadelijk voor de ongeboren baby. Meer dan acht koppen koffie (600 milligram cafeïne) per dag verhoogt de kans op een doodgeboorte. Thee bevat half zoveel cafeïne als koffie. Bedenk dat een groot glas cola evenveel cafeïne bevat als een half kopje koffie. Over de invloed van koffie op de zaadkwaliteit spreken de onderzoeken elkaar tegen. Vooralsnog lijkt cafeïne daar weinig effect op te hebben. Ook cafeïnevrije koffie vertraagt het zwanger worden! Klaarblijkelijk is dus niet alléén de cafeïne de boosdoener.

@yvi: maar dan zat zou beteken dat als je meer dan twee liter per dag drinkt dan ben je minder vruchtbaar. neem aan dat je nie zoveel drinkt toch?

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    brrr is het bij jullie ook zo koud in huis ineens?

4. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @bos: ja heel koud.. heb net verwarming hoger gezet

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik ook :D

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @suus: heb jij eigenlijk nog vakantie opgenomen na je verlof?

7. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hey halootjes!

Ben net terug van de kinderarts pff.. We hebben alles nog eens doorgesproken en de klachtencommissie gaat contact met ons opnemen. Hij vindt het erg vervelend om te horen dat er zoveel mis is gegaan qua communicatie, maar gelukkig geen aandeel van hem..

Hier sneeuwt het zachtjes, echt schattig!
    Ik zit te wachten tot Christian wakker word, kan ik hem voeden..

Heb net 2 lieve speentjes bij de Hema gekocht met zo'n speenketting Ik raak nu elke keer zn speentje kwijt.. Ohja had ook nog een tshirtje voor hem in de opruiming..

Ik ben even een beetje moe reageer straks weer! Ciao!

8. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @bos: ja.. heb na mijn verlof nog 2 weken vakantie opgenomen.. Dat moest :p die uren had ik nog over van 2009 :p
    Dus al mijn uren van 2010 heb ik ook nog over :p

@juffie: alles goed met christian.. vervelend dat alles zo vervelend is gelopen.. ik moet ook op controle in het ziekenhuis met elena.. maar dat is om een echofoto te maken van haar heupjes..

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @juffie: wel goed dat jullie serieus genomen worden en gebeld worden door de klachtencomissie. rust maar even lekker uit

@suus; vervelend zeg :D en dan lekker nog al je uren van dit jaar over. heerlijk vandaar dat je zoveel op vakantie kan :D hoeveel dagen ga je werken?

10. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    @ suus ja nog voor ik ongesteld moest worden omdat idd wat hij zegt ik 2 flinke... heb en ik ben niet aan gekomen ofzo vreemd toch ? maar de test was nega

@ bos nee ik ben een hele moeilijke drinker cola en chocomel is het enige wat ik een beetje drink... als i 3 blikjes cola drink is dat erg veel

ja ik hoop het ok maar ja dit is eindhoven en daar is het altijd druk !!

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @bos: lekker he.. hoef echt niet uit te kijken dat ik teveel uren vrij neem :p
    Ik ga 24 uur werken.. weet nog niet hoeveel dagen.. moeten even kijken hoe alles loopt.. mijn vaste uren zijn
    maandag van 7.30 tot 9.00 en van 15.00 tot 18.00
    dinsdag van 15.00 tot 17.30
    donderdag van 15.00 tot 17.30
    en vrijdag van 7.30 tot 9.00 en van 15.00 tot 18.00
    En de overige uren die ga ik invallen op kinderdagverblijven.. dus misschien dat ik op woensdag een hele dag moet werken.. Moeten even kijken hoe het allemaal gaat lopen..

En hoe ga jij dat doen..

12. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    het is hier steen koud !! brr
    dadelijk vieze pannekoeken maken bleghh maar ja onze koninklijke hoogheid wilde het eten en als ik me goed herinder lust ze het niet eens ...

ben strax even kleren met haar gaan kopen wat een meinig voor 3 jaar zeg :S
    dat wil ik nie da is nie mooi ik wil die broek en ik wil die jurk en die dora rok want dan kan ik heel mooi dansen en ben ik een echte prinsen :(:( zeg dan maar eens nee als moeder zijnde;)
    dus heb ik het maar gekocht haha maar is wel leuk hoor wat ze uit gezocht heeft

13. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @yvi: jammer dat die test negatief was.. :(

@all: ik heb net sock ons besteld :D had ik gezien op een kdv waar ik ingevallen heb.. en dat werkte echt perfect :D
    Heb een setje roze en een setje witte

14. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    ja ik vond het echt kut maar ja kunnen je boops zomaar opeens groeien en vol zijn voor ik yvi had had ik ik volle niet dat ik nu mag klagen dant heb nog een kleine d maar na de ngeboorte waren ze niet meer rond en vol en nu op eens tadaa:S(sorry)

15. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    wat zijn socks

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: nee idd.. Administratief werk vind ik heel leuk maar thuis die administratie en dat geregel blegh!!

@ Suus: Jammer dat t niet lukt zeg! Ik hoor wel dat meer mensen problemen hebben met de ava's... maar uhm profielfoto is anders als je ava hé! hier zie je je profielfoto:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/members/suus1987.html

@ Bos: Hier ook niet echt een hele grote hal maar wel iets groter als 1,5 x 1,5 hihi
    Hier ook net de verwarming hoger gezet... hier sneeuwt het weer buiten!

@ Yvi: haha volgende keer alleen shoppen :p

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    Sock Ons | MamboKids.nl
    Zijn een soort sokjes die je over de gewone sokken aandoet.. dan vallen die sokjes niet de hele tijd uit :D echt een super uitvinding.. Ik ga hier ondertussen een beetje opruimen en het eten opzetten.. Eten een lekker gevulde groentesoep met broodjes om erin te soppen :p heb geen zin om uitgebreid te koken :p

Wel vreemd dat ze ineens flink groeien ja..
    Ik had dat ook.. had voor ik zwanger werd een F en tijdens mijn zwangerschap soms een G en soms was dat zelfs nog te klein :( nu weer gewoon een F..

18. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    @ mum ja idd wilde eigenlijk alleen ff een brood gaan halen maar zag cena openstaan.. denk ff kijken ... had ze een dora rokje uit gezocht maar ze hadde niks er op ff vlug h en m in geschoten haha alleen als ik kijk wat ik kwijt was 190 :S als ik kijk wat ik daar voor had toen ze baby was en wat nu :S:S

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @mum: tnx.. kijken of die het nu doet :D denk het wel :D

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Yvi: ben je nu meer kwijt voor minder zeker?

Deel Deze Pagina