Ja van Romy is wel heel erg, echt heel rot voor haar, ik hoop dat het snel over is en zeker als ze 12 weken is.
Het verschilt dus heel erg bij mij Ronde 2 de dag na posi test mn ei. Ronde 3 4 dagen na posi test mn ei. Ronde 1 3 dagen na eerste posi test mn ei. En morgen is mn man werken tot 5 uur ofso. Ik kijk vanavond rond 11 uur (als we weer thuis zijn dus) wel of we gaan klussen of niet. Ik kan uiterlijk woensdag mn ei krijgen, dus nog 4x klussen vanaf nu. Maar dan zitten we weer op 5 dagen achter elkaar en dat wilden we dus net voorkomen. Ik had gisteren een beetje eggwhite. Vandaag staat mn bmm hoog en open. Maar hij staat al 2 of 3 dagen open Ach ja, het is toch een kwestie van geluk of je wel of niet zwanger wordt. Maar nu ga ik vliegen, moet om half 12 weg en moet mn haar nog doen en nog eten (oepsie )
hoi meiden ben ff niet geweest en veel bij te lezen ik heb eigenlijk nie zo veel te melden omdat et een beetje onzeker is nu ik weet nog niets en ook niet wanneer mijn eitjes goed zijn dus wanneer we moeten klussen . ik moet dinsdag weer naar de gyn om te kijken of ze een beetje willen groeien. en dan moet ik vrijdag weer. dus ik oop maar dat ze een beetje gegroeid zijn. eigenlijk ook stom he dat de ha me niet door wilde sturen naar de gyn omdat ze vond dat ik nog jong ben en dat alles vanzelf komt. nou blijkt dus gewoon dat mijn eitjes niet rijp worden. ik hoop zo dat we allemaal snel zwanger zijn! ik ga nu maar even bijlezen want dat moet ik nog doen. 8)
Hoi, Ik ben denk toch gewoon ongi geworden, helder rood bloed komt er nu uit als ik naar de wc ga in m`n inlegkruisje zit nog niets maar nee ik heb er geen vertrouwen meer in dat dit een innestelingsbloeding is. Als dit wel het geval is kan ik me goed voorstellen dat je dit verward met een ongi, zoals je hier op het forum wel eens hoort en leest. Mijn hoop is dus helemaal weg en ga ronde 5 in. Ik ben zo verdrietig en voel me een beetje onzeker over de toekomst en begin steeds meer te twijfelen over m`n lichaam en m`n cyclus. Cyclus tot nu toe; 36-26-31-25- Zo onregelamtig dat ik er geen wijs uit kan. Waar zet ik nu weer eens mijn banner op. : Ik wens iedereen nog wel een fijne zondag. En voor die gene die nog moeten klussen, klus ze en veel succes.
wendy wat balen zeg. ik kan me voorstellen dat je een beetje twijfeld over je lichaam dat heb ik ook. maar het gaat vast een keer raak zijn hoor! je heb inderdaad ook een erg onregelmatige cyclus. erg irritant. succes meid!
@ Wendy, balen zeg zo'n onregelmatige cyclus! Net ff op visite geweest bij mn nichtje, werd 6 alweer. Nog maar 1 maandje en dan is Sil ook alweer 1 jaar. Mensen mensen, wat gaat het snel. Alles goed met jullie? xx
@ wendy ik snap dat je het gevoel hebt dat je lichaam je in de steek laat, dat gevoel heb ik ook heel vaak gehad! ik had ook een hele onregelmatige cyclus. en na 12 maanden was het bij mij ook "pas" raak. nou heel veel succes! en probeer positief te blijven ook al is het soms lastig!
Balen Wendy! Ik zou je banner houden op 28 als ik jou was. Precies tussen je laatste 2 cyclussen in. Of als eerste 25 dagen en dan steeds veranderen naar de andere cyclussen. Maar uit mn hoofd: ik dacht dat je vandaag pas op cyclusdag 25 zat? Zo ja, dan was je cyclus maar 24 dagen. Hier heerlijk ruim 20 km gefietst We waren nog geen 5 minuten binnen en het begon te storten, hoe bedoel je timing! En nog steeds twijfel over wel of niet klussen. Heb wel ei-pijn rechts, maar dat kan nog 2 dagen aanhouden. Ik denk dat we maar beter morgen direct na werk (rond etenstijd) kunnen klussen. Dan is het zo 48 uur na de vorige keer en verversen we dus de zaadjes. Gok toch dat mn ei pas dinsdag komt. Zou wel vreemd zijn zo ineens een vroeger ei! Tot nu toe 17-16-17. Morgen is 14, dinsdag is 15 en woensdag de uiterste dag is 16. Ach ja, time will tell! Ik word toch zwanger van een tweeling, of dat nu op dag 14 15 of 16 is maakt niet uit 8)
NOD lijst Juni 27: Knarboor, 2e ronde Juli 20: Romytamara ZWANGER 30: Lynn1986, 7e ronde: ZWANGER Augustus 6: Marietje83, 1e ronde ZWANGER 17: Suhe 18: Sterretje08, 3e ronde 22: Meisje87 24: wendyvanliemde, 4e ronde 29: Kristel86, 8e ronde 31: Alexia R, 2e ronde September 2: Dreamer83, 4e ronde 7: Natassie, 9e ronde 8: Mac, 2e ronde 12: Sammie88, 3e ronde
Hey meiden, Hoe si het hier? @ryanne, weer terug van vakntie, hoop dat je het heerlijk hebt gehad! Jammer om dan gelijk weer te moeten werken he? @dreamer, dit word ook jou maand he! En zonder maansteen hoor, dat moet ook gewoon lukken! @kristel, ik zie je hoor meis!@ Het is gewoon erg druk hier ja, allemaal nieuwe gezichten, erg gezellig, maar ook veel gebabbel dus en lukt het niet meer om op iedereen te reageren denk ik... Hoe is hjet verder met je? Denk aan je hoor! Hier gister mijn feestje gehad, was een super leuke dag, we hadden heerlijk weer dus dat is super! Aan het einde vand e dag gezellig met de mannen gebbq dus dat was ook erg gezellig! Hier gister middag opeens een aanval van ongi pijn! Dacht echt dat ik ongi ging worden, maar tot nu toe geen bloed, zou ook wel heel vroeg zijn geweest hoor! Vanmorgen wel iets lagere temp, maar dat blijft steeds een beetje schommelen tussen de 36,8 en de 37,0 Dus daar valt ook nog niets over te zeggen, als tie morgen nog iets lager is, waarschijnlijk dan morg of dinsdag gelijk ongi denk ik We zien het wwel
Wat heb je gedaan Sterretje? Vertel vertel Ik hoop echt dat jullie zwanger mogen trouwen! Zo speciaal (al is trouwen dat op zichzelf al en zwanger zijn ook natuurlijk, maar je snapt me wel ) Ik ga dus voor je duimen
Nou ben blij dat jij er nog in gelooft voor ons, zelf hbe i de hoop al opgegeven voor deze maand, voel me ook echt niet zwanger eigenlijk! Ik werd thuis opgehaald en moest me toen omkleden in flower power kleding Roze broek, groene bloes, zilvere pruik, grote oranje zonnebril... Helemaal hip dus Daarna zijn we gaan bowlen en toen naar eeen muziek studio gegaan, waar we een cd met 2 nummers hebben opgenomen Het was echt heel erg leuk, erg gelachen ook Was echt iets voor mij! ik hou heel erg van muziek en zingen, dus was helemaal iets voor mij Ga op de bruiloft ook voor me ventje een lied zingen! Daarna haddenw e gezamelijk een bbq, met de mannen erbij, heel erg leuke dag gehad dus1 Aan het einde van de avond moesten we nog verkleed naar de kroeg, dus was een lange dag haha Maar wel heel gezellig
Gaaf zeg Heb al vaker gehoord van een cd opnemen, dan heb je echt voor eeuwig een herinnering eraan. Klinkt t nog een beetje of dat dan weer niet? Geniet nog maar lekker na! Wanneer is jullie grote dag ook alweer? (oma he .. vergeetachtig )
We krijgen de cd deze week opgestuurd, moest nog een beetje even hard alles worden gemaakt en covers enzo erbij, maar wat we ervan gehoord hebben klinkt wel leuk! Sommige konden echt niet zingen hihi, maar gaat om het idee he! was gewoon super melig en gezellig om te doen allemaal! nog maar 12 daagjes... 29 ste is de grote dag! Nog 1 week werken en dan lekker vakntie, heerlijk, heb er zo'n zin in! <Maarre ik vind het fijn om te lezen dat jij jullie ronde deze maand zo zien zitten, echt super dat je zo positeif bent! Weet zeker dat die instelling jullie ook echt wat gaat brengen!
Bij mij wel en ik hoop zo dat ze mij overslaan haha me oma was er een van 2 dus ja ik heb een kans maar we gokken gewoon op 1. Dat zal al even druk genoeg worden in ons hectische leven haha
Sterretje klinkt allemaal erg gezellig! Wendy jouw cyclus is best onregelmatig dus moet je of ovulatietesten gaan gebruiken of gewoon heel regelmatig vanaf dag 8 gaan klussen om de dag tot dag 20. Hier nog geen ongi te bekennen, ik hoop ook niet dat hij komt... Dreamer gewoon klussen als je zin hebt, anders niet. Waarschijnlijk ga je je wel ergens schuldig voelen als je het niet doet... Of heb ik het mis?