@nen, ja ze is zwanger, nu 6 weken en een paar dagen zo uit mn hoofd. Zij heeft ook pco maar is nu zonder clomid zwanger geworden! Ze heeft voetreflexzonetherapie gedaan en kreeg toen een regelmatige cyclus (ze was nog maar 1 keer in haar leven uit zichzelf ongesteld geworden) Ronde 2 was raak, echt een wondertje dus
emma wat is dat voor therapie? heb ik nog nooit van gehoord. ga ik ook proberen dan. ik word ook nooit ongi.
heey! @ Ukkie:gefeliciteerd! wel jammer dat je niet zo snel bij een psych terecht kan,zeker als je eerst wat moeite had om die stap te nemen.. @Red:wat erg dat je man zn baan verliest!sorry,wij hebben net onze whirlpool eruit gedaan @all:he he..badkamer is eindelijk af!!ben er zo blij mee nu nog de hele verdieping schoonmaken door dat stof.ben al op de helft enne,ik lees wel elke dag mee hoor,heb alleen niet altijd iets te melden ofzo.t is ook weer zo jammer als ik jullie verveel @ vaste lasten:bij ons zit dat op zo'n 1500 euro denk ik.exclusief benzine en boodschappen.dus dat is ongeveer wel het gemiddelde toch?? de rest heb ik ff niet onthouden,misschien dat ik zo op iets kom
Wauw wat super zeg!!!!!! Zal voor mij denk ik geen oplossing zijn, ik kan er niet tegen als er iemand aan mijn voeten zit hahahah. Ik kan het zelfs al niet hebben als mijn vriend mn benen masseert. Alsof het kietelt! Ik wordt helemaal gek hahaha. Ik ga weer afsluiten.. Wil lekker vroeg naar bed, want ben behoorlijk moe. Fijne avond en alvast weltrusten!!
emma.. gelukkig jij hebt dat dus ook wel.. ik dacht dat ik de enige was hier Vaste lasten.. tja dat is lastig te zeggen.. k eb ff gekeken.. het is hier ook 1500 euro excl brandstof en boodschappen.. maar daar zitten wel kleding/onvoorzien/cadeautjes en horeca. In princiepe kunnen we makkelijk rond komen van manlief zijn salaris dus alles wat ik verdien wordt gespaard.
ben nu even heel moe.. te moe om te reageren.. ook last van mijn buik.. beetje te veel gedaan vandaag.. kwam er toenstraks achter dat ik over 9 weken weer moet werken.. heb er echt geen zin in Weltrusten allemaal!!!
truste allemaal! ik moet morgen weer naar de fysio met julie. ik denk de laatste keer aangezien het goed gaat.
hoi meiden ben er ook weer @voeding: hier ook 8, 12, 16, 20 en dan de nacht door en weer overnieuw @all: ik ga mijn bed opzoeken. hot stone massage was lekker dus ga nu ff lekker nagenieten op bed
nou,welterusten dan maar iedereen! ook al ga ik nog lang niet naar bed,ben morgen vrij en moet naar de tandarts bye bye
@juffie: Ja wij willen wel weten wat het wordt!! @ukkie: Idd echt fijn dat ik nog zo snel terrecht kan.. @yvi: he meis..ja dan kan ik het me wel voorstellen dat je de moed verloren bent.. en wat raar dat je geen nacontrole hebt gehad..nu weet je dus niet zeker of de poliepen weg zijn? @emma: Jaa alweer bijna 12 weken.. Gefeliciteerd met je zus! Welterusten iedereen!
Goedemorgen, Ik moet straks weer gaan werken, vind er echt niets aan. Ik er al een aantal dagen als een berg tegenop. En waarom? Joost mag het weten. Levi werd vanmorgen om 4.30 wakker, niet stil te krijgen! Uiteindelijk maar een fles gegeven, dat hielp gelukkig. Daarna maar gelijk gaan douchen. @ Ritme: Ik vind dat soms zo moeilijk. Het algemene ritme is ongeveer gelijk aan dat van Bos. Maar hij krijgt nu dus nog een late fles... anders is hij steeds om 5 uur al wakker. Daardoor probeer ik steeds maar vanalles, maar niets lijkt te werken. Nou ik ga even mijn koffie opdrinken en langzaam richting m'n werk. Gelukkig is Daan vrij en brengt Levi vanmiddag bij zijn moeder. Ik hoop dat hij straks wakker wordt van hem, net werd hij gewoon niet wakker van Levi zijn gehuil (lees: gekrijs!) Tot straks!
@ All: Oehoeeee waar zijn jullie nou? Nou ik ben alweer een uur op m'n werk. Opzich gaat t wel goed. Een collega van mij heeft gister weer werk van mij opgepakt, terwijl het makkelijk had kunnen wachten tot vandaag. Daar baal ik altijd zo van. Is dat gek?
goedemorgen.. ff wat kwijt hoor.. normaal als joey en ik allebei kunnen uitslapen houd puk t makkelijk vol tot een uur of 8 half 9.. als joey er om 6 uur uit moet en ik kan wat langer blijven liggen tot een uur of 7 ofzo.. en puk gaat als joey de deur uit gaat de bench weer in gaat dat ook goed.. maar als ik kan uitslapen en joey gaat naar zijn werk.. en puk dus weer de bench in.. gaat die kei hard blaffen en piepen... hij heeft gewoon meer dan een half uur dat gedaan vanmorgen.. ik dus helemaal pist die hond straf gegeven.. bench openn gezet en weer nar bed gegaan.. en dan kan die z'n klep ineens wel houden.. zo ben best sjagie!
@gaby, heeft turbo ook last van gehad. Hij kan er niet tegen als hij in de bench moet als hij weet dat er nog iemand thuis is. Terwijl als wij weggaan het geen probleem is. Maar nu zit ie er hier nog amper in. Deurtje staat altijd open en hij gaat er vaak zelf in liggen. @Debby, oe kan me voorstellen dat je dat niet leuk vindt. Raar van je collega ja. @Nen, hij heeft alleen VMBO. Sneek is niet naast de deur maar ja als het het enigste is wat hij kan krijgen... is 't geen probleem denk ik. 'k Heb 8x voor 'm gesolliciteerd, gisteren 5 keer en net 3 keer. Hoop dat er wat bij zit... er hoeft maar eentje positief te reageren haha. Zitten ook 2 sollicitaties bij voor opleiding tot taxichauffeur. De rest procesoperator/productiemedewerker. Eentje hier in Buitenpost, dat zou helemaal super zijn, is ie in 10 minuutjes weer thuis. Vindt 't rot voor je dat je zolang zonder je vriend moet.. dikke knuff! Pff.. heb wel respect voor je! Ik ga hier ff aan de opruim, ga straks naar een kennisje toe in Groningen. Hihi gekke hond gaat hier in m'n nek liggen. Z'n favoriete plekje Heb weer een babywasje in de wasmachine Nu allemaal roze Gisteren deed de wasmachine raar.. pff was bang dat die 't ook ging begeven maar 't lijkt mee te vallen. Iemand ervaring met drogers? Ik heb een indesit volgens mij, nu 2 jaartjes oud denk ik, alleen na een droogprogramma op 1 is de was nog niet helemaal droog. Terwijl dit het programma voor extra droog is. Mijn vorige was een Bauknecht en die kon ik op kastdroog hebben en dan was het helemaal droog. Moet 'm nu soms nog een kwartier extra laten draaien. Heb 'm gelukkig niet zoveel meer nodig maar vindt 't vervelend om 'm steeds dubbel te moeten draaien.
@ Gaby: Wat balen zeg! Hopelijk kun je vandaag een beetje rustig aan doen zodat je nog wat kunt bijkomen.
@ Red: Veel plezier vandaag bij je kenisje! Wij hebben wel een Indesit droger, maar geen last van... Ik vind dat anti-kreuk gedeelte zo'n onzin want dat kost alleen maar meer stroom en volgens mij haalt het weinig uit.
geen idee wat voor ee droger wij hebben.. gebruik hem nooit. en als k hem gebruik.. word de hele vloer nat.. dus volgens mij is die niet helemaal goed meer. moet straks werken om 1 uur beginnen.. en dan ga ik denk ik vanuit het werk naar mijn moeder toe.. om 7 uur proefmake up.