Suus.. ideaal zo goedkoop. Kristel.. gelukkig hebben wij nog weer kunnen sparen er tussen.. wij zijn in 2008 getrouwd. Wij waren dus zo'n 15000 euro in totaal kiwjt.. maar zoals je bij suus ziet.. het kan een stuk goedkoper. Sophie ligt er alweer in.. slaap kop... denk dat ze tegen 15 uur weer wakker wordt. Kan ik nu eindelijk ff door het huis heen sjeesen
Wij zijn 3 weken naar Bali geweest.. en ik kan het absolut aanraden.. Nu ben ik weg. Ik heb trek en daarna ff huishouden! Tot later!
jeetje meiden wat een bedragen moeten toch wel veel gaan wegleggen maar ja je maakt hem maar een keer mee @ukkie huwelijksreis 5000 euro waar ben je dan heen geweest? ayden is weer wkkr en schuift ook aan lekker banaan net gehad
Hier waren we ongeveer 10 duizend euro kwijt voor alles (zijn niet op huwelijksreis geweest, zijn verhuisd direct na de bruiloft) Maar je kan het zo duur maken als je zelf wilt. Overigens is broodjes na afloop niets oosters hoor, gewoon hollands Trouwen is zoooo leuk Zou het zo weer doen!
hey meiden kom even hoi zeggen, heb helaas geen tijd om te reageren.. J wil niet slapen en is chaggie dus ik moet de hele tijd met hem rondsjouwen en vermaken en in huis loop ik ook met alles achter pff flinke bedragen voor bruiloften! Wij willen ook nog trouwen maar pas wanneer alle kindjes er zijn denk ik
@suus idd niet zo duur ik wil eigenlijk niet zoveel uitgeven in die prijsklasse (10000) maar echt daaronder hoor.
hey hey trouwen ja zouden wij ook wel willen maar ja zoveel geld. ik wil graag eerst de tuin haha. ik las iets over nailart zo leuk! mijn zus doet gelnagels thuis en bijna alleen maar nailart ik heb elke 3 weken weer wat anders op mijn nagels hihi echt heel leuk. julie werd hier gister om 22.30 wakker heb haar flesje gegeven en ging ze een beetje mopperen om een uur of 4.30 dacht ja doei pas rond half 7 krijg je weer en werd ze pas om 9.30 wakker! shit ik had om 9.30 bij de fysio moeten zijn. te laat. probeer steeds te bellen maar ze nemen nie op. heb ook de huisarts gebeld vanwege de kma en kan vrijdag terecht. ze ligt nu te slapen ongebakerd alleen in een slaapzak kijken of ze lang slaapt.
Pfff jullie hebben hard gekletst... trouwen kan ik niet echt over meepraten, alleen dat ik hoop dat ik ook ooit nog eens gevraagd wordt hihi... flinke bedragen zie ik voorbij komen! @ Kim: Willen jullie het ook zo duur maken? ik zou er denk ik geen 15000 euro voor over hebben... natuurlijk doe je het maar 1x (als het goed is) maar dan nog zou ik het er persoonlijk niet voor over hebben! Ben benieuwd wat Frank voor je in petto heeft, volgens mij is hij wel een echte romanticus of niet?
Dreamer.. haha ik dacht dat.. net als worstebroodjes bij de koffie toch brabants is?? Ik zou het ook zo over doen.. vond het zo vreselijk geweldig! Emma.. succes met J! Zo... beneden alweer klaar .. gestoft, schoongemaakt en gezogen.. nu aan twee bolletjes Hmmm en een glas chocomel! Juffie.. lief!! zeker als hij in slaap valt
@ Emma: Succes met J. vandaag! @ Agneta: Fijn dat je vrijdag terecht kunt voor de KMA bij de HA! Ik ga weer een poging doen om er 1 te laten slapen!
Mijn man had gister in de telegraaf gelezen dat kindjes die BV krijgen minder snel groeien als kinderen met FV klopt dit?
Yeah krijg net een telefoontje dat het jasje wat ik zo graag wilde hebben voor Dimara nog besteld kon worden en dat het dus binnen is gekomen en ik het op kan halen!
Juffie.. klopt inderdaad.. was ook op het nieuws.. FV kindjes groeien tot de 3e levensjaar sneller dan BV kindjes. Mum.. oh dat is VET.. ik wilde je het nog zeggen maar hier hadden ze hem ook nog hangen!
wij hadden ook wel veel geluk.. Konden op mijn vaders school gratis feestvieren.. had leerlingen van mijn vader die daar horecarichting deden die de bediening deden.. en verder al het eten enzo zelf gekocht.. je moet in ieder geval goed rondkijken dan hoeft het allemaal niet zo duur te zijn.. Ik ga even voeding maken.. als het lukt om elena nog even tevreden in de box te leggen.. moet nog veel doen vandaag.. dus ga even aan de slag nu