Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    hier sneeuwt het niet.. sneeuw is aan het weggaan.. zonnetje schijnt :)

2. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @juffie, ja dat klopt, verdwijnt vanzelf weer. Ik weet niet of het wel zo goed is dat kindjes sneller groeien..
    Hoe lang wil jij bv geven eigenlijk?

hier lig ook veel sneeuw.. zal zo weer even met de sneeuwschuiver an de gang. eert mn pannekoekjes opeten:D

3. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Mum

Welk jasje?

@ suus
    Wij hadden ook ong zoiets. We hadden de kerk afgehuurd voor de hele dag (was wel erg prijzig..) ennuh we hadden hapjes door de keurslager, 190 euro ofzo voor de receptie, maar drank en nootjes hadden we zelf gekocht.. We hadden 1 meisje die de bediening heeft gedaan, hebben we een bon van 50 euro gegeven als bedankje.. Leuk toch?

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Mum: Leuk dat ze het jasje nog hebben.

@ All: Zo m'n buikje is weer vol, lekker geluncht en in gesprek geweest met een collega die ook een beebje heeft. :) Was wel even gezellig.

5. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @bv dat wist ik niet maar het zal niet minder goed zijn want dat is op alle manieren bewezen

@mum nee absoluut niet het liefst rond de 5000 ofzow dat heb ik er wel voor over.

6. juffie2008

@ Emma

Tot juli ongeveer, in augustus ga ik weer werken..
    Maar misschien ga ik dan wel kolven, want ik werk maar 2 a 3 dagen per week..
    En hoelang wil jij het blijven doen?

7. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    emma.. toe maar! Lekker hoor!

8. juffie2008

@ Debby wat leuk zeg!!!
    Nou wat heb je dan voor lekkers gehad?

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

2 broodjes: 1 met zalmsalade en 1 met eiersalade (ik dacht dat t kipkerrie was) en een groentesoepje!

10. juffie2008

Klinkt goed!!!
    Vooral een soepje klinkt met dit weer aangenaam!

11. juffie2008

Yeah ik heb eindelijk gevonden waar de huggies in de aanbieding zijn:
    tRekpleister,

Nu hebbenw e die hier niet, maar ik ga zaterdag naar mn moeder in Enkhuizen, daar hebben ze hem wel :D

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Lekker he!
    Ik wil zo graag bij m'n kereltje zijn, maar helaas morgenavond pas weer. :(

13. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    #71693 Emma21, 5 jan 2010
    Laatst bewerkt: 5 jan 2010
    @debby, gezellig :) lekkere lunch heb jij gehad jum

@kim, rond de 5000 kun je ook iets leuks plannen denk ik, helemaal als je het met niet te veel mensen doet.

@juffie, ik weet het niet, sowieso tot hij 6 maanden is en daarna zie ik wel wanneer ik er flauw van ben. Ik voel me al schuldig tegenover j bij het idee om te stoppen, stom he?

@mum, mooi dat het jasje er nog was!

sorry wie ik vergeet.. mn pannekoek is aangebrand..;)
    ik ga me zo maar even een weg banen door de sneeuw met de kinderwagen, misschien wil hij dan slapen :D

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @maat luiers, j zit al een paar weken in nummer 4. Dikke billetjes heeft ie :p

15. juffie2008

@ Emma

Ik niet, ik ben zoo trots!! Heb gister een vet compliment van de kinderarts gekregen, hij vroeg of C. flesvoeding kreeg. Ik zei nee, ik heb de BV toch op gang gekregen door de eerste dagen elke anderhalf uur te kolven.. Hij vond dat erg knap en hij vond dat ik veel doorzettingsvermogen heb getoond :D
    (Omdat C. de eerste 24 niet aan mn borst mocht, meestal mislukt de BV daarna..)
    Ik was dus wel erg trots :D Ik ervaar het als prettig dat hij mijn voeding krijgt, ik geniet van de voedingen overdag.. Kan heerlijk naar hem kijken, en C. kijkt * liefdevol * naar mij :D

Alleen snachts kan ik het minder goed hebben.. Misschien ga ik over een tijdje afgekolfde melk snachts geven en dan zelf snel kolven, of in het weekend ofzo.. Dat je dan ook eens een keertje wat "langer" kunt slapen :D

Hoe ervaar jij het snachts Emma?

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: het is niet dat spijkerjasje helaas, maar een echt winterjasje van bakkaboe... hoe duur is dat spijkerjasje bij jullie en hebben ze die in maat 68?

@ Juffie: een winterjasje grijs met paars geruit en een bontrand aan de capuchon :D

@ Kim: Ja zoiets vind ik ook zat voor een bruiloft! en dat ben je al snel kwijt hé!

@ Debs: Lekker zo'n lunch!

@ Emma: haha J idd een dikke kont :p maar het is ook maar net hoe de pasvorm is bij jouw kindje!

Heb hier gewoon 3 boodschappentassen en een boodschappenkrat vol met lege flessen, als ik dat allemaal inlever kan ik dat jasje daarmee betalen geloof ik :p hij was afgeprijsd naar 20 euro en daarvoor wilde ik 'm nog wel kopen, en toen ik ging kijken was hij afgeprijsd naar 12 euro, nog beter dus!

17. juffie2008

@ Mum
    Dat klinkt erg schattig!!!! We zien de foto's wel verschijnen?

18. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @juffie, ja ik ben ook juist heel trots, daarom zou ik me ook schuldig voelen om ermee te stoppen en ook omdat het toch beste voor hem is. Het is ook mooi om te zien hoe ze groeien op iets wat jij speciaal voor hem maakt vind je niet?:D.
    Ik geniet ook echt van de voedingen, het is gewoon heel vertederend. Helemaal als ze dan eventjes naar je lachen:)
    Ik vond het snachts ook erg vervelend.. ik viel vaak in slaap. Na een paar maanden ging het gewoon op de automatische piloot en nu heeft hij ook geen nachtvoedingen meer.
    Hoe voed je snachts/sochtends? Ik lig gewoon op mn zij in bed en ik leg hem tegen me aan, dan drinkt hij wel en ik kan ook lekker liggen.

En flesje afkolven is een goed idee! Ik zou alleen wel wachten tot je productie een beetje stabiel is, snachts voeden is namelijk wel heel goed voor je productie.

19. juffie2008

@All

Ik realiseer me net dat Christian vandaag precies 1 maand oud is :D Wat gaat de tijd toch snel..

20. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    @ pampers ben blij dat ik ze niet meer hoef tehalen voor yvi

wat kan een kind van 3 rommel maken zeg !! heel haar kamer alle kasten leeg getrokken overak kleren en het excuus ? ik ben een prinses mama haha

maar het is opgeruimd was staat aan

brr koud

en mn menstruatie is ok al weer opgehouden :S

Deel Deze Pagina