@ Emma Mijn productie is al stabiel.. Overdag voed ik soms in de rugbyhouding snachts ligt ie gewoon in mn armen en plop haha aankoppelen die hap Op mn zij, tsja hij is heel erg beweeglijk, weet niet of dat dus zo slim is.. Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar werkte niet erg lekker.. Ik kolf nu meestal nog even snel na als hij gedronken heeft.. Meestal drinkt hij 20 a 25 cc niet op uit mn borsten.. Dat zet ik in de koelkast, dat doe ik 3 keer op een dag.. Ik heb nu denk ik 2 liter BV in de vriezer liggen hahha! Weet niet zo goed wanneer ik het op moet maken Johan zei al "Kunnen we het niet verkopen " Emma, heb jij snachts neit dat je borsten gaan lekken als hij niet komt voor te drinken? Ik heb na 5 uur echt hele zere borsten en dan moet Christian echt komen drinken hoor..
@juffie, wooow wat een voorraad heb je al!! Ik heb niks in de vriezer.. hij drinkt de borst wel helemaal leeg en tussen de voedingen kolven levert nooit zo heel veel op 100 cc maar ofzo . Ik moet maar weer es gaan kolven savonds, vooraardje is wel handig. Verkopen? hahaha op mp? Wel handig als je nu een keer een dagje weg wil toch? of als je wil drinken. Ja ik had eerst ook last van zere borsten als hij snachts wat later kwam of niet. pijnlijk he? Soms wou ik hem gewoon wakker maken zodat ie ging drinken hahah. Toen hij een maand of twee (?) was had ik dat niet meer volgens mij. Ik heb nooit last van lekkage haha dus hoef ook geen bh aan snachts gelukkig. echt respect hoor dat je het op gang hebt gekregen zo met al dat gekolf!
@yvi hihi how cute ik ben een prinses haha @emma dikke billen idd @juffie zag het net ook idd precies 1 maand ik herinnerde me gister dat het de 6e precies een jaar geleden is dat we ayden zagen op de echo als een klein mini mensje ik was toen 8 weken en als je hem nu dan zo ziet denk je echt wat gaathet toch snel. hij ligt nu net op bed. hij gaat overdag echt altidj heel lief slapen, nooit eigenlijk meer huilbuien alleen de ochtendvoeding van 5 a 6 uur blijft maar erin hangen
Nu ben ik ervandoor hoor, even naar buiten met mn mannetje Hij ligt de hele tijd al te gillen/ kwebbelen in zn schommel hihi
@ Emma Ik heb het in zakjes van 150 a 130 cc.. Dus een maaltijd per zak haha! @ Kim Ja erg he? Vorig jaar stopte ik rond deze tijd met de pil... En dachten we ach in december 09 is het vast wel eens een keer raak Bijzonder hoe zo'n klein wurmpje/ rijstkorreltje/ pinda nu zo groot kan zijn en in de box ligt te slapen... *slik*
@ Yvi Ik wil me nergens mee bemoeien, maar zou je dit gedrag niet "hard" aanpakken? Dus zeggen "Mama vindt jou echt een lief prinsesje, maar prinsesjes maken niet zoveel troep?" Voor je het weet gaat ze dat zinnetje voor alles gebruiken en dan ben je ver heen hoor... Probeer dan dat peuterpuber gedrag nog maar eens de kop in te drukken.. Misschien doe je dat al hoor, en eigelijk moet ik me er niet mee bemoeien maar ik zie in de praktijk (als kleuterjuf zijnde) zovaak ouders rond het 4 a 5e levensjaar van hun kind met de handen in het haar zitten omdat het altijd weg is gekomen met opstandig en niet leuk/ netjes gedrag tijdens de peuterfase..
@all: net heel erg geschrokken.. gaf elena de fles en ze verslikte zich.. werd helemaal rood en ademde niet meer.. dus ik een keer in haar gezicht geblazen.. schrok ze van en ademde weer.. pfff was wel erg schrikken..
@ Juffie: Dat komt goed hoop alleen dattie een beetje klein valt, helaas is de kleinste maat, maat 74 hihi! @ Ukkie: Ja die had ik idd gezien die van BFC, maar die is het niet die ik nu kan ophalen... die ik nu kan ophalen had ik eerder gezien! @ Suus: ow dat is idd schrikken.. Dimara deed dat regelmatig toen ze zo klein was (hoor mij nou, net of het al een puber is whahaha) maar idd even in haar gezichtje blazen en dan nemen ze een hap lucht... Ben altijd zo bang dat mensen uit schrik of wanhoop hun kind door elkaar schudden...
Mum.. zal ik eens ff voor je bellen welke maat het is? Kom anders ff op MSN.. misschien kan ik je helpen.
Suus.. verslikken kan ik heel goed tegen.. ze heeft het zoveel gefdaan dat ik er nu wel aangewend ben.. maar aangezien ze nu JBPM krijgt kan ze zich niet meer verslikken.. dat is zo dik! maar das wel schrikken Mum.. heb al gebeld voor je.. ze hebben alleen nog maar 50/56 dus heb je helemaal niks aan Sorry
Ik heb voor een vriendin zo iets leuks gekocht.. Een Zumba cd haha heb hem nu ingepakt en doe hem op de post.. Ze woont in Goes, dus je brengt hem niet zomaar langs.. Zij was mijn collegaatje, maar is dus nu verhuisd
Zo Christian houdt het lang vol met slapen.. Ik laat hem maar lekker.. Nog een 20 minuutjes dan ga ik hem wel wakker maken dan zit er alweer 4,5 uur tussen de laatste voeding
klein slaapkoppie heb je juffie! hihi ik ben er vandoor, als Dimara zo wakker word ga ik t jasje ff ophalen! vanavond t andere bed!
zo net 2 wasmachines weggewerkt.. zat veel strijkwas tussen.. pfoepfoe.. heb ik op de babykamer gedaan want dan kon ik elena even in de gaten houden ze ligt nog steeds lekker te slapen.. ga nu even wasje ophangen en dan even de eettafel leegruimen en stofzuigen en (misschien dweilen) als ik daar nog energie voor heb..
@ kim ja lief he maar die kamer oh mijn god @ juffie uhm nee want ik ben al best 'hard' met ik ben een prinses bedoelde ze dat ze die kleren aan getrokken had omdat ze een prinses is haar kamer is altijd netjes opgeruimd ze heeft het hele weekeind een logee gehad ( mijn zusje van 10) yvi is een meisje die goed luisterd der spulletjes net opruimt en heel netjes dingen vraagt voor ze doet dus ik zal niet snel met mijn handen in het haar zitten