Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Ryanne.. he meisje toch wat vervelend! Wat heeft ze dan?? Kan de HA nie helpen?? Denk je ook aan jezelf? Dikke knuffel!

2. @ ukkie ze heeft al vanaf zaterdag hoge koorts, hangerig, huilt om alles en wil alleen maar bij mama. Ze is heel verkouden en heeft last van haar darmpjes. Het doet echt pijn om je moppie zo te zien :(
    Ben stiekum wel een beetje blij dat ik morgen moet werken maar weet ook da ik me heel de dag zorgen ga maken..

helemaal super van je nieuwe, oude baan!!!!! Gefeliciteerd

3. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Ryanne.. ik begrijp helemaal hoe je je voelt.. toen zoveel last had van haar darmen en de reflux en dus ook niet meer sliep vond ik het ook erg dat ze naar het ziekenhuis moest maar wij konden wel even rust nemen en slapen.. Het doet echt pijn om je kindje zo te zien. Hou je taai!

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: Toen ik zoiets had, van ik ga haar zo wakker maken werd ze zelf wakker om 15.00 uur! :D

5. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Hèhè eindelijk weer toegang het forum lag er bij mij uit
    leuk al die verhalen over de bruiloft ik denk dat bij ons het grote probleem word wat te doen met eten, buffet voor iedereen of diner voor een kleine groep.

@ Ryanne jeetje meid sterkte hopelijk keerd de rust snel trg en voor F is dit ook niet leuk

6. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo ben er ook weer ff.
    proefmake up ging niet door.. ze belde toen straks af.. nu is t volgende week..

heb wel bijgelezen..maar ff geen puf..

ryanne: zielig dat f zo lang ziek is zeg... wat zegt de ha ervan..

7. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    mum.. gelukkig maar!

Gaby.. das jammer zeg! Dan volgende week maar!

Hier werd Sophie om 7 uur wakker.. net in bad geweest en nu is ze lekker in de box aan het lachen en "praten" ik heb al een warm flesje klaar staan voor haar ;)

8. Hey kletskousen.. ik kan jullie niet meer bijhouden!! Ff kijken wat ik nog heb onthouden hoor

@ Ryanne beterschap voor Frédérique! Zielig zeg. :(

@ Juffie goed hoor dat je de productie zo op gang hebt gekregen na 24 uur.. hoe doet Christian het nu.. zit hij eigenlijk al in maatje 56?

@ Kim wat leuk dat jullie waarschijnlijk gaan trouwen :D ben benieuwd hoe hij je gaat vragen hihi. Super dat je nieuwe baan al zo goed bevalt. Ach ja trouwen is duur.. wij waren ook zo'n 12000 euro kwijt en daar zit de kleding niet bij in want die hadden we gekregen. ;)

@ Red hier was Jason ook heel druk in mijn buik.. met handjes en voetjes. Nu is hij daar ook ontzettend druk mee! Ik voelde hem echt heel vaak.

@ Suus dat was schrikken net met Elena.. gelukkig ging ze na het blazen weer ademen..

@ Emma jij bent mijn bv voorbeeld :D (lynn ook trouwens, die heeft het 9 maanden gegeven), ik lig ook graag op mijn zij tijdens het voeden! Zo voed ik 's ochtends altijd.

@ Ukkie gefeliciteerd met je baan! Fijn op je ouwe stek ;)

@ Mum wat een schattig jasje staat Dimara erg goed!!

@ bv ik ben ook trots dat ik het volhoud :D al wel diverse tegenslagen gehad (borstontsteking, kloven..) en ik voed maar met 1 borst eigenlijk, maar dat gaat supergoed nu! Ik kolf die andere borst maar merk dat ik overdags veel kan kolven maar 's avonds niet.. weet iemand hoe dat kan??
    Hier doet Jason altijd zijn ogen dicht als hij bij me drinkt, lijkt alsof hij er dan echt van geniet hihi :)

Hier verder goed, Jason is weer helemaal in een ritme terug.. valt niet meer in slaap tijdens het drinken (meestal dan). Vanmorgen had hij al zijn kleding onder gepoept. Volgens mij had hij een schijt-aan-merken-dag hihi. Nu ligt ie alweer een tijdje op de bank te slapen. Vanmiddag lekker gewandeld en gisteren de prenatal leeggeshopt. Begin nu eindelijk te wennen aan dit nieuwe leven. Alleen begint Sander nu ziekjes te worden :(.

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden hier weer terug van de vk. Alles gaat goed. Buik is beetje gespannen.. dus nu maar lekker rustig op de bank. Bloeddruk was ietsjes hoger maar nog heel netjes. Lekker gekletst over de bevalling... haha komt nu steeds dichterbij!

Alle babyspulletjes heb ik geloof ik gewassen. Kunnen we morgen een hele hoop strijken morgen.

Zal hier even proberen ww uitkering aan te vragen... maar hard duimen dat we nog wat centjes krijgen.

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Desiree, balen zeg dat Sander ziek wordt! 's Avonds neemt je productie vaak af, daarom komen kindjes vaak 's avonds ook wat vaker. Wat je kunt doen is proberen einde van de middag nog even te slapen, rust is nl. erg goed voor je productie. Je kunt proberen om 's avonds wat vaker te kolven, dus gewoon vaak even 5 minuutjes.

11. Nou dan ga ik mijn kolfapparaat maar eens pakken.
    Balen dat je man zijn baan kwijt is.. hoop dat ie snel wat nieuws heeft gevonden!
    Succes met de strijk voor morgen ;) wat ben ik blij dat mijn moeder vandaag heeft gestreken!
    Hoe kan ik trouwens het beste poepvlekken uit kleding verwijderen? Met Vanish ging het er niet uit, en 't was precies een duur setje.. :x

12. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Sophie heeft toch koorts :( 38,2 :( net een para gegeven en even aan kijken straks als we naar bed gaan even in haar nekje voelen en als het warm is even tempen.. kan het van de prikken komen?? Dat zou dan toch direct moeten komen?? Het kan natuurlijk ook de zesde ziekte zijn.. die incubatietijd is nu ook begonnen.. hmm

13. Arme Sophie :( het is wel raak zeg met die kleintjes.. beterschap maar!!

Ik ga d'r weer vandoor, lekker op tijd naar bed! Weltrusten alvast

14. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    de para is om half 3 helemaal weg.. moet ik de wekker zetten om haar te checken?? Wat vinden jullie

15. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ukkie: zielig dat sophie ook ziek is..

k ben er vandoor.. nog ff wiije met joey,, tot morgen..

16. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Desiree

Christian heeft nu maatje 56 ja..En Jason welke maat heeft hij nu?
    De broekjes maat 56 zakken nog wel van zn kont af, moet echt broekjes met touwtjes aandoen.. Probleem is dat hij lange beentjes heeft haha en 50 is nu echt tekort, maar qua taille wel beter..

17. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Goedenavond.
    Sorry dat ik hier de laatste tijd zo weinig ben..Maar heb het een beetje druk..met dingen regelen en zo.
    Vanmiddag naar de dierenarts geweest voor Spooky..Had ik al gezegt dat hij allergies is voor huisstofmijt, vlooien, pollen en nog een paar andere dingen?
    Nou en daar heb ik medicijnen voor meegekregen alleen betaal ik voor 2 pakjes waar ik dan 4 weken mee kan 250 euro! Gelukkig hoefde ik het niet meteen te betalen en kunnen we in 2x betalen..Maar goed ik hoop dus niet dat hij zijn hele leven dit medicijn moet hebben..Zijn we mooi duur uit..maar ja morgen kan ik dat ander pakje ophalen..en dan zal ik gelijk vragen of hij dit zijn hele leven moet innemen..

@sterretje: Jaa dat gaat echt snel ja :D
    @mum: aah wat een schattig die foto..mooi meisje! En een leuk jasje zeg.
    @nagelbijten: Hier geen nagelbijter ;) mijn vriend doet het af en toe weleens..
    @alle zieke babytjes: BETERSCHAP :(

Nou ik ga weer even tv kijken ;)
    en dan op bed, want ik ben hartstikke moe..
    vanochtend samen met Chanell tot half 12 uitgeslapen (oops)

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Red: en je filters zijn wel schoon. mijn droger stopt ook eerder als ik vergeet de filter schoon te maken. verder geen ervaring met die droger

@ukkie: gewoon 3 halen en de bon bewaren. als hij ze nie meer past kun je bij de etos gewoon ruilen voor een maat groter. (hier kan het zelfs zonder bon)

@mum: bah een baalochtend dus. was de rest van de dag wel beter?

@kim: wat fijn dat het leuk was op je werk

@debby: waarom baal je dan als ze werk uit je handen nemen. ik zou het juist fijn vinden of heb je nu juist heel weinig te doen?

zo de rest lees ik morgen bij hoor jullie hebben te veel gekletst. ben echt kapot moe van deze dag werken (voel me heel oud nu :D)
    truste

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Dees: fijn dat hij weer in zn ritme zit!

@Kristel: pb is in de maak :p

@All: ik heb net een mailtje gestuurd naar de kliniek.
    Ben 2 uur bezig geweest met een mailtje van 2 zinnetjes haha.
    Wilde een kort, net, spontaan, vriendelijk, niet dwingend mailtje sturen en werd er helemaal onzeker van.
    Wil gewoon niet verkeerd overkomen.
    Ben nog altijd bang dat ze ons om de 1 of andere reden niet willen helpen.
    Dat onze laatste kans op een kindje niet doorgaat.
    En dat we al zolang geen contact hebben gehad versterkt die gedachtes alleen maar.
    Vandaar dat ik een mailtje heb gestuurd om te vragen of er al enig zicht is wanneer we kunnen starten.
    Op anderen die een mailtje in die strekking hadden gestuurd hebben ze vriendelijk gereageerd, dus hopelijk op ons ook.
    En dan maar duimen dat het een positief antwoord gaat zijn :D

20. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    @ juffie idd als je sommige kinderen ziet totaal onhandelbaar:) zul je op je werk idd wel mee maken

Deel Deze Pagina