Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylaney

babylaney Lid

25 nov 2009
    73
    0
    0
    Hallo meiden.. Ik voeg me hier ff toe.. Ben 19 jaar en wil dolgraag een kleine.. Mijn vriend en ik zijn al aan het proberen.. Ik zit nu op dag 26,, dus deze cyclus is nog afwachten

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

dreamer: hoop dat ze gauw een positief mailtje terug sturen.

chamaro: jeetje zeg wat een dure medicijnen...

babylaney: welkom hier.

all: puk weer piepen en blaffen.. is die eindelijk stil.. gaat m'n wekker.. heeft hij dus sinds joey de deur uit is 3 kwartier geiept... :( hoop niet dat dit nu iedere ochtend is..

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Gaby, daar word je niet vrolijk van!
    @Babylaney, welkom hier!
    @Dreamer, duim voor een positieve reactie!

Ik zal hier ff aan de opruim en schoonmaak, was gisteren niet meer gelukt. Straks komt m'n vriendin, dan kunnen we kleertjes strijken :)

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Bos, ik maak dat pluizenfilter na elke droogbeurt leeg. Maar misschien doe ik 'm te vol. Had 'm gisteren wat minder vol gedaan en toen ging het wel beter. Vindt t overigens wel belachelijk... moet toch wel een volle wasmachine in 1x kunnen drogen... Naja zo vaak gebruik ik 'm ook weer niet.
    Heb 'm 2ehands gekocht dus kan ook niet mee terug. Volgende wordt denk ik wel een ander ;)

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen!!!

Nou ik was toch stom bezig vanmorgen...
    Gister was mijn tel kapot gegaan dus even een oud toestelletje gepakt en wekker gezet. Om 5.30uur had ik er eigenlijk uit gemoeten, maar dat lukte pas om 6.20uur... Ik haasten want om 6.45uur komt de bus al.
    Toen ik op de bus aan het wachten was, kwam hij maar niet, na een half uur heb ik maar inlichtingen gebeld. Een computerstem vertelde me dat het toen 6.11uur was. Whaaaaaaaaaaat?!?! Stond de klok van mijn telefoon nog een uur te vroeg! !@#$%^&*( hahaha ;) Dom hea!!! Hahaha

Dus mijn dag is weer goed begonnen. hihihi

@ Gaby: Dat is wel vervelend zeg dat Puk blaft als Joey weg gaat. Dat deed Angel ook, alleen dan als ik weg ging.

@ Bos: Het is irritant omdat je dan het overzicht niet kan houden en daarbij werkt iedereen voor een aantal mensen en de afspraak is dat er alleen spoed dingen overgenomen worden. Ik had het ook al bijna gedaan totdat er al een reactie binnenkwam op die mailing.
    Mijn collega kwam pas later binnen en vertelde toen dat ze het al gedaan had.

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Red: Veel plezier vandaag! :)

@ Babylaney: Welkom meid! Vertel eens wat over jezelf. :)

7. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Goedemorgen,

Sophie had vanmorgen 37,9 dus het neemt alweer af. Eventjes in de gaten houden.
    Mijn baan is dus 100% zeker en ga werken op ma,di & vrij.

Vraag; Is het normaal dat Sophie niet langer dan max 1/1,5 uur wakker kan zijn? dat betekend dus dat ze zo'n 19/21 uur per dag slaapt.

8. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    debby.. haha goedemorgen!!! Dus het was vroeg voor je vanmorgen! werkse vandaag weer!

Red.. Enjoy!

babylaney.. welkom!

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Ukkie, heb even gekeken op internet en volgens mij is het normaal hoor. Fijn dat haar temp. weer zakt!
    @Debby, haha lekker vroeg dan!

10. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

debby: haha.. das een goeie :D

all: k ben er vandoor.. moet weer tot 18.30 werken.. k ga vast de auto krabben want t ijs is hardnekkig..

tot vanavond.. oh ja.. vanavond komt er iemand van de gemeente langs om alles door te spreken. :)

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Gaby: Spannend spannend! Werkze hea meid!

@ Ukkie: bedankt!

@ Red: Nou het was zeker vroeg! Pffff.... Voel hem nu wel hoor.

En ik geloof dat alles nog een beetje op gang moet komen want het is enorm rustig, heb het liever druk!

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    pfff.. ik moet hier ook echt even wat gaan doen... tot vanmiddag ofzo ;)

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Red: hoelang ga je dat volhouden.... ;)

14. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @all: vannacht super nacht gehad..
    Elena om half 11 in bed gelegd.. ze kwam om 5 uur voor een flesje.. helemaal leeggedronken en weer terug gelegd.. en nu slaapt ze nog steeds :D
    Ze is wel aan het wakker worden dus ga mezelf gauw even aankleden

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Suus: Lekker hoor! Geniet van je meisje!

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: Ik kreeg de tip: Ossegalzeep tegen poepvlekken...

@ Ukkie: Wat sneu voor Sophie dat ze toch koorts had! fijn dat haar temp nu zakt!

@ Mariss: Jee zeg wat een dure meds voor Spooky! lastig zeg dat hij zo allergisch is voor van alles!
    Lekker hoor dat je lang uit hebt kunnen slapen met Chanell..
    hoe is het met je vriendin?

@ Bos: Ja idd een baalochtend, s'middags ging het even iets beter, gisteravond was helemaal drama met naar bed gaan, ze heeft een uur liggen gillen :(
    Was gisteren weer je eerste werkdag? en hoe beviel het?
    hoe is het nu met het ontbakeren van Lars?

@ Dreamer: Goed dat je zo'n mail hebt gestuurd... je laat in ieder geval zien hoe sterk jullie kinderwens is toch! en dat is toch ook heel normaal dat je nu wilt weten waar jullie aan toe zijn? hoop dat je snel heeeel positief nieuws krijgt meid!

@ Babylaney: Welkom!

@ Debby: Hahahahaha muts! goeiemorgen :p

@ Gaby: Werkse! En spannend hoor... t komt nu echt dichtbij meid, voor je het weet ben je een getrouwde vrouw :p

@ Suus: Lekker hoor zo'n nachtje!

Hier een geweldige nacht :D Dimara wilde gisteravond om 17.00 uur niet slapen en heeft een uur liggen gillen, toen heb ik ze eruit gehaald en na een mega spuitluier waardoor ze letterlijk tot aan haar enkels onder zat :(, en haar grondig gewassen te hebben lag ze om 18.30 weer in bed (wilde haar op de normale tijd in bad doen) ze heeft aan 1 stuk door geslapen tot 21.00 uur toen heb ik haar wakker gemaakt, in die tussentijd dat ze sliep hebben wij op onze slaapkamer (kamer naast haar kamer) het bed in elkaar gezet, dus geboord, schroeven met schroeftol etc, en met 4 man gepraat!!! madammetje sliep lekker door... om 21.00 uur dus wakker gemaakt voor haar flesje en om 21.45 uur lag ze weer in bed (vond het zonde om haar nu klaarwakker te maken voor haar badje, en ik had haar grondig gewassen) ze heeft even gemopperd en zal dus rons 22.00 uur weer in slaap zijn gevallen, ze heeft aan 1 stuk doorgeslapen tot vanmorgen 8.30!!!!! :D niet gehuild om haar speentje, niet gerommeld tussen 7 en 8! helemaal super dus!

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Mum: wat een voorbeeldig meisje heb je toch! :)

18. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Goeiemorgen,

Hier ook een voorbeeldig jongetje ;) Om 22.00- 04.00- 08.50

Nu gaat manlief snel met hem douchen, ik moet straks naar het CB (eerste keer) en daarna heb ik Ceasertherapie aan huis.. Pff druk dagje zo!! Mnalief is vanavond pas heel laat thuis, dus moet vanavond ook helemaal alleen aan de bak!

@ Red
    Ik kolf alleen na de voedingen nog even 3 a 5 minuten. Dat spaar ik op zodat ik bijv vandaag niet hoef de stressen over de BV. CB om 11.20 tot? Ceasertherapie om 13.00 dus krappe sokken.. Dan geef ik liever even snel een flesje en kolf ik later wel af ;)

Ik ga C. uitkleden, tot vanmiddag/vanavond!

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @luiers: hier ook al in 4.

@trouwen: hier nog geen trouwplannen. wil eerst compleet zijn met ons gezin. vind het zonde als je later trouwfoto's ziet met maar 1 kind en je hebt er dan 2 of 3.

@emma; hier geen papadag...

@red: haha jullie foto's waren duurder dan de jurk of het pak hihi. hier voelde ik lars ook heel vaak en heel hard. weet nie precies hoevaak maar hij was erg aanwezig.

@ryanne: jemig meid is ze nog steeds zo ziek. komen er tanden door?

@Babylaney: welkom meid hopenlijk is het snel raak (en kun je ons geklets bij houden :D)

@debby: oh dan is het wel vervelend inderdaad als ze dingen voor je doen terwijl dat niet de afspraak is

@ukkie: volgens mij is dat heel normaal hoor. lars is ook maar een uur of anderhalf uur wakker tussen door en slaapt dus ook gemiddeld 18 uur per dag (inclusief nacht)
    fijn dat de koorts weer gezakt is

@mum: zo beter dat dimara het zo goed heeft gedaan zeg.
    lars gaat heel rustig slapen 's avonds (volgens mij zelfs zonder speen) want zodra ik die in doet duwt hij hem er steeds uit met zijn hand :D. hij is vannacht weer 1x geweest voor zijn speen en ging toen weer gelijk verder. heb hem nog wel een keer horen kletsen maar ben nie bij hem geweest. (hier gaat vriendlief er trouwens 9 van de 10 keer uit hoor om zes uur in de ochtend ) tegen de tijd dat ik de moed verzameld heb om mijn warme bed uit te stappen staat hij er al naast :D)
    ja gister was mijn eerste werkdag. was gebroken haha. alle ouders bleven ook lekker lang hangen om te vragen hoe het was. heb wel van verschillende ouders en collega's gehoord dat ze blij waren dat ik er weer was altijd leuk om te horen :D

@all: straks lekker een gezichtsbehandeling van 45 minuten. heb er zin in. lars gaat ff lekker naar mijn moeder. ze gaat met hem wandelen en hij gaat voor het eerst in de wagen zittend zeg maar. mijn ma heeft zelf zo'n ding waar hij ook een beetje achterover in kan liggen zeg maar. ben benieuwd hoe het gaat. heb de voetenzak maar opgezocht want die heeft ze nie en het is volgens mij erg koud buiten.

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debby: Ja heerlijk :D maar zoals ze gistermiddag was pffff....

@ Juffie: Druk dagje idd...

Deel Deze Pagina