Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Bij ons zijn er ook aardig wat tweelingen in omloop haha

Ik ben er zelf een van een tweeling, helaas is het andere kindje een mk geworden
    mijn vriend zijn moeder is een tweeling
    en broers van opa zijn tweeling

Dus de vk heeft ons al verteld dat er dus duidelijk kans is op een tweeling bij ons

Ik zou het geweldig vinden hoor!

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    @suhe, wanneer wil je gaan testen?

3. suhe

suhe Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,049
    0
    0
    Woensdag, misschien als ik het niet volhoud morgenochtend. Heb vrijdag al getest, maar was negatief ben ook wel bang dat het idd negatief is, maar nog geen duiveltjes dus ergens nog wel hoop...

Hoe zat dat met testen met een ovu-test? Kan je dat op een willekeurig moment van de dag doen?

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ik ga trouwens straks nog een ovu test doen.
    Issie negatief wagen we er een klusje aan vanaaf, issie positief, dan wachten we gewoon tot morgen zodat ie weer kan vollopen :)
    Kon maar niet beslissen namelijk :p
    Dus dan maar zo.

@Sterretje: had je die zw testen van marktplaats nog gekregen?
    En al gebruikt?
    Is het wat of..?
    Ik heb nu alleen nog digitale en 1 van mn vorige zwangerschap.
    Maar zou die graag pas gebruiken wanneer ik een goedkope test positief zie kleuren.

*zo internet wer teruggevonden*

Hier geen tweelingen in de familie, beide kanten niet.
    Maar wij gaan gewoon een tweeling krijgen :)
    Zei net nog tegen mn man: volgens mij gaan we teleurgesteld worden als het er maar 1 is :)

@Suhe: ja we doen het idd alleen als we zin hebben.
    We hebben allebei ook wel zin, maar we willen het deze ronde anders doen.
    Mn man denkt dat er na 5 dagen niks meer uitkomt zeg maar, dus zo weinig mogelijk, maar toch effectief klussen deze ronde.
    Vandaar dat ik zo zit te twisten!
    Anders hadden we t gewoon elke dag gedaan.

*internet weer teruggevonden*
    Word moe van dat stomme internet!

5. Niet meer actief

6. Niet meer actief

NOD lijst

Juni

27: Knarboor, 2e ronde

Juli

20: Romytamara ZWANGER
    30: Lynn1986, 7e ronde: ZWANGER

Augustus

6: Marietje83, 1e ronde ZWANGER
    17: Suhe
    18: Sterretje08, 3e ronde
    22: Meisje87
    29: Kristel86, 8e ronde
    31: Alexia R, 2e ronde

September

2: Dreamer83, 4e ronde
    7: Natassie, 9e ronde
    8: Mac, 2e ronde
    12: Sammie88, 3e ronde

Heb mezelf even uit de lijst gehaald, oke dames?!

7. Niet meer actief

@dreamer,

Wat vervelend dat je het even niet zeker weet zeg.
    Ik zou zeggen elke dag maar ja jullie willen dat niet dus moet je het ook niet gaan doen.
    Ik zou dan ook zeggen morgenmiddag net voor of na het eten zeg maar.
    Nou veel succes met de keuze maken.
    Ik klus even deze dagen niet, eerst maar van m`n ongi af zien te komen. :evil: :evil: :evil:

8. agneta

agneta Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    2,066
    0
    0
    zoetermeer
    bij ons zitten er ook tweelingen in de familie. mijn tante is er een en ik was er een. ik zou ook wel graag een tweeling willen lijkt me echt te gek. toen ik vrijdag bij de gyn was zag ze ook 2 eitjes dus heb ik een vergrote kans op een tweeling :) als de eitjes gaan groeien in ieder geval.

wij klussen ook eigenlijk alleen maar als we zin hebben. ik vind het ook altijd minder als we 'moeten' zeg maar, hebben jullie dat ook?

mijn vriend moet trouwens weer wat zwemmertjes inleveren. vind ie niet zo leuk. 8-[ maar het moet omdat ie vorige keer koorts heeft gehad 3 weken voor hij het in moest leveren en dat heeft invloed zei de gyn ze waren wat langzamer zei ze.
    het duurt namelijk 3 maanden voor de zwemmertjes 'klaar' zijn. (wist ik niet) :-s wisten jullie dat?

9. Marietje83

Marietje83 Actief lid

Jul 12, 2008
    479
    0
    0
    Hey, over tweelingen: mijn man zegt alsmaar dat we nu met zijn drieën zijn.... of met zijn vieren ;) :)

Hier in de fam komen geen tweelingen voor. Volgens mij heb je ook alleen meer kans als het voorkomt in de fam van de vrouw toch? Het ligt toch aan de eitjes van de vrouw of je een tweeling krijgt: of je hebt er twee of het splitst tijdens het delen :( Als er in de fam van de man tweelingen voorkomen heb je dus net zo veel kans als alle andere stellen op een tweeling, lijkt mij?

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ik heb net nog een ovu test gedaan.
    Heb maar 2 uur niet gedronken en mn plas opgehouden.
    Had zo'n enorme dorst.
    Maar alsnog wassie positief.
    Dus vandaag niet, morgen mogen we weer klussen!

Ik wist wel dat het 3 maanden duurde.

@Wendy: www.fertilityfriend.com
    Daar een account aanmaken als je engels kan.
    Daar staat alles heel duidelijk uitgelegd.
    Maar de basisprincipes: elke ochtend rond hetzelfde tijdstip direct nadat je wakker bent tempen.
    Voor je ei heb je een lage temp (meestal onder de 37 graden)
    Na je ei zie je een duidelijke verhoging (meestal boven de 37 graden)
    FF geeft vanzelf een kruis op de dag dat je eisprong is geweest.
    Je kan daar ook je bmm stand invullen en je slijm enzo.

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    hey hallo...heb lekker gewinkeld maar ben wel op operdepop.....even over de tweelingen...tweelingen komen volgend mij voornamelijk voor door hormoon behandelingen...en verder weet ik er ook niets over....wij krijgen er gelukkig maar 1 want dat was volgens de gyn ook niet goed gegaan in mijn toestand?

dreamer jij hebt zo te lezen morgen wat te doen!

12. suhe

suhe Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,049
    0
    0
    Lynn heb je nog wat babyspullen gekocht? Of positiekleding misschien? Zie je je lichaam al veranderen of is het daar nog te vroeg voor?

13. Niet meer actief

Ik zou het graag willen bijhouden daar lijkt me leuk, maar helaas m`n engels is 1,1 of zo.
    Maar ik zal toch eens gaan kijken op de site.
    Net gekeken om m`n temp.meter het doet en nee moet nieuw batterij in dus morgenmiddag eerst naar de winkel en dan kan ik pas op dag 3 gaan temp.
    Maar we zien wel zal eens wat gaan proberen.

14. suhe

suhe Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,049
    0
    0
    Ik schrijf mijn vraag nog maar een keer op: je kunt toch aan ovulatietesten zien of je zwanger bent? Ik heb er net 1 gedaan en de tweede streep is bijna net zo donker als de controlestreep, maar niet net zo donker of donkerder. Zou dit iets kunnen betekenen?

Kan iemand hier antwoord op geven?

15. Niet meer actief

Volgens mij ben je dan zwanger ja.
    Ik heb dat wel eens gehoort als je geen zwangerschaptest in huis hebt dat je een ovu-test kunt gebruiken.
    Nou spannend hoor.
    Maar volgens mij wordt het een posi test voor jou.
    Ik ga voor je duimen. [-o<
    Laat je het weten als je hebt getest?

16. De test is pas positief, als de lijn ook echt minstens zo donker is. Tot de tijd dat ie dat nog niet is, weet je eigenlijk nog niks.
    Ik hoop wel dat ie snel heel donker wordt Suhe ;)

17. lili20

lili20 Actief lid

Jul 22, 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    hey meiden....alles goed met jullie...hier wel....kom ffkes gauw spieken of er nog nieuwtjes zijnn

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    @ Iedereen,

Hoe gaat het?
    Zijn er al meiden die binnenkort gaan testen?

19. lili20

lili20 Actief lid

Jul 22, 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    meiden ik heb volgens mij vorige week mijn ei gehad zou het kunnen zijn dat het nu aan het innestelen is want ik heb een hele harde buik en elke keer steekjes....krijg veel pukkels en dat heb ik anders nooit.....

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    ik loop al met positie broeken want ik moest nieuwe broeken hebben niet omdat ik niet in mijn oude kon maar had gewoon nieuwe broeken nodig dus die heb ik wel aan...je ziet er toch niets van!

verder nog niets gekocht...wij willen pas wat gaan kopen als we weten wat het word...wel moeilijk hoor....om in winkels niets te kopen!

maar jij een positieve ovu test ben benieuwd ik heb geen ovutesten gedaan toen ik ging testen...stom want dan had ik nu geweten wat het kon betekennen heb nog wel 35 ovu testen liggen :x

Share This Page